MuscleMeat

Favoriete Whey Perfection Smaak

Peiling Peiling Favoriete Smaak Whey Perfection

• Banaan Milkshake

Stemmen: 79 13,6%
  • Berry Blast Milkshake

Stemmen: 42 7,2%
  • Bitterkoekjes Ameretto

Stemmen: 11 1,9%
  • Cappuccino Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Chocolade Coconut Bounty

Stemmen: 17 2,9%
  • Chocolate Milkshake

Stemmen: 60 10,3%
  • Cookies en Cream Milkshake

Stemmen: 57 9,8%
  • Cool Cassis Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Creamy coconut Milkshake

Stemmen: 16 2,7%
  • Frambozen Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Fresh Orange Milkshake

Stemmen: 2 0,3%
  • Granny's apple pie

Stemmen: 9 1,5%
  • Ice Coffee Milkshake

Stemmen: 12 2,1%
  • Lemon Ice Milkshake

Stemmen: 4 0,7%
  • Naturel (smaakloos)

Stemmen: 14 2,4%
  • Nutella Hazelnoot

Stemmen: 31 5,3%
  • Straciatella

Stemmen: 28 4,8%
  • Strawberry Kiwi

Stemmen: 9 1,5%
  • Strawberry Milkshake

Stemmen: 44 7,6%
  • Sunny Peach Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Sweet Apple Milkshake

Stemmen: 5 0,9%
  • Vanilla Milkshake

Stemmen: 58 10,0%
  • Watermelon

Stemmen: 16 2,7%
  • White Chocolate

Stemmen: 24 4,1%

• Totaal stemmers
    582
  • Peiling gesloten .
Duidelijk waarom, hij smaakt naar de snoepbanaantjes van vroeger

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 14:38 ----------

Als ik na het trainen bij me vriendin aan kom en me shake neemt wilt ze de helft omdat hij zo lekker is

Lekkerrrrr:zuip:

Nee slechte zaak xd
Volgende keer een smaak zoeken die ze niet lust xd zo gaat het te hard :p

Als k die samples krijg, kan ik zeggen dat ik ruim 75% van deze smaken heb gehad. Om absoluut geen spijt van!

• Topic Starter Topic Starter
Super actie's zo maken mensen mooi kennis met de smaken van whey perfection. Nog meer tevreden mensen.

Heb nu strawberry en vanille. Beide echt heel lekker. Heb sunny peach geprobeerd van de sample pack. Dat gaat sowieso de volgende emmer worden!

Als nu niet heel Nederland aan de Whey Perfection zit, weet ik 't niet meer :P

Als nu niet heel Nederland aan de Whey Perfection zit, weet ik 't niet meer :P

Ik zie elke week wel meerdere malen lege sample packs van Whey Perfection in de prullebak liggen! Not kidding haha

Laat staan dat niemand weet welke shakebeker van hem is, aangezien iedereen met Body en Fitshop shakebeker op de sportschool rond loopt :D

Ik zie elke week wel meerdere malen lege sample packs van Whey Perfection in de prullebak liggen! Not kidding haha

Laat staan dat niemand weet welke shakebeker van hem is, aangezien iedereen met Body en Fitshop shakebeker op de sportschool rond loopt :D
Haha, geweldig om te lezen. Whey Perfection sachets zijn ook heel populair :P

Ralf

zojuist de whey perfection cookie n cream binnegekregen echt onbeschrijvelijk lekkere smaak heel erg bedankt hoor echt top!!:zuip:

Raspberry, ben benieuwd! Ben zelf meer van de vanille-achtige smaken in plaats van de fruitsmaken maar altijd het proberen waard ;)

Raspberry, ben benieuwd! Ben zelf meer van de vanille-achtige smaken in plaats van de fruitsmaken maar altijd het proberen waard ;)

Raspberry is heel erg lekker. Niet een smaak waar je direct aan denkt maar eenmaal geproefd...:)

De naam zegt het allemaal…..
Whey Perfection, op elk front (kwaliteit-prijs-smaak) de absolute nr1!

1. De kwaliteit = sensationeel!
2. De prijs = sensationeel!
3. De smaak = sensationeel!

Heb nu de whey perfection naturel en het smaakt echt afschuwelijk ! De reden waarom ik geen smaak zoals banaan wou kiezen is omwille van de kankerverwekkende stoffen erin (sucralose dat niet afbreekt in het milieu, acesulfaam-k dat nog schadelijker is dan aspartaam)
Aangezien er nu whey perfection met stevia zoetstof is zal ik deze ook volgende keer bestellen.
Iemand een idee hoe je die whey perfection naturel lekkerder kan doen smaken?

Heb nu de whey perfection naturel en het smaakt echt afschuwelijk ! De reden waarom ik geen smaak zoals banaan wou kiezen is omwille van de kankerverwekkende stoffen erin (sucralose dat niet afbreekt in het milieu, acesulfaam-k dat nog schadelijker is dan aspartaam)
Aangezien er nu whey perfection met stevia zoetstof is zal ik deze ook volgende keer bestellen.
Iemand een idee hoe je die whey perfection naturel lekkerder kan doen smaken?

Naturel heeft een heel " eigen" smaak dat moet je even weten inderdaad. Je kunt eventueel wat Stevia toevoegen.:)

Terug
Naar boven