AndroidHealthClinic

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoop voor willen II dat ze nog tegen feyenoord moeten, pakken ze eindelijk punten .. :o

ahahah feyenoord noob club haha

Het probleem is dat vorig jaar Gio nog het een en ander bij elkaar hield maar met bovenstaand lijstje zonder leider ga je de oorlog echt verliezen. Het is stuk voor stuk middelmaat of nog te jong.

idd middelmaat ( de cler/ahmadi ) + jong - die zijn er teveel
vorige week versloegen we met dit elftal bijna fc twente , en nu kunnen we er ineens niks meer van
geloof ik niet - het is veel vallen en opstaan

vorige week versloegen we met dit elftal bijna fc twente , en nu kunnen we er ineens niks meer van

Gewoon even morgen afwachten. Bij een slecht resultaat tegen VVV is het inpakken en wegwezen voor Feyenoord.

Dot klinkt in ieder geval realistischer dan de feyenoordfans die je op tv ziet, die hebben het allemaal over grote talenten blabla. Er zitten misschien wat subtoppers bij(de andy van der meyde's van deze wereld) maar daar houdt het ook echt op.

Gewoon even morgen afwachten. Bij een slecht resultaat tegen VVV is het inpakken en wegwezen voor Feyenoord.

ach haagse vriend - maak je niet druk 3-0 morgen appeltje eitje

Dot klinkt in ieder geval realistischer dan de feyenoordfans die je op tv ziet, die hebben het allemaal over grote talenten blabla. Er zitten misschien wat subtoppers bij(de andy van der meyde's van deze wereld) maar daar houdt het ook echt op.

als je jaren achtereen het goed doet in jeugdcompetities dan ben je al snel een talent - dit zijn echt geen pannenkoeken ;) maar ze hebben tijd nodig , en die is er nu effe niet - dus is er onnodige druk op deze talenten
waarvan ik er toch een paar hoger inschat dan onze andy

Morgenavond gaat het weer los ;)

benieuwd vanavond naar fey- vvv . als ze dit verliezen is het lights out game over

Als Feijenoord vanavond verliest breekt de t*ring uit in Rotterdam. Ik zou maar wat ME'ers parraat houden.

3-0
maar toch weer niet goed
de zorgen die wij hebben blijven ( maar dat is wel duidelijk )
wel een goeie de vrij/mokotjo/wijnaldum en indi , die voor hem op een ongebruikelijke
positie stond

maar het was niet best

de vrij was dramatisch, als je niet kan lopen met de bal moet je dat ook niet doen. Iig fijn voor het legioen.

Ik ben tevreden :)

Vond 2de helft niet eens zo dramatisch.
Ok achterin klungelen ze soms nog wel bij standaard situaties, daarom ben ik blij dat Vlaar weer snel terug is.
Maar ze speelde wel aanvallend en met intentie om te gaan winnen.
Vond 1ste goal(die toegekend werd) van Wijnaldum wel een beauty :thumbs:

Wat een sfeeractie, laat toch maar weer zien wie het trouwste legioen heeft ;)met 10-0 verliezen en toch weer 42000 in het stadion.

Wat een sfeeractie, laat toch maar weer zien wie het trouwste legioen heeft ;)met 10-0 verliezen en toch weer 42000 in het stadion.

Weet wel zeker dat wij de meest trouwe supporters hebben van alle clubs in Nederland, waarschijnelijk zelfs Europa. We zij. Er echt altijd geweest voor onze club. Gelukkig niet van die gelukzoekers die alleen maar fan van een team zijn als ze winnen:)

Weet wel zeker dat wij de meest trouwe supporters hebben van alle clubs in Nederland, waarschijnelijk zelfs Europa. We zij. Er echt altijd geweest voor onze club. Gelukkig niet van die gelukzoekers die alleen maar fan van een team zijn als ze winnen:)

:)

FeyenoordVVV-31.jpg

De winst op VVV....... alleen maar uitstel van degradatie.:D

vandaar dat het zo stil was in het stadion?:rolleyes: Pas toen er doelpunten waren gemaakt kwam het legioen tot leven...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven