Fitness Seller

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry, maar je praat echt poep.

De opstelling van vandaag:
----------------van Dijk--------------
Leerdam - de Vrij - Bahia - de Cler
--------Mokotjo - Bruins - Fer------
Schaken - Castaignos - Wijnaldum

van Dijk, een 41jarige doelman wordt geroemd. Een doelman die het nergens ooit goed heeft gedaan. En nu ineens een solide doelman? Leerdam, de Vrij, Schaken, Castaignos, Bruins en Mokotjo zijn jongens die in de Jupiler League horen met hun huidige kwaliteiten (talent buiten beschouwing gelaten).

Ik vind Wijnaldum en Fer opvallen. Maar dat is natuurlijk al gauw in een bar slecht team als dit. Maar oke, dat zijn gewoon goede spelers. Het is tekenend dat Bahia en van Dijk als degelijkspelende routiniers worden bestempeld. Mannen die bij momenteel bij de top zes net de bank zouden halen.

Over de Cler ga ik het niet hebben natuurlijk. Die gast hoort lekker biertjes te drinken op het bankie bij het derde van de Treffers.

De enige teams die slechter materiaal hebben dan dit elftal zijn VVV, Willem 2 en de Graafschap. Toegegeven: met Vlaar en Tomasson heb je al een veel beter team.

Bij van dijk geef ik je gelijk. Maar ik had het over de gehele selectie.(incl. de spelers die nu geblesseerd zijn dus)

Denk je nou echt dat Kah en Wielaert beter zijn dan Bahia en Vlaar? Of Penders en Loran? Kruiswijk en Breuer?

Kieftenbeld is zeker ook een betere rechtsback dan Leerdam of De Vrij? De Cler is nog altijd beter dan een Jong a Pin of Looms. Als je die jongens een Feyenoordshirt geeft dan doen ze het echt niet beter dan de Feyenoordspelers. Het zijn misschien leuke spelers voor een middenmoter, maar meer ook niet. Denk dat je met een middenveld: El Ahmadi, Fer, Wijnaldum, Bruins. Hoe matig ze ook spelen op dit moment in principe niet onder doen voor een middenveld van Groningen of Heerenveen. Cisse heeft nu al een jaar last van zijn teen. Maar was hij bij Roda niet 1 van de betere linkerspitsen van de Eredivisie?

Ik ben alles behalve voor Feyenoord(Zacht uitgedrukt). Maar om nou te zeggen dat ze met deze selectie per definitie degradatievoetbal moeten spelen. Nee, linkerrijtje is echt wel haalbaar met deze selectie.(in potentie)

Maar op DIT moment zijn ze gewoon zwaar naar de klote. De gifbeker moet helemaal leeggedronken worden. En als ze woensdag verliezen in de Kuip van VVV, dan moeten ze waarschijnlijk serieus naar een plek onderin kijken. Want volgende week wacht AZ in Alkmaar, dat kan natuurlijk weer een dikke pakslaag worden.

Wat een afgang zeg, eredivisie onwaardig. 10 - 0 :eek:

Vroeg tegendoelpunt, Leroy Fer eruit met blessure, 25ste minuut of 30ste ofzo rode kaart Leerdam, in mij ogen erg zwaar gestraft voor 2 kleine overtredingen.
Eigen doelpunt werd 2-0 voor Psv.
En ja met 10man in zo'n k*t periode tegen PSV is gewoon niet te doen.
Maar 10-0 is inderdaad erg overdreven, ben zelf na 4-0 gestopt met kijken.

Zoals ze gisteren al zeiden bij Studio Voetbal, na 5 of 6-0 gooi je alles dicht en ga je niet met z'n 5'en of 6'en voor de bal voetballen.
Been had in moeten grijpen en er een verdedigende middenvelder of extra verdediger in moeten brengen.
Op deze manier doe je aan damage control.
PSV heeft optimaal gebruik gemaakt van de onvolwassenheid en gebrek aan inzicht van Feyenoord.

Ik heb vernomen dat het Rotterdamse stadsbestuur heeft besloten om het netwerknummer te wijzigen van 0-10 in 10-0 :bang:

Bij van dijk geef ik je gelijk. Maar ik had het over de gehele selectie.(incl. de spelers die nu geblesseerd zijn dus)

Denk je nou echt dat Kah en Wielaert beter zijn dan Bahia en Vlaar? Of Penders en Loran? Kruiswijk en Breuer?

Kieftenbeld is zeker ook een betere rechtsback dan Leerdam of De Vrij? De Cler is nog altijd beter dan een Jong a Pin of Looms. Als je die jongens een Feyenoordshirt geeft dan doen ze het echt niet beter dan de Feyenoordspelers. Het zijn misschien leuke spelers voor een middenmoter, maar meer ook niet. Denk dat je met een middenveld: El Ahmadi, Fer, Wijnaldum, Bruins. Hoe matig ze ook spelen op dit moment in principe niet onder doen voor een middenveld van Groningen of Heerenveen. Cisse heeft nu al een jaar last van zijn teen. Maar was hij bij Roda niet 1 van de betere linkerspitsen van de Eredivisie?

Ik ben alles behalve voor Feyenoord(Zacht uitgedrukt). Maar om nou te zeggen dat ze met deze selectie per definitie degradatievoetbal moeten spelen. Nee, linkerrijtje is echt wel haalbaar met deze selectie.(in potentie)

Maar op DIT moment zijn ze gewoon zwaar naar de klote. De gifbeker moet helemaal leeggedronken worden. En als ze woensdag verliezen in de Kuip van VVV, dan moeten ze waarschijnlijk serieus naar een plek onderin kijken. Want volgende week wacht AZ in Alkmaar, dat kan natuurlijk weer een dikke pakslaag worden.

Hahaha, ja rivelino. Maar nu noem je van elke club zijn slechtste speler(s) op. Feyenoord is dus op elke linie gelijkwaardig aan de slechtste spelers van alle andere teams.

Hahaha, ja rivelino. Maar nu noem je van elke club zijn slechtste speler(s) op. Feyenoord is dus op elke linie gelijkwaardig aan de slechtste spelers van alle andere teams.

Ik vind de selectie van 010 eerlijk gezegd toch wel beter dan die van clubs als VVV, Nac Breda, Willem II etc.

Het zou goed genoeg moeten zijn om voor de plaatsen 8-12 te spelen.

Het draait om instelling. Kwaliteiten zijn er wel maar ze hebben een instelling van niks. Het collectief mist, het leiderschap is er niet en het jarenlang aanhoren wat voor een talenten ze zijn heeft het ego misschien een boost gegeven maar hun mindset is totaal verkeerd.

• Topic Starter Topic Starter
Het draait om instelling. Kwaliteiten zijn er wel maar ze hebben een instelling van niks. Het collectief mist, het leiderschap is er niet en het jarenlang aanhoren wat voor een talenten ze zijn heeft het ego misschien een boost gegeven maar hun mindset is totaal verkeerd.

Denk eerder dat ze ego missen. Moet je voorstellen, je bent eigenlijk een A-speler en speelt al in het 1e. Je raakt eigenlijk niet veel ballen goed en staat erg laag op de ranglijst. Ik zou ook aan mezelf twijfelen.

Jullie zijn gek. De Feyenoord selectie is een van de slechtste uit de Eredivisie. En waar anderen dat nog compenseren met werklust (zeker voor eigen publiek, bijvoorbeeld ADO en NAC), kan Feyenoord eigenlijk niks.

Zouden de geblesseerde spelers niet geblesseerd zijn zou Feyenoord met die selectie om plaats 4 tot 8 kunnen spelen. Nu wordt het denk iets van plaats 10 tot 14 en heel misschien nog het linkerrijtje.

Zouden de geblesseerde spelers niet geblesseerd zijn zou Feyenoord met die selectie om plaats 4 tot 8 kunnen spelen. Nu wordt het denk iets van plaats 10 tot 14 en heel misschien nog het linkerrijtje.
ook niet, zelfs met de Tomassons van deze wereld erbij mag Feyenoord in zijn handjes knijpen mochten ze 9de worden.

• Topic Starter Topic Starter
wij-zijn-rotterdammers-620x359.jpg

ook niet, zelfs met de Tomassons van deze wereld erbij mag Feyenoord in zijn handjes knijpen mochten ze 9de worden.

Ik denk dat je met Cissé, Dani Fernandez, Tomasson, Fer, Wijnaldum, Vlaar, Bahia, De Cler/De Vrij, Mokotjo, Van Dijk en Bruins wel een redelijk team hebt. Kwalitatief zeker goed genoeg voor plaats 4 t/m 8 vind ik.

neusjes , het zit effe tegen
houden jullie je nou maar bezig met jullie eigen cluppie

studiovoetbal record aantal kijkers gister 3.3 miljoen dankzij feyenoord

bedankt

Ik denk dat je met Cissé, Dani Fernandez, Tomasson, Fer, Wijnaldum, Vlaar, Bahia, De Cler/De Vrij, Mokotjo, Van Dijk en Bruins wel een redelijk team hebt. Kwalitatief zeker goed genoeg voor plaats 4 t/m 8 vind ik.
Het probleem is dat vorig jaar Gio nog het een en ander bij elkaar hield maar met bovenstaand lijstje zonder leider ga je de oorlog echt verliezen. Het is stuk voor stuk middelmaat of nog te jong.

Maar dat is het gros van de spelers in de eredivisie met uitzondering van ajax, psv en twente.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven