MuscleMeat

Favoriete Whey Delicious Smaak?

Peiling Peiling Wat is je favoriete smaak Whey Delicious?

• Totaal stemmers
    338
Vandaag! We hebben een nieuwe Supersmaak Whey Delicious! Yoghurt Framboos :zuip:
Whey_Delicious_Yogurt_Raspberry.jpg

Jaja daar is ie dan! Zijn er ook samples van?

Hhmm volgende keer dan misschien toch eens een potje mee bestellen.

Jullie hebben zoveel nieuwe dingen dat ik het bijna niet meer bij hou allemaal :D

Vandaag! We hebben een nieuwe Supersmaak Whey Delicious! Yoghurt Framboos :zuip:
Whey_Delicious_Yogurt_Raspberry.jpg

Sweet mother of ... :drool:

Trainingspartner had onlangs trouwens shake voor mij gemaakt van whey delicious. 1 scoop cappucino en 1 scoop chocolade gemengd met melk. Was echt absurd lekker.

---------- Toegevoegd om 07:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:37 ----------

We hebben er geen samples van. De smaak zit ook niet in het sample pack. Het is bedoelt als een limited edition. Maar als de smaak goed bevalt blijft deze. Iemand deze al geproefd?

Net een lading besteld, zal hier bevindingen plaatsen in de loop van de week.

Sweet mother of ... :drool:

Trainingspartner had onlangs trouwens shake voor mij gemaakt van whey delicious. 1 scoop cappucino en 1 scoop chocolade gemengd met melk. Was echt absurd lekker.

---------- Toegevoegd om 07:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:37 ----------

Net een lading besteld, zal hier bevindingen plaatsen in de loop van de week.

Keep me posted! en lijkt me ook best lekker choco met cappuccino :zuip:

Lekker aardbei/banaan sjeekje maken :D

Keep me posted! en lijkt me ook best lekker choco met cappuccino :zuip:

Deze morgen nog een shake met yoghurt/framboos naar binnen gespeeld.

Vind hem echt lekker! De framboos had er van mij misschien iets meer mogen doorkomen, maar heb gemerkt dat je hem extra lekker kan maken door zelf een paar frambozen toe te voegen en de shake te maken in de blender.

Nieuwe favoriet voor mij, ik raad de fans van zurige fruitsmaken aan van hem eens te proberen :zuip:

De nieuwe smaak yoghurt/framboos is inderdaad erg lekker! Lekker fris smaakje!

Deze morgen nog een shake met yoghurt/framboos naar binnen gespeeld.

Vind hem echt lekker! De framboos had er van mij misschien iets meer mogen doorkomen, maar heb gemerkt dat je hem extra lekker kan maken door zelf een paar frambozen toe te voegen en de shake te maken in de blender.

Nieuwe favoriet voor mij, ik raad de fans van zurige fruitsmaken aan van hem eens te proberen :zuip:

Goed om te horen :thumbs:

Als de framboos smaak sterker moet dan heb je meer zoetstoffen nodig en ben ik ook weer geen fan van. We zitten regelmatig met dit soort dillema's :grumble:

Goed om te horen :thumbs: Als de framboos smaak sterker moet dan heb je meer zoetstoffen nodig en ben ik ook weer geen fan van. We zitten regelmatig met dit soort dillema's :grumble:

No worries, elke ochtend paar frisse framboosjes erbij en hij is echt overlekker. Gebruik een grote shake met framboos als beloning voor mezelf na een goeie training :zuip:.

Enig idee hoe lang deze nog limited edition blijft? Ga een voorraadje inslaan van die framboos denk ik/

No worries, elke ochtend paar frisse framboosjes erbij en hij is echt overlekker. Gebruik een grote shake met framboos als beloning voor mezelf na een goeie training :zuip:.

Enig idee hoe lang deze nog limited edition blijft? Ga een voorraadje inslaan van die framboos denk ik/

We hebben nog een redelijke voorraad. Als de smaak aanslaat dan wordt het mogelijk een blijvertje ;)

Die nieuwe Yogurt/Raspberry smaak is sensationeel lekker! Lekker fris!

Binnenkort maar weer eens aan de speculaas en appeltaart. Zomer is voorbij :(

Binnenkort toch eens een pot yoghurt raspberry bestellen dan!

Maandag eens een grote ton frambozen whey bestellen dan.

Terug
Naar boven