MuscleMeat

Female Fitness Bootcamp

allemaal heel veel fun
:D

Tis weer een hele mooie Bootcamp geweest, blijkt maar weer dat dames meer doorzetting hebben dan mannen, ik word alleen al moe van het kijken.

ik wil `maar` twee dingen:
1. foto`s...
2. nieuwe datum

rust uit (ook belangrijk in training) en fijn weekeinde!
grtzzzz!!!! sandra

moar pics! MOAR!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dames jullie waren geweldig, wat een enthousiasme en wat een inzet, Geweldig!!!
We hadden perfect weer en de zonnebrand was dus niet te optimistisch Xila :)
En hou jullie de eerste rope training hebben doorstaan.... Petje af
2dames gaan we snel terug zien op het podium en een ruw diamantje hopen we daar ook snel te zien :)

De volgende female bootcamp zal in oktober zijn...dan weer nieuwe trainingen en technieken..,dan rechtstreeks vers van de pers uit Amerika (waar ik nu een maand les ga geven)
Meer info over bootcamp 3 zal weer hier te vinden zijn of volg ons op Facebook.

Laatst bewerkt:
Komen er vids/pics van de bootcamps mascha?

Even een foto`tje van Sandy aan de BattlingRobes......echt een geweldige nieuwe soort training waarbij jij je hele lichaam traint

296117_136388589788262_100002513648845_199248_574190_n.jpg

De ropes waren echt heavy, niet te onderschatten!
De hele bootcamp was trouwens echt de max, ik ben blij dat ik erbij was. Het was super om samen te trainen met andere gemotiveerde dames en om aangemoedigd te worden door Mascha! Ze heeft echt alle power in ons naar boven gehaald. Hopelijk kan ik dit nog eens meedoen binnenkort ...

TriFitGirl, het was zeker leuk.....en jullie hebben ervoor gezorgd dat de dag een succes was!
Ik hoop dat je al je dromen gaat verwezenlijken!! Go for it Girl!!!!!
en als je nog iets wil weten mail me dan op Mystiekje@gmail.com

Ik ben jaloers op de dames die er wel bij konden zijn als ik dat allemaal zo lees!!! Lijkt me heerlijk om met andere dames samen super af te zien en alles te geven!!

Ik zou hier ook super graag aan mee willen doen de volgende keer! Al twyfel ik een beetje of ik wel durf, gezien ik 5maanden niet meer heb getrained door een blessure en nu sinds 2 weken weer aan het opbouwen ben haha!

bodybuild vrouwen zijn echt aantrekkelijk!! lol ik zou niet weten hoe snel ik van dat strand af moest rennen als ik un paar van dat soort ''vrouwen'' ziet gaan op t strand.
maar ieder zn eigen smaak toch:) good luck iig

En dit post je ook weer om je uit te laten lachen?
Het is maar waar je op kickt. :rolleyes:

[Link niet meer beschikbaar]

bodybuild vrouwen zijn echt aantrekkelijk!! lol ik zou niet weten hoe snel ik van dat strand af moest rennen als ik un paar van dat soort ''vrouwen'' ziet gaan op t strand.
maar ieder zn eigen smaak toch:) good luck iig

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wahooo hebben jullie de nieuwe Flex al gezien??....er staat een mega leuk verslag in van de Female Fitness Bootcamp :D

die valt vanzelf wel op de mat:D

zijn er al plannen voor een volgende keer?
(dan kunnen we de beesten nog eens van het strand gaan wegjagen :knipoog:)

Ik ben aan het kijken wanneer het het beste zou uitkomen om weer een bootcamp te organiseren ennnnn of Willeke (onze bikini pro) er dan ook weer bij kan zijn.....

Nee joh we laten de beestjes maar lekker met rust, die hebben het al veel te moeilijk met zich zelf. :D

Terug
Naar boven