XXL Nutrition

Favoriete Whey Delicious Smaak?

Peiling Peiling Wat is je favoriete smaak Whey Delicious?

• Totaal stemmers
    338
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zag deze week voor het eerst als goodie bij m'n bestelling die optie "Other brand sample" staan.
Dus ik was erg benieuwd wat voor een sjieke sample ik ging krijgen.
Maak ik vandaag het pakje open, blijkt het All Day Protein te zijn waar ik nog 3 potten van heb staan :p

verder niks te klagen over XXL hoor;)

Ik zag deze week voor het eerst als goodie bij m'n bestelling die optie "Other brand sample" staan.
Dus ik was erg benieuwd wat voor een sjieke sample ik ging krijgen.
Maak ik vandaag het pakje open, blijkt het All Day Protein te zijn waar ik nog 3 potten van heb staan :p

verder niks te klagen over XXL hoor;)

O dat is raar, heb je geen sample gekregen van ON dan? Heeft iemand hier ernaast gegrepen denk ik. Het is hier zo druk geweest dat er mss in de hectiek mis is gegaan. Maar je hebt iig een sample gehad :D

Och is niet erg, is alleen maar pech voor jullie. Nu duurt het nog een dag langer voordat er een nieuwe bestelling ADP komt :p

ook gestemd :)

chocolade en aardbei doen het bij mij heel goed :D

Net weer een paar samples getest volgende week nog één en dan kiezen we 2 nieuwe smaken.

helaas staat white chocolate er niet tussen

sjezus dan heeft xxl zonder twijfel het breedste smaken assortiment volgens mij

Kwaliteit voor kwantiteit:)

• Topic Starter Topic Starter
Na het proberen van een Sample Pack vond ik de beste smaken Cookies & Cream, Aardbei, Cappuccino, Vanille en Banaan. De Cappuccino stak er toch nét iets bovenuit dus daarop gestemd en een grote pot gekocht :zuip: :lick:

Na het proberen van een Sample Pack vond ik de beste smaken Cookies & Cream, Aardbei, Cappuccino, Vanille en Banaan. De Cappuccino stak er toch nét iets bovenuit dus daarop gestemd en een grote pot gekocht :zuip: :lick:

:thumbs: Cappuccino is echt een topper!

Morgen weer een paar samples testen van nieuwe smaken :zuip:

Terug
Naar boven