Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Net een cocos-choco getest maar we vonden de smaak niet echt top... nog even verder testen!
We testen altijd uitgebreid, we willen niet zomaar een smaak lanceren om er maar een smaakje bij te hebben. Het moet echt iets toevoegen aan hetgene dat we al hebben en daarbij echt lekker zijn. We willen niet meer als 15 smaken en dan dwingt ons om kritisch te blijven. Komt er een nieuwe bij dan moet er ook 1 weg.
overal waar ik kom zie ik whey delicious. lijkt wel of heel nederland aan de whey delicious zit.

Yoghurt kers lijkt mij wel eens erg lekker kunnen zijn.
kun je evengoed kers nemen en mengen met yoghurt ipv water of melk 

Yoghurt kers lijkt mij wel eens erg lekker kunnen zijn.
Idem. Al snap ik niet goed hoe je een yoghurtsmaak toevoegt aan eiwitkun je evengoed kers nemen en mengen met yoghurt ipv water of melk
Chocolate mint is zo'n typisch amerikaanse smaak, tamelijk walgelijk eigenlijk![]()
. Lijkt mij niet echt lekker met een whey..In thee is gekarameliseerde peer erg lekker. Misschien idee voor whey?

Choco karamel en pinda hebben jullie al in jullie delicious bars![]()
Chocolade
Het kan zijn dat er nog lekkere smaken zijn, want heb nog niet alles geprobeerd. Maar wat ik wel weet is dat ik de smaak appeltaart met moeite binnenkreeg.

Chocolade
Het kan zijn dat er nog lekkere smaken zijn, want heb nog niet alles geprobeerd. Maar wat ik wel weet is dat ik de smaak appeltaart met moeite binnenkreeg.