XXL Nutrition

Favoriete Whey Delicious Smaak?

Peiling Peiling Wat is je favoriete smaak Whey Delicious?

• Totaal stemmers
    338
Wees dan duidelijker, weet ik veel, kan ook niet ruiken wat er aan de andere kant van de lijn zit :p

die meloen is ook een lekker smaakje zeg! :zuip:

Duitse link shit

ik zie het ja, meteen even aangepast :p

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 12:14 ----------

Hier zaten wel wat mensen op te wachten denk ik :p Ik ga ze zelf ook bestellen zodra men eigen voorraad HDP op is :p

Voor de mensen die nog niet weten wat HDP is :

http://muscleandsportsscience.com/hdp-the-fat-burning-carb/

Het is een leuke aanvulling en zeker met HDP als ingrediënt, het is een lastig ingrediënt om een supplement mee te maken vanwege de verdikkende eigenschappen. Maar we hebben er samen een goede oplossing voor gevonden :thumbs:

Ziet er goed uit die pudding!

Pudding :meal:

Heb trouwens pas een sample whey delicious watermeloen op, was goed te pruimen !

Ziet er goed uit die pudding!

:thumbs: zijn we best lang mee bezig geweest nog....

:D

Pudding :meal:

Heb trouwens pas een sample whey delicious watermeloen op, was goed te pruimen !

Goed om te horen, lekkere smaak voor de zomer. De Pistache en Choco caramel lopen allemaal goed. We houden het op 15 smaken en bekijken zo nu en dan of er een smaak uit moet en er plek is voor een nieuwe.

Bounty smaak lijkt me wel wat...

Bounty smaak lijkt me wel wat...

Chocolade-Cocos is inderdaad een lekkere smaak, we hebben hier al een goedgekeurd sample van. We willen alleen niet meer dan 15 smaken dus bekijken we steeds welke eruit gaat en welke daarvoor terugkomt.

Terug
Naar boven