XXL Nutrition

Favoriete Whey Perfection Smaak

Peiling Peiling Favoriete Smaak Whey Perfection

• Banaan Milkshake

Stemmen: 79 13,6%
  • Berry Blast Milkshake

Stemmen: 42 7,2%
  • Bitterkoekjes Ameretto

Stemmen: 11 1,9%
  • Cappuccino Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Chocolade Coconut Bounty

Stemmen: 17 2,9%
  • Chocolate Milkshake

Stemmen: 60 10,3%
  • Cookies en Cream Milkshake

Stemmen: 57 9,8%
  • Cool Cassis Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Creamy coconut Milkshake

Stemmen: 16 2,7%
  • Frambozen Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Fresh Orange Milkshake

Stemmen: 2 0,3%
  • Granny's apple pie

Stemmen: 9 1,5%
  • Ice Coffee Milkshake

Stemmen: 12 2,1%
  • Lemon Ice Milkshake

Stemmen: 4 0,7%
  • Naturel (smaakloos)

Stemmen: 14 2,4%
  • Nutella Hazelnoot

Stemmen: 31 5,3%
  • Straciatella

Stemmen: 28 4,8%
  • Strawberry Kiwi

Stemmen: 9 1,5%
  • Strawberry Milkshake

Stemmen: 44 7,6%
  • Sunny Peach Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Sweet Apple Milkshake

Stemmen: 5 0,9%
  • Vanilla Milkshake

Stemmen: 58 10,0%
  • Watermelon

Stemmen: 16 2,7%
  • White Chocolate

Stemmen: 24 4,1%

• Totaal stemmers
    582
  • Peiling gesloten .
Smaak van Bitterkoekjes amaretto van het sample actie (tof), vond ik tegen vallen.
Rook zeer sterk maar de smaak die ik verwachte kwam niet.

Creamy coconut is toch de beste.

• Topic Starter Topic Starter
Banaan moet je eens combineren met vanille heerlijk.

Marshmallow blijft lekker en de geur hmm zelfs die is heerlijk.

Topactie met die gratis samples. :thumbs: Zelf heb ik met Ice Coffee en Chocolade Caramel toch een nieuwe ervaring erbij

Zelfs de nieuwe roze beker beginnen op te duiken alle vrouwen vinden deze ook echt leuk. En ik heb geen ruzie meer met mijn vriendin over welke shaker van wie is.

Haha, ik zag die roze dingen in de sportschool vandaag ook! :) Wist niet eens dat er zoveel vrouwtjes supplementen gebruikten!

Topactie met die gratis samples. :thumbs: Zelf heb ik met Ice Coffee en Chocolade Caramel toch een nieuwe ervaring erbij

Heerlijke smaken inderdaad. Dank je, voor de complimenten:)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 11:23 ----------

Zelfs de nieuwe roze beker beginnen op te duiken alle vrouwen vinden deze ook echt leuk. En ik heb geen ruzie meer met mijn vriendin over welke shaker van wie is.

:D Klopt. Die roze shakers gaan echt hard. Zal mij ook niets verbazen als je de roze shakers op elke sportschool in Nederland al weer tegenkomt.:)

Het regent Kado's bij Bodyenfitshop.nl (waaronder Roze shakers:D, al gratis bij een bestelling vanaf €29,90!

Komt er nog een nieuwe smaak?

Klopt het dat er serieus verschil zit in de smaak tussen whey perfection banaan en isolaat perfection banaan? Mijn bevindingen zijn: whey perfect sunny peach & vanille zijn top! whey perfection strawberry is lekker, maar heb ik snel genoeg van. En isolaat perfection white chocolate vond ik vreselijk :d Volgende wat ik probeer is chocolate!

Klopt het dat er serieus verschil zit in de smaak tussen whey perfection banaan en isolaat perfection banaan? Mijn bevindingen zijn: whey perfect sunny peach & vanille zijn top! whey perfection strawberry is lekker, maar heb ik snel genoeg van. En isolaat perfection white chocolate vond ik vreselijk :d Volgende wat ik probeer is chocolate!

Klopt isolaat en gewoon whey verschilt veel in smaak dit merk je het snelst als je van beide dezelfde smaak pakt inderdaad.;)

Klopt isolaat en gewoon whey verschilt veel in smaak dit merk je het snelst als je van beide dezelfde smaak pakt inderdaad.;)

Er zit inderdaad wel iets verschil in smaak. Beide zijn erg lekker maar Whey Perfection is en blijft altijd mijn favoriet. Van Whey Perfection heb ik letterlijk wel 8 favoriete smaken:zuip:

vind de nieuwe smaken eigenlijk behoorlijk tegenvallen, speculaas en marsmellow zijn echt niet te drinken, en chocolate caramel is redelijk te drinken. jammer!

vanilla en cookies&cream zijn mij wel zeer goed bevallen.

vind de nieuwe smaken eigenlijk behoorlijk tegenvallen, speculaas en marsmellow zijn echt niet te drinken, en chocolate caramel is redelijk te drinken. jammer!

vanilla en cookies&cream zijn mij wel zeer goed bevallen.

We hebben 27 smaken dus je favoriete smaken zitten er altijd tussen.:) Speculaas en Marshmallow zijn vrij specifiek, chocolate caramel is 1 van mijn persoonlijke favorieten. Vanilla en Cookies zijn vaste toppers in het assortiment inderdaad:)

Edit

Terug
Naar boven