rivelino
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 73
Sorry, maar je praat echt poep.
De opstelling van vandaag:
----------------van Dijk--------------
Leerdam - de Vrij - Bahia - de Cler
--------Mokotjo - Bruins - Fer------
Schaken - Castaignos - Wijnaldum
van Dijk, een 41jarige doelman wordt geroemd. Een doelman die het nergens ooit goed heeft gedaan. En nu ineens een solide doelman? Leerdam, de Vrij, Schaken, Castaignos, Bruins en Mokotjo zijn jongens die in de Jupiler League horen met hun huidige kwaliteiten (talent buiten beschouwing gelaten).
Ik vind Wijnaldum en Fer opvallen. Maar dat is natuurlijk al gauw in een bar slecht team als dit. Maar oke, dat zijn gewoon goede spelers. Het is tekenend dat Bahia en van Dijk als degelijkspelende routiniers worden bestempeld. Mannen die bij momenteel bij de top zes net de bank zouden halen.
Over de Cler ga ik het niet hebben natuurlijk. Die gast hoort lekker biertjes te drinken op het bankie bij het derde van de Treffers.
De enige teams die slechter materiaal hebben dan dit elftal zijn VVV, Willem 2 en de Graafschap. Toegegeven: met Vlaar en Tomasson heb je al een veel beter team.
Bij van dijk geef ik je gelijk. Maar ik had het over de gehele selectie.(incl. de spelers die nu geblesseerd zijn dus)
Denk je nou echt dat Kah en Wielaert beter zijn dan Bahia en Vlaar? Of Penders en Loran? Kruiswijk en Breuer?
Kieftenbeld is zeker ook een betere rechtsback dan Leerdam of De Vrij? De Cler is nog altijd beter dan een Jong a Pin of Looms. Als je die jongens een Feyenoordshirt geeft dan doen ze het echt niet beter dan de Feyenoordspelers. Het zijn misschien leuke spelers voor een middenmoter, maar meer ook niet. Denk dat je met een middenveld: El Ahmadi, Fer, Wijnaldum, Bruins. Hoe matig ze ook spelen op dit moment in principe niet onder doen voor een middenveld van Groningen of Heerenveen. Cisse heeft nu al een jaar last van zijn teen. Maar was hij bij Roda niet 1 van de betere linkerspitsen van de Eredivisie?
Ik ben alles behalve voor Feyenoord(Zacht uitgedrukt). Maar om nou te zeggen dat ze met deze selectie per definitie degradatievoetbal moeten spelen. Nee, linkerrijtje is echt wel haalbaar met deze selectie.(in potentie)
Maar op DIT moment zijn ze gewoon zwaar naar de klote. De gifbeker moet helemaal leeggedronken worden. En als ze woensdag verliezen in de Kuip van VVV, dan moeten ze waarschijnlijk serieus naar een plek onderin kijken. Want volgende week wacht AZ in Alkmaar, dat kan natuurlijk weer een dikke pakslaag worden.