Walied
Cool Novice
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het normaal dat ik nog steeds geen sample heb ontvangen?
Dat is een hele aparte smaak, die vind niet iedereen lekker. Zijn we ons van bewust. Daar zijn de standaard smaken voor. Maar we hebben besloten te stoppen met Limoen-Citroen.
Bij mij was de envelop gescheurd, alles zat er gelukkig nog wel in. Denk dat ik vanmiddag na het trainen ga proeven.

Had een vraag over de smaken ,
Welke smaken gaan er nog meer na afloop van de actie niet meer gemaakt worden? ( limoen-citroen )
Ok ik had net na het sporten ruimte voor 2 shakes, dus ik heb XXL speculoos met B&F speculaas vergeleken. Hoewel de B&F variant wel stukjes heeft wat 't wel een 'bite' geeft is de speculoos van XXL de onbetwiste winnaar qua smaak
Maar cappucino blijft toch m'n favoriet!

had zelf nog geen samples ontvangen eigenlijk , ik wacht het af , maar zoals gewoonlijk verder altijd tops service![]()
Twee samples van XXL ontvangen en getest. Kan alleen maar zeggen dat beide smaken ontzettend lekker zijn.
Chocolade: Smaakt gewoon naar chocolade, zoals het hoort dus. Beetje Nesquik-achtig, erg lekker dus.
Speculaas: Verbaasde mij heel erg, smaak komt echt behoorlijk in de buurt. Niet te zoet, lekker romig.
) ben ik vergeten erbij te zetten dat is als sample liever geen chocola of vanille wil 

Damn heb net een bestelling gedaan (met pot whey delicous appeltaart om te nemen als afwisseling met de isolaat, dankzij de sample actie) ben ik vergeten erbij te zetten dat is als sample liever geen chocola of vanille wil
Die vind ik te gewoon
Dom dom dom, beste XXL kan je hier op letten als je wilt?
Bij voorbaat dank![]()