- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil advanced post workout van xxxl !!! gimme , wanneer is die voorradig ?

Ik denk ook wel dat je een beetje in de buurt moet blijven van de zoete smaken (cola, bubblegum, ananas of iets dergelijks) en niet naar hartig (kaas of big mac bijvoorbeeld) moet willen gaan..Leuk idee! we gaan dat overleggen. Probleem is wel vaak dat bepaalde smaken die lekker zijn van bepaalde producten. Niet te maken zijn in een proteine, dat komt je niet in de buurt. Maar goed idee![]()

Volgens mij zijn ze al wel langer bekend in meer landen dan Belgie en Nederland. Dacht dat ze ook in Duitsland zaten bijvoorbeeld.

Gister mijn pot whey delicious appel ontvangen en dus vanochtend gelijk door mijn ontbijt gedaan met brinta en wat rozijnen!
Smaakte erg goed en zal ik dan ook de volgende keer naast banaan en kokos toevoegen aan mijn bestelling!
Ook zaten er drie sample zakjes bij warvan ik gisteren de speculaas op heb (als shake). Ook deze was erg lekker. Tot nu toe moet ik zeggen dat ik vrijwewl alle whey delicious smaken welk ik tot nu toe heb geprobeert super vind!![]()
We worden steeds vaker benaderd door geintreseerden uit andere landen die willen het merk XXL Nutrition daar gaan verkopen. Het geeft ons schaalvergroting en dus inkoopvoordelen. Maar ik vind de Nederlandse en Belgische markt het belangrijkste daar liggen onze roots en die klanten hebben ons groot gemaakt.
Zolang je maar zorgt dat de meeste voorraden in NL liggen! Begin grootverbruiker van deze Whey te worden!

Bij Cappuccino moet ik ook oppassen. Mn ochtendwheyshake met melk en oats is nog nooit zo lekker geweestWhey Delicious cookies & cream is echt meesterlijk! Daar moet je echt bij uitkijken dat je niet even 2 shakes achter elkaar neemt haha!
. Hij vult gelukkig wel goed dus kan me inhouden 
Ik lees hier veel positieve berichten over whey delicious. Misschien toch maar eens een keer proberen.
Whey Delicious cookies & cream is echt meesterlijk! Daar moet je echt bij uitkijken dat je niet even 2 shakes achter elkaar neemt haha!
het is gevaarlijk lekker inderdaad!Kokos is ook super lekker. Geniaal die echte stukjes koko's erdoor!![]()