Fitness Seller

Favoriete Whey Delicious Smaak?

Peiling Peiling Wat is je favoriete smaak Whey Delicious?

• Totaal stemmers
    338
Ok man, je hebt het iig binnen :D

Die waren we al van plan niet meer te maken, verder aan er geen smaken verdwijnen. Hoewel bijvoorbeeld appel niet iedereen lekker vind, maar veel mensen echt super lekker vinden. Het is dus een smaak voor de liefhebber.

Hmmm...

Denk dat ik is Appel - room,frisjes ga bestellen!,

Wat vooral goed is bij jullie is dat 't niet schuimt, en geen chemische smaak heeft ( Te zoet ect ) . Tegenover de concurrent :1e:

ik heb veel gelezen over eiwit shakes en dat fabrikanten meer beloven dan werkelijk in het supplement zit..bij jullie is het bijna 70 - 80 gram eiwit per shake..mm bewijs voor?? is het onderzocht of het klopt? behalve uw eigen woord?...want als dat zo is dan bent u beter dan de grote merken..

In december trakteer ik mijzelf op een voorraadje whey delicious. :meal:
Het liefst een pot van elke smaak, alhoewel de keuze dan ook wel erg moeilijk zou worden..

:D feestmaand!

Hmmm...

Denk dat ik is Appel - room,frisjes ga bestellen!,

Wat vooral goed is bij jullie is dat 't niet schuimt, en geen chemische smaak heeft ( Te zoet ect ) . Tegenover de concurrent :1e:

Bedankt voor je compliment, we proberen de shakes niet te zoet of te overheersend te maken. Zodat je die ook elke dag met plezier kan drinken.

ik heb veel gelezen over eiwit shakes en dat fabrikanten meer beloven dan werkelijk in het supplement zit..bij jullie is het bijna 70 - 80 gram eiwit per shake..mm bewijs voor?? is het onderzocht of het klopt? behalve uw eigen woord?...want als dat zo is dan bent u beter dan de grote merken..

Klopt wat je zegt, voornamelijk de USA brands maken er ooit een potje van. Onze producent is een aantal malen door de overheid gecontroleerd (Belgie) en het is gebleken dat alles in orde is.
Ook de samenstelling van de whey protein.
Ik zal eens kijken of ik daar wat documenten van kan opvragen.

Klopt wat je zegt, voornamelijk de USA brands maken er ooit een potje van. Onze producent is een aantal malen door de overheid gecontroleerd (Belgie) en het is gebleken dat alles in orde is.
Ook de samenstelling van de whey protein.
Ik zal eens kijken of ik daar wat documenten van kan opvragen.

Nou graag, ik gebruik vaak BSN producten,tevreden tot nu toe, maar als het zo is wat u beweert met dit shake..dan stap ik graag over van BSN eiwit shake naar die van u;)

:cool:

Nou graag, ik gebruik vaak BSN producten,tevreden tot nu toe, maar als het zo is wat u beweert met dit shake..dan stap ik graag over van BSN eiwit shake naar die van u;)

:cool:

Op dit moment heb ik alleen een document waarin staat dat er geen vreemde stoffen (collageen bv) in de whey zit. Maar ik ga navraag doen over de andere documenten, deze zijn van de vlaamse regering.

Zelf doen we uiteraard ook testen maar dat bedoel je uiteraard nu niet.

Ik had me echt verheugd op de samples, want ik wou nu echt eens weten hoe die cookies en cream smaakt. iedereen is daar zo positief over. Maar nog steeds niks ontvangen :(

Op dit moment heb ik alleen een document waarin staat dat er geen vreemde stoffen (collageen bv) in de whey zit. Maar ik ga navraag doen over de andere documenten, deze zijn van de vlaamse regering.

Zelf doen we uiteraard ook testen maar dat bedoel je uiteraard nu niet.

Even voor de duidelijkheid. Ik wil dit prodcut niet negatief beoordelen. Ik zie dat jullie heel veel tevreden gebruikers hebben. Dat is goed, maar die hebben het vooral over de smaak. Een test die gedaan is door een extern partij dan de producent heeft mijn voorkeur.;)

Voordat ik iets gebruik vind ik leuk/belangrijk om uit te zoeken of de label ook echt klopt met de beweringen.
Dat is wel anders geweest met bijv. Jack3d en Rush...de label klopte niet en het ging vooral om DMAA gehalte.

Ik zou ook graag jullie test willen zien, lijkt me leuk om te lezen.

bedankt:D

Laatst bewerkt:
Even voor de duidelijkheid. Ik wil dit prodcut niet negatief beoordelen. Ik zie dat jullie heel veel tevreden gebruikers hebben. Dat is goed, maar die hebben het vooral over de smaak. Een test die gedaan is door een extern partij dan de producent heeft mijn voorkeur.;)

Voordat ik iets gebruik vind ik leuk/belangrijk om uit te zoeken of de label ook echt klopt met de beweringen.
Dat is wel anders geweest met bijv. Jack3d en Rush...de label klopte niet en het ging vooral om DMAA gehalte.

Ik zou ook graag jullie test willen zien, lijkt me leuk om te lezen.

bedankt:D

Ik hoop dat ze die vrijgeven, is namelijk de vlaamse overheid maar ik ga mijn best doen.

Geef mij maar lekker vanille smaak !!! Je hebt vaak van die shakes waar de smaak of te overheersend of helemaal niets is ... Maar heb nu niets te klagen . Zelfs mn 2 kids zijn er gek op...Enige nadeel is alleen dat mn shakes er dan wel snel doorheen gaan :)

Geef mij maar lekker vanille smaak !!! Je hebt vaak van die shakes waar de smaak of te overheersend of helemaal niets is ... Maar heb nu niets te klagen . Zelfs mn 2 kids zijn er gek op...Enige nadeel is alleen dat mn shakes er dan wel snel doorheen gaan :)

Smaken verschillen daarom hebben we ook voor iedereen wel een lekkere smaak.

XXL Style! :wl:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Hell yeah :hedbang:

René, heb je al enig idee welke nieuwe smaken er nog gaan komen ?

Hell yeah :hedbang:

René, heb je al enig idee welke nieuwe smaken er nog gaan komen ?

Nog niet helemaal, we zijn druk aan het testen. Als wij een smaak gaan toevoegen aan onze Whey Delicious lijn moet deze wel echt goed zijn.

De smaak Limoen - Citroen gaat eruit dat is zeker.

suggesties zijn welkom overigens :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Nog niet helemaal, we zijn druk aan het testen. Als wij een smaak gaan toevoegen aan onze Whey Delicious lijn moet deze wel echt goed zijn.

De smaak Limoen - Citroen gaat eruit dat is zeker.

suggesties zijn welkom overigens :thumbs:

Hmm, ik zou niet zi meteen een smaak weten die de lijn kan uitbreiden maar hier zitten best wel creatieve mensen op Dbb, ik ben benieuwd wat er uit gaat komen :)

nvm

Terug
Naar boven