Gaat dat wel lekker mixen met melk en brinta? qua smaak dan
Ja, kan zeker heel goed

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat dat wel lekker mixen met melk en brinta? qua smaak dan

Heel goed en heel gemakkelijk zelfs. Ik ben echt een voorstander van de choco smaken met brinta. Dan camoufleer je een bepaalde smaak waardoor je een ontzettend lekkere shake hebt. Aanrader![]()
Welke smaken gaan goed samen met water? Heb nu een pot banaan en die smaakt redelijk, maar met melk veel beter. Heb liever geen zuivel dus iemand aanraders?

Ben zelf een fan van de minder bekende smaken; sunny peach bijvoorbeeld en framboos
Eldert

EXACT mee eens!
Sunny peach smaakt 2 druppels yogie als:
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vind hem ook heerlijk.
Om te mixen met brinta zou ik persoonlijk niet voor frisse fruit smaken gaan maar eerder voor; Chocolat Caramel, Chocolat, White Chocolat, Cream and Cookies etc (dat soort smaken)

EXACT mee eens!
Sunny peach smaakt 2 druppels yogie als:
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vind hem ook heerlijk.
Om te mixen met brinta zou ik persoonlijk niet voor frisse fruit smaken gaan maar eerder voor; Chocolat Caramel, Chocolat, White Chocolat, Cream and Cookies etc (dat soort smaken)

Met stracciatella en banaan is brinta ook goed te nassen!

Een nieuwe smaak whey bedenken kan lastig worden als je de beste er al tussen hebt zitten. Wat wel kan maar dat is dan een compleet nieuw product whey gebak haha of kant en klare whey shakes
.

Nu de andere 21 smaken nog proberen. Weet zeker dat ze allemaal bevallen!Banaan, stracciatella, Berry blast geprobeerd, Zojuist Chocolade besteld!
Tot nu toe zijn alle smaken goed bevallen!

Cappucino, een erg specifieke smaak. Als je er van houdt is het zeker een aanradertjeIk blijf toch altijd uitkomen op de cappucino shake. Drink m altijd met water en dr is voor mij geen andere smaak die hieraan kan tippen.. Door de frisse smaak is ie op ieder moment van de dag lekker