- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh wacht ik ga van elke smaak een pot kopen, dan kan ik een goed oordeel vormen. Of een dikke variety pack met 1001 smaakjes. Vond de whey perfection wel heel lekker trouwens, maar ga al een hele tijd voor isolaat perfection. Meer waar voor je geld imo.

Dankje, we hebben ze wel voorradig, dus kan gerust hoor

Dankjewel. De Chocolade Caramel vind ik zelf ook enorm lekker. Een lichte chocolade smaak met caramel.Mocht niemand het nog gezegd hebben, de chocolade caramel is ook zeker goed te doen!

Ik ga volgende keer maar eens voor strawberry, white chocolate en nutella hazelnoot denk ik

Dat is het handige van de nieuwe pouches. Lekker afwisselen![]()

We kunnen het verschil echt goed merken in de bestellingen. Mensen gaan nu veel meer nieuwe smaken proberen. Dat is wel leuk
2+1 GRATIS op diverse producten
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
We proberen altijd zo goed mogelijk en in te spelen op de wensen van de klantenMaar is ook inderdaad heel handig. Is ook vaak naar gevraagd dus mooie interactie tussen klant en shop.

Bedankt voor de complimenten, strawberry kiwi is een heerlijke smaaknet de strawberry kiwi binnen! erg lekker! zeker de moeite waard ipv de altijd standaard banaan/vanille

Cookies en Cream is één van de top smaken. Die vind iedereen eigenlijk heel erg lekker

Super, bedankt voor je order. Gaan we netjes voor je verwerken. Laat je ons weten wat je er van vindt?Na een emmer Aardbei/Kiwi nu voor Chocolate Cookie gekozen, ben benieuwd!

We hebben ook sampling aangevraagd voor een Choco Peanut / Peanut Butter smaak. Ben benieuwd![]()

Lol tegelijk met XXLNutrition. Ben benieuwd wie uiteindelijk de beste smaak heeft![]()