so wreck3d
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik mis de chocolate caramel milkshake op dit moment en is huis en tot nu toe favoriet!
ik mis de chocolate caramel milkshake op dit moment en is huis en tot nu toe favoriet!
De 750 gram Pouches (26 shakes voor 13.90!) komen ook zo langzaam aan binnen. We hebben vandaag de Vanilla en Cookies al. Morgen ook nog een stuk of 5-6 smaken.
Het zal aankomende week wel weer "rennen" worden door de drukte bij Body & Fit vanwege de nieuwe Whey Perfection pouches. Personeel is nu al zenuwachtig
De acties willen de laatste tijd wel eens extreem druk zijn
We hebben in ieder geval al extra mensen ingepland.
Jazeker, de pouches zijn definitief.Zijn die pouches eenmalig of komen ze vast in het assortiment?
Nu kun je heel voordelig van verschillende smaken profiteren!Ideaal die pouches, vooral om even een nieuwe smaak te testen![]()
We moeten vanavond zelfs weer extra personeel inzetten
Het loopt letterlijk storm op de 
Dank je, voor het compliment!We moeten vanavond zelfs weer extra personeel inzetten
Het loopt letterlijk storm op de
Whey Perfection pouches. Zo druk had ik het niet verwacht. WOW! wel gaaf
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat dacht ik. De pouches lopen echt storm
Een hele goede keus geweest om deze toe te voegen aan ons assortiment!
Vorige week een whey perfection 4540 gram chocolate milkshake is hij is werkelijk heerlijk. Met melk is hij verrukkelijk, maar met water is hij nog steeds zoet en vol smaak. Top!
Vorige bestelling was een whey protein stevia strawberry, maar de smaak vind ik iets te flauw (met water).
Ik wissel nu alleszins elke training af van smaak, dus dat is perfect![]()

Vorige week een whey perfection 4540 gram chocolate milkshake is hij is werkelijk heerlijk. Met melk is hij verrukkelijk, maar met water is hij nog steeds zoet en vol smaak. Top!
Vorige bestelling was een whey protein stevia strawberry, maar de smaak vind ik iets te flauw (met water).
Ik wissel nu alleszins elke training af van smaak, dus dat is perfect![]()
Met Whey Perfection pak je de Whey van de beste producent in Europa in combinatie met de lekkerste smaken en de beste prijs
Maar serieus de vraag naar Whey Perfection is zo groot dat we naast de grotere 5lb en 10lb verpakkingen ook deze kleinere 750 grams verpakkingen wilden brengen. Zo kunnen klanten voordelig alle milkshake smaken proberen of meer afwisselen in smaken.