Fitness Seller

Favoriete Whey Perfection Smaak

Peiling Peiling Favoriete Smaak Whey Perfection

• Banaan Milkshake

Stemmen: 79 13,6%
  • Berry Blast Milkshake

Stemmen: 42 7,2%
  • Bitterkoekjes Ameretto

Stemmen: 11 1,9%
  • Cappuccino Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Chocolade Coconut Bounty

Stemmen: 17 2,9%
  • Chocolate Milkshake

Stemmen: 60 10,3%
  • Cookies en Cream Milkshake

Stemmen: 57 9,8%
  • Cool Cassis Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Creamy coconut Milkshake

Stemmen: 16 2,7%
  • Frambozen Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Fresh Orange Milkshake

Stemmen: 2 0,3%
  • Granny's apple pie

Stemmen: 9 1,5%
  • Ice Coffee Milkshake

Stemmen: 12 2,1%
  • Lemon Ice Milkshake

Stemmen: 4 0,7%
  • Naturel (smaakloos)

Stemmen: 14 2,4%
  • Nutella Hazelnoot

Stemmen: 31 5,3%
  • Straciatella

Stemmen: 28 4,8%
  • Strawberry Kiwi

Stemmen: 9 1,5%
  • Strawberry Milkshake

Stemmen: 44 7,6%
  • Sunny Peach Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Sweet Apple Milkshake

Stemmen: 5 0,9%
  • Vanilla Milkshake

Stemmen: 58 10,0%
  • Watermelon

Stemmen: 16 2,7%
  • White Chocolate

Stemmen: 24 4,1%

• Totaal stemmers
    582
  • Peiling gesloten .
Geen dank ;) Ondertussen de pot Cookies and Cream binnen. Smaakt prima, zou bijna zeggen dat het jammer is wanneer je de shake op hebt. Dus die pot komt zeker op :)

Kreeg trouwens een Naturel Whey Perfection sample als cadeau. Vorige keer was dat dus niet zo'n succes, iemand tips waar ik het mee zou mixen? Ik overweeg ook gewoon om de sachet weg te geven aan een vriend ofzo.

Ik had die sample ook, gemixt met melk en cacaopoeder. Zou er dan nog iets van zoetstof aan toevoegen, dan is die smaak wel te doen.

Geen dank ;) Ondertussen de pot Cookies and Cream binnen. Smaakt prima, zou bijna zeggen dat het jammer is wanneer je de shake op hebt. Dus die pot komt zeker op :)

Kreeg trouwens een Naturel Whey Perfection sample als cadeau. Vorige keer was dat dus niet zo'n succes, iemand tips waar ik het mee zou mixen? Ik overweeg ook gewoon om de sachet weg te geven aan een vriend ofzo.

Mooi compliment:) Dank je! Als je smaak gewend bent is naturel inderdaad wat minder.

zojuist een hoop besteld: 2270gr speculaas whey + 2x 750 gr whey (aardbei & cookies and cream). Ben benieuwd :)

zojuist een hoop besteld: 2270gr speculaas whey + 2x 750 gr whey (aardbei & cookies and cream). Ben benieuwd :)

:thumb: Dank je, voor de mooie bestelling. Trouwens voor mij ook weer een bevestiging dat de pouches echt een toegevoegde waarde zijn. Zo kun je makkelijk varieren en/of nieuwe smaken proberen.:):zuip:

Berry Blast (Bosvruchten nu) vind ik verreweg het lekkerst (whey en micellar casein).

Jammer dat die smaak niet beschikbaar is voor Perfect Protein *fingers crossed*.

gisteren m'n whey binnen gehad: speculaas, cookies and cream en strawberry. Vandaag shake speculaas geproefd en hij viel helaas tegen :(

Gisteren de hazelnoot ontvangen. Gewoonweg heeeeeeeeerlijk!

gisteren m'n whey binnen gehad: speculaas, cookies and cream en strawberry. Vandaag shake speculaas geproefd en hij viel helaas tegen :(

Speculaas is een vrije specifieke smaak inderdaad, dat is persoonlijk. Met Cookies en Strawberry zit je altijd goed:)

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 16:58 ----------

Gisteren de hazelnoot ontvangen. Gewoonweg heeeeeeeeerlijk!

:thumb: Mooi compliment weer:) Whey Perfection

Zitten er in de stracciatella ook echte stukjes chocolade? Lijkt me ook heerlijk.

Nog steeds niets binnen, vorige week vrijdag besteld

Zitten er in de stracciatella ook echte stukjes chocolade? Lijkt me ook heerlijk.
Er zitten stukjes chocolade in inderdaad. Daarmee heb je echt een smaakbeleving zoals je dat met de stracciatella gewend bent :)
Nog steeds niets binnen, vorige week vrijdag besteld
Dat is inderdaad geen goede zaak.:rolleyes: Alle pakketten horen eigenlijk binnen één dag geleverd te worden. Wil je mij een privébericht met jouw ordernummer sturen? Dan zal ik er naar kijken en het zo snel mogelijk leveren :)

Ralf

Er zitten stukjes chocolade in inderdaad. Daarmee heb je echt een smaakbeleving zoals je dat met de stracciatella gewend bent :)

Dat is inderdaad geen goede zaak.:rolleyes: Alle pakketten horen eigenlijk binnen één dag geleverd te worden. Wil je mij een privébericht met jouw ordernummer sturen? Dan zal ik er naar kijken en het zo snel mogelijk leveren :)

Ralf

Hoi Ralf,

Dat klopt, maar ik geloof niet dat de schuld bij jullie ligt. Krijg al 3 dagen een mail van TnT: vandaag wordt bij u het pakket geleverd ..

Gister avond om 22:00 binnengekomen ..
Super om te horen dat het alsnog geleverd is! :) 10 uur 's avonds is natuurlijk wel een vreemd tijdstip. Ik kan er wel een klacht voor je over indienen als je dat graag wilt. Dan moet je me alsnog jouw referentienummer even sturen :)

Ralf

Super om te horen dat het alsnog geleverd is! :) 10 uur 's avonds is natuurlijk wel een vreemd tijdstip. Ik kan er wel een klacht voor je over indienen als je dat graag wilt. Dan moet je me alsnog jouw referentienummer even sturen :)

Ralf

Nee hoor lig er niet van wakker als het een keertje gebeurt .. wil niet dat die arme man op z'n donder krijgt omdat ik op mijn potje proteine wacht.

Terug
Naar boven