Fitness Seller

Favoriete Whey Perfection Smaak

Peiling Peiling Favoriete Smaak Whey Perfection

• Banaan Milkshake

Stemmen: 79 13,6%
  • Berry Blast Milkshake

Stemmen: 42 7,2%
  • Bitterkoekjes Ameretto

Stemmen: 11 1,9%
  • Cappuccino Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Chocolade Coconut Bounty

Stemmen: 17 2,9%
  • Chocolate Milkshake

Stemmen: 60 10,3%
  • Cookies en Cream Milkshake

Stemmen: 57 9,8%
  • Cool Cassis Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Creamy coconut Milkshake

Stemmen: 16 2,7%
  • Frambozen Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Fresh Orange Milkshake

Stemmen: 2 0,3%
  • Granny's apple pie

Stemmen: 9 1,5%
  • Ice Coffee Milkshake

Stemmen: 12 2,1%
  • Lemon Ice Milkshake

Stemmen: 4 0,7%
  • Naturel (smaakloos)

Stemmen: 14 2,4%
  • Nutella Hazelnoot

Stemmen: 31 5,3%
  • Straciatella

Stemmen: 28 4,8%
  • Strawberry Kiwi

Stemmen: 9 1,5%
  • Strawberry Milkshake

Stemmen: 44 7,6%
  • Sunny Peach Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Sweet Apple Milkshake

Stemmen: 5 0,9%
  • Vanilla Milkshake

Stemmen: 58 10,0%
  • Watermelon

Stemmen: 16 2,7%
  • White Chocolate

Stemmen: 24 4,1%

• Totaal stemmers
    582
  • Peiling gesloten .
We proberen onze service altijd optimaal te hebben. Daar zetten we ons elke dag 100% voor in. Gisteren was er een storing bij Ziggo in Friesland daarom konden we urenlang geen orders verwerken. Dat komt eigenlijk nooit voor maar is/was de reden. Jou order is vanmorgen vertrokken. Dank je, voor de bestelling!:)

Had ook gister avond besteld. Ook niks gehad vandaag
Schande ;)

Maar bij mij is alles altijd top geregeld!

Gezien de populariteit van de "Whey Perfection Variety New Taste" zijn er vast meer mensen die de nieuwe smaken al getest hebben! Deel je mening met ons :thumbs:

Ralf

Marshmallow
Had ik eigenlijk het meest van verwacht. Wel lekker, maar vind de smaak ietwat flauwtjes/lafjes.

Speculaas
Het eerste wat ik rook en proefde was kaneel. Nu vind ik dat persoonlijk wel lekker, maar kan me voorstellen dat mensen dat niet echt lekker vinden. Deed me een beetje denken aan die fireballs (snoepgoed) die je vroeger had. Eerste shake was goed, tweede shake smaakte me zelfs al beter. De 'stukjes speculaas' (of heb ik niet goed geschud? :D) bevallen me ook prima.

Choco/caramel
Super! Smaak is precies wat ik verwachtte. Choco&caramel dus! Goede toevoeging aan jullie assortiment.

Als ik uit deze 3 zou moeten kiezen welke ik zou aanschaffen zou het waarschijnlijk de Speculaas worden.
Ik denk alleen dat Straciatella voorlopig bij mij op nummer 1 blijft.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt inderdaad lijkt op de oude fireballs.

Marshmallow
Had ik eigenlijk het meest van verwacht. Wel lekker, maar vind de smaak ietwat flauwtjes/lafjes.

Speculaas
Het eerste wat ik rook en proefde was kaneel. Nu vind ik dat persoonlijk wel lekker, maar kan me voorstellen dat mensen dat niet echt lekker vinden. Deed me een beetje denken aan die fireballs (snoepgoed) die je vroeger had. Eerste shake was goed, tweede shake smaakte me zelfs al beter. De 'stukjes speculaas' (of heb ik niet goed geschud? :D) bevallen me ook prima.

Choco/caramel
Super! Smaak is precies wat ik verwachtte. Choco&caramel dus! Goede toevoeging aan jullie assortiment.

Als ik uit deze 3 zou moeten kiezen welke ik zou aanschaffen zou het waarschijnlijk de Speculaas worden.
Ik denk alleen dat Straciatella voorlopig bij mij op nummer 1 blijft.
Bedankt voor je review! Ben blij dat het zo bevalt, aangezien het echt topsmaken zijn! :thumbs:

Ralf

Bijna 500 reacties al:eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Pure perfectie!

2e pot chocolat caramel is net geleverd.
Blijvertje dat. Speculaas blijft ook en is nog niet op :)

We spelen weer voor Sinterklaas:D
sinterklaas_auto-290x300.jpg

Ons kado voor jou!Kies nu bij elke bestelling Whey Perfection vanaf 29,90 euro voor een Gratis Shaker Pro ter waarde van 9,90 euro!
De gratis Shaker Pro t.w.v. 9,90 euro kun je tijdens het bestelproces selecteren als kado.

Check alle kado's waaruit je kunt kiezen!

Kenmerken Shaker Pro:
-Nooit meer klontjes
-Mixt werkelijk alles perfect
-Gepanteerde Blender Ball!
-Heerlijk luchtige shakes
-Afwasmachine bestendig
-Sluit perfect af
-Nooit meer knoeien!
-Grote comfortabele drinkmond
Betere shakes dankzij de gepantenteerde Blender Ball!

2e pot chocolat caramel is net geleverd.
Blijvertje dat. Speculaas blijft ook en is nog niet op :)

Chocolate Caramel is voor mij ook een favoriet. Zit nu zelf aan de Ice Coffee smaak. Die is ook apart lekker:zuip:

We hebben de Whey van de beste producent in Europa, gekoppeld aan de lekkerste smaken en de beste prijzen. Eenmaal aan de Whey Perfection neem je nooit meer anders:)

We zitten er zelfs ook nog over te praten hier op kantoor vanmorgen om eventueel nog een goeie Tropical en Mango smaak toe te voegen. Ook Pistache blijft steeds terug komen. :D Andere tips?

We zitten er zelfs ook nog over te praten hier op kantoor vanmorgen om eventueel nog een goeie Tropical en Mango smaak toe te voegen. Ook Pistache blijft steeds terug komen. :D Andere tips?

Tropical & Mango een dikke +1 wat mij betreft :) Kan bijna geen nieuwe smaken meer bedenken die nog niet in het assortiment zijn opgenomen, misschien is een Brownie-smaak een idee?

Sinaasappel-banaan?

Has laatst mn laaste schepje magnificent Orange bij mn Banaan shake gedaan, smaakte erg goed!

Pistache lijkt mij juist niets.
Peer missch iets?

Of vanille yoghurt?

Peer lijkt mij persoonlijk wel lekker. Misschien Peer met nog iets... zal vragen of ze hier ervaring mee hebben of kunnen samplen. Heb Peer volgens mij nog niet echt gezien als smaak in de eiwitten.

Vanilla Yoghurt... of iets met Yoghurt uberhaupt klinkt goed. Nemen we ook mee!:)

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 13:43 ----------

Tropical & Mango een dikke +1 wat mij betreft :) Kan bijna geen nieuwe smaken meer bedenken die nog niet in het assortiment zijn opgenomen, misschien is een Brownie-smaak een idee?

Tropical & Mango zijn dan wel zekerheidjes. Maar ook Brownie is weer een idee. Kijk zo komen we ergens. Gaan we ook weer noteren. Top!:)

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 13:44 ----------

Sinaasappel-banaan?

Has laatst mn laaste schepje magnificent Orange bij mn Banaan shake gedaan, smaakte erg goed!

Kan.. of Orange Mango ... of iets in die geest. Zal het eens proberen de Banaan en Orange mix. Kom ik dan eventjes op terug. Thanks!:)

Peer met kaneel misschien?
Of appel met kaneel

Meer als 500 deelnemers al weer! WOW!:)

• Topic Starter Topic Starter
Honing en kaneel smaak kan ook nog.

Honing en kaneel smaak kan ook nog.

Honing Yoghurt zie je volgens mij ook nog wel eens voorbij komen. Wel eens in Repen gezien zo uit m'n hoofd. Misschien heeft de producent hier wel ea aan idee over ook:)

Schiet mij ook net te binnen... Iets van Almond Brownie klinkt ook lekker. :)

genoeg smaken dat later erbij kan maar focus nu op het uitbrengen van 1kg verpakkingen aub

Terug
Naar boven