XXL Nutrition

Favoriete Whey Delicious Smaak?

Wat is je favoriete smaak Whey Delicious?


  • Totaal stemmers
    338

Bezoekers in dit topic

Die speculaas blijft lekker!
 
Ik heb random de winnaars bepaald: :cheer:

  • Wazzup
  • FullTE
  • Robke78
  • Skatermarvin
  • Pleister

Stuur me een PM met welke smaak je wilt en je adres dan komt de pot je kant op!

Maar we blijven uiteraard toch benieuwd welke smaken onze klanten het lekkerste vinden. Zo nu en dan geven we weer een aantal potten weg onder de mensen die hun lekkerste smaak hebben aangegeven.
 
Coole actie René, whey delicious for the win!
 
Gewonnen:D. Ik stuur je dalijk even een PM Rene! Ik denk dat ik nu juist even voor een andere smaak ga om uit te proberen.
 
En de troostprijs? :p
 
De actie is blijkbaar al gedaan maar heb toch effe mijn favoriet smaak doorgegeven: speculaas!! Blijkbaar is dit ook één van de favorieten, en terecht!
 
Proficiat winnaars (hufters :D )... Geniet ervan!
 
Speculooos.... heerlijk !!!!!!!!

Chocolade kan me ook nog altijd bekoren, zowel met melk als met water heerlijk product dit mmmmmm......
 
Super! Ik heb gewonnen! Een keertje een nieuwe smaak proberen; appel! :D
 
Gewonnen ! hip hop hurray ... hooooo heyyyyyy

En ik blijf lekker trouw aan de beste smaak: cookies & cream !

En aan de rest die in dit topic hebben gepost: lekker lekker puh puh :p
 
Eerlijk is eerlijk, ik heb tot nu toe eigenlijk alleen maar de Vanille geprobeerd, maar die is voor mij wel prima !!

Het is dan ook logisch dat ik gewoon voor deze smaak stem ! (ook al ben ik blijkbaar te laat) ;)
 
Super! Ik heb gewonnen! Een keertje een nieuwe smaak proberen; appel! :D

Ben benieuwd wat je daarvan vind! Ik ben voor appeltaart gegaan:D

Gewonnen ! hip hop hurray ... hooooo heyyyyyy

En ik blijf lekker trouw aan de beste smaak: cookies & cream !

En aan de rest die in dit topic hebben gepost: lekker lekker puh puh :p

Jongens laat even weten als de potten er zijn! En hoe ze smaken (wat er in de pot zit dan) :D
 
Ik heb laatst dat zakje 'oxygen absorber' opgegeten! Ik dacht dat dat een zakje met losse kruiden was ofzo dus over al mn beef jerky heen gestrooid :D

Maar ik leef gelukkig nog :thumbup:
serieus no kidding! maak maar is open, lijkt precies gemalen peper ofzo

Moest hier spontaan weer aan denken :roflol:
 
wtf :roflol:
 
Jongens laat even weten als de potten er zijn! En hoe ze smaken (wat er in de pot zit dan) :D
Komt goed! Verwacht hem vandaag!:D

Misschien ook wel leuk om een topic te openen met nieuwe ideeen voor smaken....een soort 'Lays maak de smaak' maar dan anders.

Ik heb zo gauw even geen idee, maar het kan misschien wel wat leuks opleveren :)
 
Komt goed! Verwacht hem vandaag!:D

Misschien ook wel leuk om een topic te openen met nieuwe ideeen voor smaken....een soort 'Lays maak de smaak' maar dan anders.

Ik heb zo gauw even geen idee, maar het kan misschien wel wat leuks opleveren :)

Leuk idee! we gaan dat overleggen. Probleem is wel vaak dat bepaalde smaken die lekker zijn van bepaalde producten. Niet te maken zijn in een proteine, dat komt je niet in de buurt. Maar goed idee :thumbs:
 
Back
Naar boven