Had eerst sunny peach sachet heel lekker maar of 2 kg nog te doen is weet ik niet.
Heb nu btw protein perfection mix banaan en smaakt heerlijk
Banaan is en blijft altijd de meest verkochte smaak.
Whey PerfectionVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had eerst sunny peach sachet heel lekker maar of 2 kg nog te doen is weet ik niet.
Heb nu btw protein perfection mix banaan en smaakt heerlijk
Whey PerfectionBanaan is en blijft altijd de meest verkochte smaak.Whey Perfection
Duidelijk waarom, hij smaakt naar de snoepbanaantjes van vroeger
---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 14:38 ----------
Als ik na het trainen bij me vriendin aan kom en me shake neemt wilt ze de helft omdat hij zo lekker is

Nee slechte zaak xd
Volgende keer een smaak zoeken die ze niet lust xd zo gaat het te hard![]()
Zo is dat!Als k die samples krijg, kan ik zeggen dat ik ruim 75% van deze smaken heb gehad. Om absoluut geen spijt van!

Super actie's zo maken mensen mooi kennis met de smaken van whey perfection. Nog meer tevreden mensen.
Heb nu strawberry en vanille. Beide echt heel lekker. Heb sunny peach geprobeerd van de sample pack. Dat gaat sowieso de volgende emmer worden!

Als nu niet heel Nederland aan de Whey Perfection zit, weet ik 't niet meer![]()

Haha, geweldig om te lezen. Whey Perfection sachets zijn ook heel populairIk zie elke week wel meerdere malen lege sample packs van Whey Perfection in de prullebak liggen! Not kidding haha
Laat staan dat niemand weet welke shakebeker van hem is, aangezien iedereen met Body en Fitshop shakebeker op de sportschool rond loopt![]()

Alle smaken zijn onbeschrijvelijk!! Super dankjewel! Welke andere smaak heb je verder ontvangen?zojuist de whey perfection cookie n cream binnegekregen echt onbeschrijvelijk lekkere smaak heel erg bedankt hoor echt top!!![]()
Raspberry, ben benieuwd! Ben zelf meer van de vanille-achtige smaken in plaats van de fruitsmaken maar altijd het proberen waard![]()

Heb nu de whey perfection naturel en het smaakt echt afschuwelijk ! De reden waarom ik geen smaak zoals banaan wou kiezen is omwille van de kankerverwekkende stoffen erin (sucralose dat niet afbreekt in het milieu, acesulfaam-k dat nog schadelijker is dan aspartaam)
Aangezien er nu whey perfection met stevia zoetstof is zal ik deze ook volgende keer bestellen.
Iemand een idee hoe je die whey perfection naturel lekkerder kan doen smaken?