Fitness Seller

Favoriete Whey Delicious Smaak?

Peiling Peiling Wat is je favoriete smaak Whey Delicious?

• Totaal stemmers
    338
Is het normaal dat ik nog steeds geen sample heb ontvangen?

Is het normaal dat ik nog steeds geen sample heb ontvangen?

PostNL heeft er een puinhoop van gemaakt, ben al een paar dagen aan het bellen. Veel heeft vertraging opgelopen vooral de Belgen. Maar alles wordt wel gewoon bezorgt is me beloofd.

Bij mij was de envelop gescheurd, alles zat er gelukkig nog wel in. Denk dat ik vanmiddag na het trainen ga proeven.

Dat is een hele aparte smaak, die vind niet iedereen lekker. Zijn we ons van bewust. Daar zijn de standaard smaken voor. Maar we hebben besloten te stoppen met Limoen-Citroen.

Had een vraag over de smaken ,
Welke smaken gaan er nog meer na afloop van de actie niet meer gemaakt worden? ( limoen-citroen )

Bij mij was de envelop gescheurd, alles zat er gelukkig nog wel in. Denk dat ik vanmiddag na het trainen ga proeven.

Ok man, je hebt het iig binnen :D

Had een vraag over de smaken ,
Welke smaken gaan er nog meer na afloop van de actie niet meer gemaakt worden? ( limoen-citroen )

Die waren we al van plan niet meer te maken, verder aan er geen smaken verdwijnen. Hoewel bijvoorbeeld appel niet iedereen lekker vind, maar veel mensen echt super lekker vinden. Het is dus een smaak voor de liefhebber.

Ok ik had net na het sporten ruimte voor 2 shakes, dus ik heb XXL speculoos met B&F speculaas vergeleken. Hoewel de B&F variant wel stukjes heeft wat 't wel een 'bite' geeft is de speculoos van XXL de onbetwiste winnaar qua smaak :)

Maar cappucino blijft toch m'n favoriet!

Ok ik had net na het sporten ruimte voor 2 shakes, dus ik heb XXL speculoos met B&F speculaas vergeleken. Hoewel de B&F variant wel stukjes heeft wat 't wel een 'bite' geeft is de speculoos van XXL de onbetwiste winnaar qua smaak :)

Maar cappucino blijft toch m'n favoriet!

:thumbs: goed om te horen. maar je zal wel weer voor leugenaar of cloontje worden uitgemaakt binnenkort ;)

En cappuccino is echt een topper!

Laatst bewerkt:
Heb ze net ook binnen gekregen. Morgen uitproberen:)

Ik hoop dat morgen onze Belgische vrienden ook eindelijk de samples ontvangen, als dat zo is hoor ik het graag.

had zelf nog geen samples ontvangen eigenlijk , ik wacht het af , maar zoals gewoonlijk verder altijd tops service ;)

had zelf nog geen samples ontvangen eigenlijk , ik wacht het af , maar zoals gewoonlijk verder altijd tops service ;)

IK trek die me verder ook niet aan, het is een kwestie van overmacht.

PostNL heeft de bulk post van NL en BE die we apart aangeleverd hebben door elkaar gegooid. Waar door de BE post in de binnenlandse poststroom is beland. Deze worden er dan vanzelf weer automatisch uitgesorteerd maar je kan begrijpen dat dat vertraging oplevert.

De bakken met post voor BE had rechtstreeks naar BE gemoeten.

PostNL is echt hard aan het prutsen, je kan er totaal niet van op aan. Heb regelmatig dat post van mij met duidelijke adressering bij de buren wordt bezorgd of juist andersom.

Dat zijn gewoon bezorgers die niet kunnen lezen:o

:ot: hoe vonden jullie de samples? :)

Twee samples van XXL ontvangen en getest. Kan alleen maar zeggen dat beide smaken ontzettend lekker zijn.

Chocolade: Smaakt gewoon naar chocolade, zoals het hoort dus. Beetje Nesquik-achtig, erg lekker dus.

Speculaas: Verbaasde mij heel erg, smaak komt echt behoorlijk in de buurt. Niet te zoet, lekker romig.

Twee samples van XXL ontvangen en getest. Kan alleen maar zeggen dat beide smaken ontzettend lekker zijn.

Chocolade: Smaakt gewoon naar chocolade, zoals het hoort dus. Beetje Nesquik-achtig, erg lekker dus.

Speculaas: Verbaasde mij heel erg, smaak komt echt behoorlijk in de buurt. Niet te zoet, lekker romig.

Ok goed om te horen :thumbs:

Damn heb net een bestelling gedaan (met pot whey delicous appeltaart om te nemen als afwisseling met de isolaat, dankzij de sample actie ;)) ben ik vergeten erbij te zetten dat is als sample liever geen chocola of vanille wil ???
Die vind ik te gewoon :)

Dom dom dom, beste XXL kan je hier op letten als je wilt?
Bij voorbaat dank :p

Damn heb net een bestelling gedaan (met pot whey delicous appeltaart om te nemen als afwisseling met de isolaat, dankzij de sample actie ;)) ben ik vergeten erbij te zetten dat is als sample liever geen chocola of vanille wil ???
Die vind ik te gewoon :)

Dom dom dom, beste XXL kan je hier op letten als je wilt?
Bij voorbaat dank :p

IK heb je order even opgezocht en het bij de opmerkingen gezet :thumbs:

Die appeltaart sample is je wel goed bevallen he? :D

In december trakteer ik mijzelf op een voorraadje whey delicious. :meal:
Het liefst een pot van elke smaak, alhoewel de keuze dan ook wel erg moeilijk zou worden..

Terug
Naar boven