XXL Nutrition

Favoriete Whey Delicious Smaak?

Peiling Peiling Wat is je favoriete smaak Whey Delicious?

• Totaal stemmers
    338
Niet om te bokken, maar hoe weet je dat dit de meest verkochte whey in europa is? We gaan toch niet liegen he! :D

:rolleyes: We zijn hard op weg! :D

We hebben al zeker grote afnemers in 10 EU landen, maar we nemen even gas terug om alles even in orde te maken op onze thuis markt. Dan gaan we weer Europa in verder.

Het is jullie gegund hoor! Ik vroeg het omdat ik zelf bezig ben met een website en een van de tips die ik kreeg was om objectief te blijven. Alleen dingen op je site zetten die echt waar zijn omdat klanten anders er zo door heen prikken. Vandaar dat je slogan mijn aandacht trok :)

Het is jullie gegund hoor! Ik vroeg het omdat ik zelf bezig ben met een website en een van de tips die ik kreeg was om objectief te blijven. Alleen dingen op je site zetten die echt waar zijn omdat klanten anders er zo door heen prikken. Vandaar dat je slogan mijn aandacht trok :)

we zijn niet meer te stoppen Martijn! :woot:

Cookies & cream blijft echt super lekker!

Bosvruchten zijn onderweg naar mij:D

Vandaag weer eens speculaas gehad. Die smaak blijft ook waanzinnig lekker!

Ik heb nog niet alle smaken gehad maar chocolade en banaan vind ik tot nu toe de lekkerste! Volgende keer denk ik dat ik cappuccino ga proberen, lijkt me ook lekker

Ik heb nog niet alle smaken gehad maar chocolade en banaan vind ik tot nu toe de lekkerste! Volgende keer denk ik dat ik cappuccino ga proberen, lijkt me ook lekker

Cappuccino is een hele speciale smaak vanwege de echte stukje oploskoffie in de shake.

Cuppuccino is super lekker! :)

Die smaak gaat aan de leiding ook :D. Als je koffie lekker vind en koude koffiedrankjes. Dat is het echt een aanrader om een pot te hebben voor die momenten dat je eens iets anders wilt dan de standaard smaken.

Onze Cappuccino is niet te vergelijken met andere cappuccino shake's die komen qua smaak niet in de buurt.

Bij mij is het helemaal raar. Ben totaal geen koffie drinker maar die Cappuccino is echt lekker!!

Bij mij is het helemaal raar. Ben totaal geen koffie drinker maar die Cappuccino is echt lekker!!

Het is ook meer een frappuccino smaak ;)

frappuccino.jpg

Ik heb random de winnaars bepaald: :cheer:

• Wazzup
  • FullTE
  • Robke78
  • Skatermarvin
  • Pleister
Stuur me een PM met welke smaak je wilt en je adres dan komt de pot je kant op!

Maar we blijven uiteraard toch benieuwd welke smaken onze klanten het lekkerste vinden. Zo nu en dan geven we weer een aantal potten weg onder de mensen die hun lekkerste smaak hebben aangegeven.

Wanneer is dit? :p

Terug
Naar boven