AndroidHealthClinic

Favo alcoholische drankje

Gin-Tonic, alleen jammer dat er in België nu zo'n hype rond is waardoor je gezien wordt als een meeloper als je dat spul drinkt.

Wodka puur in de cut.

Bier op café wegens prijs.

Champagne ftw bitches love dem poppin' bottles yeap yeap

Bier of whiskey cola.

Wijn, in alle smake en kleurtjes. En Despo

Bier ook uiteraard.

De gay zoete drankjes zijn natuurlijk wel heerlijk. Maar koop en drink het eigenlijk nooit.

Als ik thuis aan het chillen bent. Dan is het meestal gewoon wat wijntjes en tegenwoordig steek ik daar ook weer een blowtje bij op. Dat doe ik 1x per week. Meestal volgt thuisbezorgd.nl ook nog die avond.

Ik ga vrijwel ook niet meer uit. $$ ontbreekt. Maar als ik uitga, dan is het gewoon bier.

Ik ben een echte whisky drinker avant la lettre. Ik laat me niet door marketingklets inpakken om 6 tientjes af te rekenen voor sterke drank met een rook of turfsmaakje, of omdat het 80 jaar in één vat gezeten heeft.

Ik drink gewoon normale whisky zoals whisky bedoelt is.

Ik ben een echte whisky drinker avant la lettre. Ik laat me niet door marketingklets inpakken om 6 tientjes af te rekenen voor sterke drank met een rook of turfsmaakje, of omdat het 80 jaar in één vat gezeten heeft.

Ik drink gewoon normale whisky zoals whisky bedoelt is.
In 2005 stond ik in een slijterij voor het whiskeyschap, en voor mijn gelaat verscheen de eigenaar van de winkel. En hij begint heel gepassioneerd te praten en daarbij allerlei flessen in de hand te nemen. Deze is vierkant van smaak maar als je hem doorslikt dan wordt ie meer rond etc. En hij zegt ineens tegen mij: wat zoekt u nou in een whiskey? Wat vind u nou lekker? Ik zeg ja, kent u die benzine afdronk van die Amerikaanse whiskey's. Ik zeg: je slikt het door en dan lijkt het net of je benzine hebt gedronken. Dat vind ik nou lekker. Nou even later liep ik dus de winkel uit met een goedkope fles Jim Beam maar hij wist wel wat ik bedoelde met die benzine afdronk. Black Velvet heb ik ook een keer gehad, dat was een Canadese whisky en die was heel zacht van smaak. Dat is een aanrader, en voor de rest ja ik heb kennelijk een goedkope smaak.

In 2005 stond ik in een slijterij voor het whiskeyschap, en voor mijn gelaat verscheen de eigenaar van de winkel. En hij begint heel gepassioneerd te praten en daarbij allerlei flessen in de hand te nemen. Deze is vierkant van smaak maar als je hem doorslikt dan wordt ie meer rond etc. En hij zegt ineens tegen mij: wat zoekt u nou in een whiskey? Wat vind u nou lekker? Ik zeg ja, kent u die benzine afdronk van die Amerikaanse whiskey's. Ik zeg: je slikt het door en dan lijkt het net of je benzine hebt gedronken. Dat vind ik nou lekker. Nou even later liep ik dus de winkel uit met een goedkope fles Jim Beam maar hij wist wel wat ik bedoelde met die benzine afdronk. Black Velvet heb ik ook een keer gehad, dat was een Canadese whisky en die was heel zacht van smaak. Dat is een aanrader, en voor de rest ja ik heb kennelijk een goedkope smaak.

Er zitten zeker lekkere whiskytjes tussen die dure. Ik wil daar wel extra voor betalen maar ga daar niet het 4 voudige voor neerleggen. Gewoon rationeel blijven en beseffen dat mensen waarde hechten aan die drankjes vanwege een hele range aan cognitieve biases.

Als ik uitga baco (de laatste x dat ik normaal uit ben geweest kan ik me overigens niet meer herinneren). Vind het wel lekker drankje mits die koud is. Verder sommige wijn is wel lekker en een koude despo gaat er ook wel in.

Despo is desperado?
Te zoet :(

Koude Corona veel lekkerder!

Terug
Naar boven