Fitness Seller

Favoriete Whey Delicious Smaak?

Peiling Peiling Wat is je favoriete smaak Whey Delicious?

• Totaal stemmers
    338
Verkeerde topic, nevermind. Zal de hitte zijn ;)

Net een cocos-choco getest maar we vonden de smaak niet echt top... nog even verder testen!

• Topic Starter Topic Starter
Choco caramel is heerlijk!

Fijn dat jullie niet zomaar wat op markt gooien

We testen altijd uitgebreid, we willen niet zomaar een smaak lanceren om er maar een smaakje bij te hebben. Het moet echt iets toevoegen aan hetgene dat we al hebben en daarbij echt lekker zijn. We willen niet meer als 15 smaken en dan dwingt ons om kritisch te blijven. Komt er een nieuwe bij dan moet er ook 1 weg.

Deze smaak loopt erg goed! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
We testen altijd uitgebreid, we willen niet zomaar een smaak lanceren om er maar een smaakje bij te hebben. Het moet echt iets toevoegen aan hetgene dat we al hebben en daarbij echt lekker zijn. We willen niet meer als 15 smaken en dan dwingt ons om kritisch te blijven. Komt er een nieuwe bij dan moet er ook 1 weg.

Kijk, dat bedoel ik nou !

overal waar ik kom zie ik whey delicious. lijkt wel of heel nederland aan de whey delicious zit.

Uit andere EU landen krijgen we aparte verzoeken voor onbekende smaakvarianten...

Wat vinden jullie van:

• Chocolade Mint
  • Yoghurt - Kers
  • Amandelspijs
  • Chocolade-Karamel-Peanut

Yoghurt kers lijkt mij wel eens erg lekker kunnen zijn.

Idem. Al snap ik niet goed hoe je een yoghurtsmaak toevoegt aan eiwit :p kun je evengoed kers nemen en mengen met yoghurt ipv water of melk :p

Chocolate mint is zo'n typisch amerikaanse smaak, tamelijk walgelijk eigenlijk :p

zeker!

Idem. Al snap ik niet goed hoe je een yoghurtsmaak toevoegt aan eiwit :p kun je evengoed kers nemen en mengen met yoghurt ipv water of melk :p

Chocolate mint is zo'n typisch amerikaanse smaak, tamelijk walgelijk eigenlijk :p

Yoghurt-kers heb ik al eens laten maken maar je loopt daar tegen een probleem aan. Alleen met een aroma wordt het niet echt lekker (smaakt goed maar niet super). Je moet dan yoghurtpoeder gaan toevoegen maar dan krijg je meer carbs en weer minder eiwitten. We zijn daar uiteindelijk niet mee doorgegaan.

Chocolade Mint is meer Engels in mijn perceptie, After Eigt smaak :p. Lijkt mij niet echt lekker met een whey..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In thee is gekarameliseerde peer erg lekker. Misschien idee voor whey?

Choco karamel en pinda hebben jullie al in jullie delicious bars :)

Chocolade
Het kan zijn dat er nog lekkere smaken zijn, want heb nog niet alles geprobeerd. Maar wat ik wel weet is dat ik de smaak appeltaart met moeite binnenkreeg.

Chocolade
Het kan zijn dat er nog lekkere smaken zijn, want heb nog niet alles geprobeerd. Maar wat ik wel weet is dat ik de smaak appeltaart met moeite binnenkreeg.

Veel mensen vinden Appeltaart juist lekker, zo zie je maar dat smaken verschillen :)

Zelf ben ik een Pistache fan geworden meng ik door mijn brinta ook :meal:

Terug
Naar boven