Molleninho
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Smaak van Bitterkoekjes amaretto van het sample actie (tof), vond ik tegen vallen.
Rook zeer sterk maar de smaak die ik verwachte kwam niet.
Creamy coconut is toch de beste.

Banaan is altijd de best verkocht smaak.
Banaan moet je eens combineren met vanille heerlijk.

Marshmallow blijft lekker en de geur hmm zelfs die is heerlijk.
Wel gaaf!
Topactie met die gratis samples.Zelf heb ik met Ice Coffee en Chocolade Caramel toch een nieuwe ervaring erbij

Zelfs de nieuwe roze beker beginnen op te duiken alle vrouwen vinden deze ook echt leuk. En ik heb geen ruzie meer met mijn vriendin over welke shaker van wie is.
Klopt. Die roze shakers gaan echt hard. Zal mij ook niets verbazen als je de roze shakers op elke sportschool in Nederland al weer tegenkomt.
, al gratis bij een bestelling vanaf €29,90!Op korte termijn nog niet

Klopt het dat er serieus verschil zit in de smaak tussen whey perfection banaan en isolaat perfection banaan? Mijn bevindingen zijn: whey perfect sunny peach & vanille zijn top! whey perfection strawberry is lekker, maar heb ik snel genoeg van. En isolaat perfection white chocolate vond ik vreselijk :d Volgende wat ik probeer is chocolate!

Klopt isolaat en gewoon whey verschilt veel in smaak dit merk je het snelst als je van beide dezelfde smaak pakt inderdaad.![]()

vind de nieuwe smaken eigenlijk behoorlijk tegenvallen, speculaas en marsmellow zijn echt niet te drinken, en chocolate caramel is redelijk te drinken. jammer!
vanilla en cookies&cream zijn mij wel zeer goed bevallen.
Speculaas en Marshmallow zijn vrij specifiek, chocolate caramel is 1 van mijn persoonlijke favorieten. Vanilla en Cookies zijn vaste toppers in het assortiment inderdaad