XXL Nutrition

Favoriete Whey Delicious Smaak?

Peiling Peiling Wat is je favoriete smaak Whey Delicious?

• Totaal stemmers
    338
Limoen - Citroen daarstraks besteld......
ik heb deze shake nog nooit gehad (besteld) ik ben benieuwd :D

Oei! Oei! jij durft :D Het is een lekkere smaak maar niet iedereen houdt er van.

Ik krijg overigens al regelmatig mail dat mensen het niet leuk vinden dat de smaak gaat verdwijnen :p

Word het ook aangeraden deze te nuttigen i.c.m. water?

Of is het echt beter deze te pakken met melk?

Ben heel erg benieuwd naar de kokos dus denk dat ik me deze ook ga bestellen!

Maar zit er nou echt veel verschil tussen al die verschillende soorten Whey eiwit?

Mijn doel is vetverlies en spieropbouw maar voornamelijk dat eerste.

Lees dat je isolaat hebt etc maar zou wel op het zelfde neerkome?

Ben heel erg benieuwd naar de kokos dus denk dat ik me deze ook ga bestellen!

Maar zit er nou echt veel verschil tussen al die verschillende soorten Whey eiwit?

Mijn doel is vetverlies en spieropbouw maar voornamelijk dat eerste.

Lees dat je isolaat hebt etc maar zou wel op het zelfde neerkome?

In de praktijk maakt het niet zoveel uit volgens mij. Zit je in de wedstrijdvoorbereiding of ben je gevoelig voor puistjes dan kies je beter isolaat altijd.

In de praktijk maakt het niet zoveel uit volgens mij. Zit je in de wedstrijdvoorbereiding of ben je gevoelig voor puistjes dan kies je beter isolaat altijd.

Beste is om af te gaan op de eigenlijke hoeveelheid eiwit per 100g. Dan kom je doorgaans altijd beter uit met concentraat of meng-producten. Isolaat daarentegen beter als je niet zo goed tegen lactose kan of absoluut je macro's moet weten (laatste weken van dieet).

Mijn favoriet trouwens zonder twijfel de cappucino. ook de smaak die ik kan blijven drinken zonder dat het voelt alsof ik men eiwitten er moet instampen. Maar uiteraard doet afwisseling in smaak en bereiding ook heel veel ;)

http://muscleandsportsscience.com/recipes/

Waarom anders 15 smaken als je altijd dezelfde neemt :)

Beste is om af te gaan op de eigenlijke hoeveelheid eiwit per 100g. Dan kom je doorgaans altijd beter uit met concentraat of meng-producten. Isolaat daarentegen beter als je niet zo goed tegen lactose kan of absoluut je macro's moet weten (laatste weken van dieet).

Mijn favoriet trouwens zonder twijfel de cappucino. ook de smaak die ik kan blijven drinken zonder dat het voelt alsof ik men eiwitten er moet instampen. Maar uiteraard doet afwisseling in smaak en bereiding ook heel veel ;)

http://muscleandsportsscience.com/recipes/

Waarom anders 15 smaken als je altijd dezelfde neemt :)

Wissel eens af! maar inderdaad die cappucino is heerlijk!

Naast cappucino is cream and cookies nu ook een favoriet voor mij ontbijtjes

Beste is om af te gaan op de eigenlijke hoeveelheid eiwit per 100g. Dan kom je doorgaans altijd beter uit met concentraat of meng-producten. Isolaat daarentegen beter als je niet zo goed tegen lactose kan of absoluut je macro's moet weten http://

Get your facts straight, isolaat heeft hoger eiwit % dan concentraat of blend als bijvoorbeeld de delicious.

En bereken nu per gram eiwit die je effectief koopt wat het goedkoopste is ...

Word niet over prijs gesproken, maar over wat beter is.
Jij gaat vertellen dat (althans zo begrijp ik je post) dat je met concentraat of blend een hoger eiwitgehalte scoort dan met isolaat.

Als we even de wheys nemen van XXL :

Concentraat 78,5 gr / 100 gr
Delicious 80 gr / 100 gr
Isolaat 93 gr / 100 gr

Word niet over prijs gesproken, maar over wat beter is.
Jij gaat vertellen dat (althans zo begrijp ik je post) dat je met concentraat of blend een hoger eiwitgehalte scoort dan met isolaat.

Als we even de wheys nemen van XXL :

Concentraat 78,5 gr / 100 gr
Delicious 80 gr / 100 gr
Isolaat 93 gr / 100 gr

Met beter bedoel ik dan ook wanneer je minder betaalt per gram eiwit :s

Ben jij nieuw hier of zo dat je denkt dat je me dit moet uitleggen ? Ik kan verstaan dat je de zin an sich verkeerd interpreteert, maar de rest van de paragraaf zou je toch een lichte hint moeten gegeven hebben dat dat niet zo was ...

Big Cat. Het enige DBB lid die een gif avatar mag groter dan 96x96. Zegt genoeg lijkt me :p

Big Cat. Het enige DBB lid die een gif avatar mag groter dan 96x96. Zegt genoeg lijkt me :p

Meer nog, Big T heeft ze nog zelf voor mij van BB.com gecopieerd en ingesteld toen we eerst avatars konden zetten op DBB. Waarvoor ik 11 jaar later nog steeds dankbaar ben ;)

• Topic Starter Topic Starter
Zijn altijd juist zeer vruchtbare discussies. Mits de andere partij tot 10 kan tellen, dat dan weer wel.

Inderdaad, als er niemand wou discussiëren dan had ik hier ook niets te zoeken :p

Anderzijds had ik nu ook niemand nodig om mij in detail uit te leggen dat er per gram meer eiwit in een isolaat dan een concentraat zit :p

Terug
Naar boven