Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben mensen ervaring met de naturel smaak? Ik ben denk ik van plan om permanent over te stappen op smaakloze producten om mijn leven nog minder betekenis te geven maar helaas zijn er geen proefzakjes van de whey naturelvariant.

Hebben mensen ervaring met de naturel smaak? Ik ben denk ik van plan om permanent over te stappen op smaakloze producten om mijn leven nog minder betekenis te geven maar helaas zijn er geen proefzakjes van de whey naturelvariant.

anders. 
Ik heb vorige week de Variety box besteld om te bepalen in welke smaak ik 4,5kg wou kopen. Alles gemixed met melk.
Uiteindelijk komt dat tot de volgende rangorde:
- Banaan: erg goede smaak
- Vanille: goed te doen, smaak mocht wel iets sterker zijn
- Chocolade: lekker, lijkt een beetje op b-merk chocolade melk dus goed te doen
- Straciatella: goede smaak, zitten stukjes chocolade in oid
- Strawberry: goede smaak
- Naturel: heb een poging gedaan om het te drinken zonder iets toe te voegen maar ging bijna over mijn nek na één slok. Nooit doen dus, echt om ergens mee te mixen......
- Chocolate cookie: smaakt prima
- Cookie & Cream: de beste smaak, lekker vol van smaak met melk en smaakt gewoon goed
- Espresso: drink zelf amper/nooit koffie maar dit kwam wel goed overeen maar niet iets voor mij
- Hazelnoot Nutella: smaakt echt naar hazelnoot maar lijkt me niet lekker om elke dag te drinken
- Creamy Coconut: geen fan van kokosnoot dus deze ga ik weggeven
- Berry blast: hier ook geen fan van dus deze ga ik ook weggeven
1. Cookie & Cream
2. Banaan
3. Straciatella
Dus gegaan voor 4,5kg cookie & cream, ontvang ik morgen als het goed is. Moet goed komen dus. Onder de indruk van de smaken, een stuk beter dan de vorige shakes die ik gehad heb. Mixed erg goed en elke smaak is goed weg te drinken. Voedingswaarden zijn ook erg goed.
EDIT: Op de website staan trouwens de volgende smaken hier http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection/
Klopt dus niet (gelukkig) want de ontvangen smaken zijn een stuk beter (voor mij in ieder geval)
Whey Perfection Variety box (12x1 smaak) bevat de volgende smaken:
- Banaan
- Vanilla
- Chocolade
- Strawberry
- Creamy Coconut Ice
- Raspberry / Framboos
- Watermelon
- Peach Mango
- Tropical
- Stracciatella
- Ice Coffee
- Hazelnoot Nutella

Ik heb vorige week de Variety box besteld om te bepalen in welke smaak ik 4,5kg wou kopen. Alles gemixed met melk.
Uiteindelijk komt dat tot de volgende rangorde:
- Banaan: erg goede smaak
- Vanille: goed te doen, smaak mocht wel iets sterker zijn
- Chocolade: lekker, lijkt een beetje op b-merk chocolade melk dus goed te doen
- Straciatella: goede smaak, zitten stukjes chocolade in oid
- Strawberry: goede smaak
- Naturel: heb een poging gedaan om het te drinken zonder iets toe te voegen maar ging bijna over mijn nek na één slok. Nooit doen dus, echt om ergens mee te mixen......
- Chocolate cookie: smaakt prima
- Cookie & Cream: de beste smaak, lekker vol van smaak met melk en smaakt gewoon goed
- Espresso: drink zelf amper/nooit koffie maar dit kwam wel goed overeen maar niet iets voor mij
- Hazelnoot Nutella: smaakt echt naar hazelnoot maar lijkt me niet lekker om elke dag te drinken
- Creamy Coconut: geen fan van kokosnoot dus deze ga ik weggeven
- Berry blast: hier ook geen fan van dus deze ga ik ook weggeven
1. Cookie & Cream
2. Banaan
3. Straciatella
Dus gegaan voor 4,5kg cookie & cream, ontvang ik morgen als het goed is. Moet goed komen dus. Onder de indruk van de smaken, een stuk beter dan de vorige shakes die ik gehad heb. Mixed erg goed en elke smaak is goed weg te drinken. Voedingswaarden zijn ook erg goed.
EDIT: Op de website staan trouwens de volgende smaken hier http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection/
Klopt dus niet (gelukkig) want de ontvangen smaken zijn een stuk beter (voor mij in ieder geval)
Whey Perfection Variety box (12x1 smaak) bevat de volgende smaken:
- Banaan
- Vanilla
- Chocolade
- Strawberry
- Creamy Coconut Ice
- Raspberry / Framboos
- Watermelon
- Peach Mango
- Tropical
- Stracciatella
- Ice Coffee
- Hazelnoot Nutella

Ik heb de box vorige week ook binnen gekregen maar bij mij zit er 2 keer naturel tussen![]()
wist wel dat we ze al weer binnen hadden.
1x was voldoende geweest.wist wel dat we ze al weer binnen hadden.
![]()
Wou de hazelnoot eens proberen. Is die de moeite waard?

Ja ik had eigenlijk gehoopt op 12 verschillende smaken om uit te proberen welke ik het lekkerst vind. Ik weet wel hoe naturel smaakt.

JA! Serieus een heerlijke smaak. Ga je 100% blij mee zijn
---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 16:04 ----------
PM even bij je volgende order doe we er wat extra Whey Perfection sampling bij voor je![]()

Ik vind eerlijk gezegd alle smaken heerlijk ! zelfs smaken die ik normaal niet lust zoals vanille kan ik gwn lekker drinken( variety box onlangs trg gekocht )
maar als ik toch 1moet uitpikken is het de straciatella damnnnnn![]()
We hebben eigenlijk teveel lekkere smaken, ik kan zelf al vaak niet kiezen
De smaken Whey Perfection zijn echt genieten heRipped Bedoel je nutella Hazelnut? zo ja ik zou hem echt halen !! hij is echt super lekker!!!
Vandaag mijn variety pak gekregen en heb al 2 smaken geproeft ,, ik kan niet wachten tot morgen voor 2 andere!!!
Ik kijk ook dagelijks uit naar mijn vaste moment 
Ripped Bedoel je nutella Hazelnut? zo ja ik zou hem echt halen !! hij is echt super lekker!!!
ThxDat word weer genieten
De smaken zijn een klein beetje anders. Dit vanwege het feit dat Isolaat beter gefilterde vorm van eiwitten is. Deze is vaak dunner van structuur en daardoor minder romig. Zelf vind ik de smaak van de Isolaat ook erg goed

Geen dankMooie uitgebreide reactie! Dank je wel, voor de complimenten!![]()
Ondertussen de pot Cookies and Cream binnen. Smaakt prima, zou bijna zeggen dat het jammer is wanneer je de shake op hebt. Dus die pot komt zeker op