AndroidHealthClinic

Favoriete Whey Perfection Smaak

Peiling Peiling Favoriete Smaak Whey Perfection

• Banaan Milkshake

Stemmen: 79 13,6%
  • Berry Blast Milkshake

Stemmen: 42 7,2%
  • Bitterkoekjes Ameretto

Stemmen: 11 1,9%
  • Cappuccino Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Chocolade Coconut Bounty

Stemmen: 17 2,9%
  • Chocolate Milkshake

Stemmen: 60 10,3%
  • Cookies en Cream Milkshake

Stemmen: 57 9,8%
  • Cool Cassis Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Creamy coconut Milkshake

Stemmen: 16 2,7%
  • Frambozen Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Fresh Orange Milkshake

Stemmen: 2 0,3%
  • Granny's apple pie

Stemmen: 9 1,5%
  • Ice Coffee Milkshake

Stemmen: 12 2,1%
  • Lemon Ice Milkshake

Stemmen: 4 0,7%
  • Naturel (smaakloos)

Stemmen: 14 2,4%
  • Nutella Hazelnoot

Stemmen: 31 5,3%
  • Straciatella

Stemmen: 28 4,8%
  • Strawberry Kiwi

Stemmen: 9 1,5%
  • Strawberry Milkshake

Stemmen: 44 7,6%
  • Sunny Peach Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Sweet Apple Milkshake

Stemmen: 5 0,9%
  • Vanilla Milkshake

Stemmen: 58 10,0%
  • Watermelon

Stemmen: 16 2,7%
  • White Chocolate

Stemmen: 24 4,1%

• Totaal stemmers
    582
  • Peiling gesloten .
smaken zat te verzinnen, focus nu op het uitbrengen van 1kg verpakkingen aub

We komen zo meteen eerst met een 1kg verpakking van Afslank Eiwit. In Whey worden 1kg verpakkingen in verhouding bijna niet verkocht (althans dat is mijn ervaring) omdat de prijs ten opzichte van 5lb in verhouding hoger is maar als er meer animo is dan kan ik dit natuurlijk zeker overwegen.:)

We komen zo meteen eerst met een 1kg verpakking van Afslank Eiwit. In Whey worden 1kg verpakkingen in verhouding bijna niet verkocht (althans dat is mijn ervaring) omdat de prijs ten opzichte van 5lb in verhouding hoger is maar als er meer animo is dan kan ik dit natuurlijk zeker overwegen.:)
wat zou dan de prijs van een 1kg verpakking zijn? goedkoopste manier dat jullie het zouden kunnen doen

• Topic Starter Topic Starter
De nieuwe smaken zijn zeer geliefd vooral de choco caramel en speculaas.

Tijd voor n ignore

Geen twijfel mogelijk! Ik had wat testers van jullie gekregen. 1 ding is voor mij zeker duidelijk. Tegen de smaak van dit product kan niets tegen op.

Geen twijfel mogelijk! Ik had wat testers van jullie gekregen. 1 ding is voor mij zeker duidelijk. Tegen de smaak van dit product kan niets tegen op.

Dank je, voor het compliment. We willen met elk product het allerbeste hebben. Whey Perfection is daar een voorbeeld van. De De #1 Whey op alle fronten:)

Volgende week krijgen we trouwens ook de Perfection Bars:meal:

---------- Post toegevoegd Wed 7 Nov 2012 om 20:00 ----------

Klopt en er zit voor iedereen wel een smaakje bij ;)

Met Whey Perfection is er keuze uit 27 overheerlijke smaken dus dat zit wel goed:)

Strawberry, deze drinkt vooral na de training het makkelijkst weg. Banana en chocolate vond ik wat tegenvallen. Coconut en cookies & cream waren trouwens ook wel redelijk goed te doen. Vanille is vrij standaard. Apple en peach waren wat frisser om weg te drinken.

De enigen die ik niet lekker vond waren de berry blast en de frambozen shakes.

Ben sowieso al een tijdje benieuwd naar de nutella smaak. Helaas kon ik daar destijds geen sample van krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Mooie eerlijke mening altijd goed

toch maar even een variety pack besteld voordat ik een grote emmer koop :D

Strawberry, deze drinkt vooral na de training het makkelijkst weg. Banana en chocolate vond ik wat tegenvallen. Coconut en cookies & cream waren trouwens ook wel redelijk goed te doen. Vanille is vrij standaard. Apple en peach waren wat frisser om weg te drinken.

De enigen die ik niet lekker vond waren de berry blast en de frambozen shakes.

Ben sowieso al een tijdje benieuwd naar de nutella smaak. Helaas kon ik daar destijds geen sample van krijgen.

Dank je, voor je feedback!:) Je favoriete smaken zitten er bij Whey Perfection altijd bij! Nutella zit nu overigens wel in de variety:)

Cappuccino Milkshake

deze voelt niet zo vol aan, laatst had ik een bananen shake op omdat me Cappuccino Milkshake op was en ging haast over me nek, ligt zo zwaar op de maag.

Cappuccino Milkshake

deze voelt niet zo vol aan, laatst had ik een bananen shake op omdat me Cappuccino Milkshake op was en ging haast over me nek, ligt zo zwaar op de maag.

Smaak kan altijd verschillen. Banaan is normaliter zelf altijd meest verkocht:)

---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 10:12 ----------

toch maar even een variety pack besteld voordat ik een grote emmer koop :D

Met de Variety kun je altijd snel en voordelig je favoriete Whey Perfection smaken bepalen. Genieten van elke shake:zuip:

Naast Whey Perfection hebben we nu ook de Perfection Bars in dezelfde lijn. Onvoorstelbaar lekkere eiwitrepen.

Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!

Wat is de smaak voor in de ochtend?? Berry blast??

Help me out :P

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven