Fitness Seller

Female Fitness Bootcamp

:ik verwacht een dvd:D:D

• Topic Starter Topic Starter
Het was echt een super geslaagde dag. Alle dames hebben super hun best gedaan, echt een top team.
De strand workout was heftig maar iedereen heeft laten zien, waar een wil is is een weg.
De volgende female fitness bootcamp volgt snel. De foto's van deze geslaagde dag en meer info over de volgende dag komen snel op femalefitnessbootcamp Facebook

:D

We zijn inmiddels druk bezig met de 2de bootcamp in augustus.....
dus sportysan.... :D

...mmh, ik denk dat ik al een eerste bootcamp heb door een stuk vroeger te moeten opstaan...

nee, ik zal niet vanaf de campong met een (lichte*) sporttas `maar` 2 km hoeven te rijden.

* ik had heel veel kleding in de tas, dus alle (kleding)remmen gingen los...

ik hoop dat we wederom een hele gezellige groep hebben, want dat hadden we! lekker aan elkaar gewaagd!

ja!! tot gauw!! :wave:

Nou sportysan.... De 13de of de 20ste aug is het dus weer zover, zet je tassies maar klaar want het word weer een mega dag.
Email femalefitnessbootcamp@gmail.com om je plekkie weer vast te zetten en voor meer info ;)

Nou sportysan... zet je tassies maar klaar want het word weer een mega dag.

tassie, check, broekies, check, shirtjes, check, voeding (is wat anders dan voedsel...), check, drinken, check, zweetbanden, check, handdoekies, check, sokkies, check, notitieboekie, check, pennetje, check, goede zin, zit ook wel goed :p

gassen maar!
mascha, ik lees het tzt uiteraard graag over het wie/wat/waar/wanneer/waarom/hoe.. yes!

ff de 2e bootcamp promoten ;)

10psiog.jpg

Helaas weer geen tijd en geen geld :(

Je bent me voor Xila, geweldig :D

het gaat weer een mega leuke dag worden met nieuwe oefeningen en technieken. Het zal weer een mega boost zijn voor je eigen workouts :D

het gaat weer een mega leuke dag worden met nieuwe oefeningen en technieken. Het zal weer een mega boost zijn voor je eigen workouts :D

getverdemme, ik kan er niet bij zijn.
je weet dat ik dat verschrikkelijk jammer vind. ik ga vanavond even wat data doorgeven voor doormeten/doorpassen/doornemen schema.

jij bent zo lekker enthousiast (en goehoed!). ik vind dat ik al aardig op weg ben naar een goed figuur en wens massa. ja, long way 2 go!

keep in touch. :wave:

Ik meld me vrijwillig aan als instructeur :D

getverdemme, ik kan er niet bij zijn.
je weet dat ik dat verschrikkelijk jammer vind. ik ga vanavond even wat data doorgeven voor doormeten/doorpassen/doornemen schema.

jij bent zo lekker enthousiast (en goehoed!). ik vind dat ik al aardig op weg ben naar een goed figuur en wens massa. ja, long way 2 go!

keep in touch. :wave:

echt jammer :( dat je er niet bent want jou enthousiasme is altijd geweldig. Volgende keer hoop ik dat je er weer bent.

ja mail me maar voor een datum om je voeding ed door te nemen..

ik ben echter de maand september in LA dus hoop dat je daarvoor nog langskomt....anders zie ik je in oktober

De chaines en de ropes zijn binnen....de nieuwe rage in Amerika is dus in da house of For Fun Sport :D
Dusssss dames een nieuwe uitdaging staat er voor jullie te wachten....en wat een uitdaging....
:D

Ook deze keer kan ik er niet bij zijn....GRRRR

Jammer dat ik dit niet eerder heb gelezen, ik had ook wel bij de 1e willen zijn.
Maar mailtje is gestuurd, lijkt me super :D

je heb mail patriciaa

De laatste dagen krijg ik wat mailtjes binnen van de dames die mee willen doen.....
in hun mail vragen zij zich af of de Bootcamp doorgaat bij slecht weer. Omdat er gedeeltelijk iets op het strand gedaan gaat worden.

Nou weten jullie half niet hoe goed ik de zondans doe....dus we hebben gewoon mooi weer....maar mochten de goden net even niet kijken tijdens mijn dansje dan doen we de bootcamp binnen.
Uiteraard is het strand leuker maar er zitten ook voordelen aan als we naar binnen gaan... niet iedereen heeft namelijk een strand in zijn achtertuin om daar de oefeningen te doen die wij gaan doen....maar iedereen heeft wel een ruimte waar je de oefeningen kan doen die wij in de binnen bootcamp gaan doen...

dusssss weer of geen weer....de female bootcamp gaat door en je zal je super vermaken met alle nieuwe technieken en rages uit de usa :D

meer info en inschrijvingen ; femalefitnessbootcamp@gmail.com

Ik doe gezellig mee met de "zonnedans" :D:D heb er zin in weer of geen weer altijd Bootcamp weer ;)

gaat helemaal goed komen Xila......:D :D
Het word echt mega leuke dag....met veel nieuwe dingen....

Terug
Naar boven