AndroidHealthClinic

Favo alcoholische drankje

drink al meer dan een jaar alleen maar bier bij uitgaansgelegenheden. voor de rest geen alcohol.

Boswandeling en Flugel

Degelijke whisky en rum.

van bier krijg op gezette buik van doe mijn maar baco :)

Wodka - bitter Lemon

Momenteel pisang Charlie (15%), is niet de echte van Eristof, is nog een stuk zoeter, gaat erg vlot binnen en is slechts 5€ voor een fles.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weizzen bier op de piste in oostenrijk, dat is genieten.

Voor het stappen gaat wodka er ook goed in.

Nee de ik weet veel over iets maar praat eigenlijk alleen maar onzin dat is jouw pakkie an. Ik vroeg het uit interesse en miss nog een goede tip.

:eek: Snel op je teentjes getrapt :roflol:
Ging me er meer om op welke manier je het vroeg. De manier waarop was namelijk niet echt interesse tonend :')

Port, bacardi razz, speciaal biertje (dubbel of triple).

Qua sterke drank een glaasje amerikaanse of schotse whiskey (niet te bitter).

Drink eigenlijk nooit meer voor het zuipen. Als ik dronken wil worden gaat dat meestal met een standaard goedkoop biertje. Meestal juup van de fles. Na 5 van die maakt de smaak meestal niet meer uit.

:eek: Snel op je teentjes getrapt :roflol:
Ging me er meer om op welke manier je het vroeg. De manier waarop was namelijk niet echt interesse tonend :')

Mat en ik hebben aan een paar woorden genoeg om elkaar te begrijpen. Jij bemoeit je overal mee, terwijl je vrij weinig begrijpt.

Je bent ook best vervelend, met je 5000+ post in paar maandjes

Hendrick's Gin.
Zacapa 23 jaar oude rum
Flor de Cana 18 jaar oude rum
Ron Malecon 15 jaar oude rum
Chartreuse
Gulden Draak bier

Heb niet echt een favoriet, hangt van de gelegenheid af. Kan ook genieten van Bacardi Oakheart of Captain Morgan spiced rum. Bacardi maakt over het algemeen bocht maar hun spiced rum is wel goed weg te tikken.

Lol, pisang, boswandeling, flugel. Mannen die mierzoete 15% drankjes drinken; tijd om uit de kast te komen.

Zeker zelfde gasten als dat kapsel topic.

Terug
Naar boven