Fitness Seller

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ze hebben zich na het de graafschapdebacle zich toch redelijk hersteld , had ik eerlijk gezegd niet verwacht - jammer van de drie punten . Maar toch lijkt het me niet zo moeilijk om 1 x per week soms 2x poeh poeh met zo'n instelling de mat op te gaan
mentaal nog een hoop te halen hier uit deze groep

intussen kan ik het beleid niet meer volgen - al happi was overbodig ( niet erg ) reden was : genoeg spelers op deze positie - nu krijgen we ineens meeuwis - tja

twente blijft wel nog 7 punten voorstaan op 020 - dat is dan wel weer mooi

114054_hp.jpg

helaas wel ja

jammer ik dacht 7 - nou ja dat red twente wel -

jou cluppie blijft nou eenmaal kwetsbaar als ze tegen echte mannen moeten voetballen :)

En als je geen echte mannen in je team hebt, en geen goede voetballers, dan sta je dus 15e.

Ben benieuwd of Feyenoord komend seizoen ons weer 25% meer laat betalen voor een seizoenskaart :roflol:

ze kunnen wel aardig voeballen maar het blijven jochies , dus ook daar win je niks mee :)

Dat excuus van die jonkies, ik kan daar nooit zoveel mee. Hieronder de basiselftallen van Feyenoord, Ajax en Twente onder elkaar, met de leeftijd erbij vermeld.

Mulder - 21
De Cler - 32
Vlaar - 25
Bahia - 27
Swerts - 28
Meeuwis - 30
Fer - 21
Wijnaldum - 20
Biseswar - 22
Castaignos - 18
Miyaichi - 18
Gemiddelde leeftijd: 23,81

Stekelenburg - 28
Blind - 20
Vertonghen - 23
Alderweireld - 21
Van der Wiel - 23
Enoh - 24
De Jong - 22
Eriksen - 18
Sulejmani - 22
El Hamdaoui - 26
Ebecilio - 19
Gemiddelde leeftijd: 22,36

Mihaylov - 22
Tiendalli - 25
Wisgerhof - 31
Douglas - 23
Rosales - 22
Janssen - 29
Brama - 24
De Jong - 20
Ruiz - 25
Chadli - 21
Janko - 27
Gemiddelde leeftijd: 24,45

Feyenoord heeft gemiddeld een ouder basiselftal dan Ajax, en maar een half jaar jonger dan Twente.

hahahahaha :roflol:

Dat excuus van die jonkies, ik kan daar nooit zoveel mee. Hieronder de basiselftallen van Feyenoord, Ajax en Twente onder elkaar, met de leeftijd erbij vermeld.

Mulder - 21
De Cler - 32
Vlaar - 25
Bahia - 27
Swerts - 28
Meeuwis - 30
Fer - 21
Wijnaldum - 20
Biseswar - 22
Castaignos - 18
Miyaichi - 18
Gemiddelde leeftijd: 23,81
ze halen de leeftijd omhoog maar dan heb ik liever zo'n pubertje van ajax

Die Ryo is echt heel erg goed. t*ring. Wat een geweldige speler. Heerlijk om naar te kijken. Als hij de bal daar aan die linkerkant krijgt ga je er echt voor zitten.

dat zegt genoeg over jou :cool:

het klopt niet helemaal wat rock zegt - meeuwis en swerts spelen pas drie wedstrijden mee - daarentegen vergeet hij nu suarez/de zeeuw die normaliter altijd speelden

bahia is gepasseerd en daar speelt de vrij + op de plek van fer speelt nu leerdam

maar de vraag is - hebben jullie ook een volle arenaaa als je op plek 15 staan - dacht het niet he :rolleyes: want dan haken de meeste af

dat zegt genoeg over jou :cool:

het klopt niet helemaal wat rock zegt - meeuwis en swerts spelen pas drie wedstrijden mee - daarentegen vergeet hij nu suarez/de zeeuw die normaliter altijd speelden

bahia is gepasseerd en daar speelt de vrij + op de plek van fer speelt nu leerdam

maar de vraag is - hebben jullie ook een volle arenaaa als je op plek 15 staan - dacht het niet he :rolleyes: want dan haken de meeste af

Is dat de vraag? Ik dacht dat de vraag was waarom Feyenoord in de degradatiezone staat en al jaren kampt met schulden van tientallen miljoenen.

Is dat de vraag? Ik dacht dat de vraag was waarom Feyenoord in de degradatiezone staat en al jaren kampt met schulden van tientallen miljoenen.

ha die tractor - ik dacht al , waar blijf je toch - maar dat was niet mijn vraag

bij ons is er sprake van slecht beleid - maar bij jullie rommelt het toch ook
van der boog/ van der zee ?:rolleyes:

Normaal gesproken staat de Zeeuw ook altijd in de basis bij dat clubje van je.

Klopt, maar van Dijk bij dat clubje van jou ook. Zal ik ze beide even toevoegen en de gemiddelde leeftijd opnieuw berekenen?

Miyaichi is een goede speler, jammer dat hij voor Arsenal heeft gekozen ipv Ajax, die hem ook een contract aan hebben geboden.

bij ons is er sprake van slecht beleid - maar bij jullie rommelt het toch ook
van der boog/ van der zee ?:rolleyes:

Bij ons rommelt het redelijk, maar er wordt wel direct wat aan gedaan. Van der Zee is op non-actief gesteld en als het doorgaat wat er achter de schermen gebeurd is van den Boog na dit jaar geen algemeen directeur meer. Er is vanuit bepaalde hoeken een aanval ingezet op van den Boog, en waarschijnlijk zal hij deze niet overleven en wordt hij er uit gewerkt.

Onze trainer staat tevens open voor invloeden van buitenaf, en schuift geen legende aan de kant als oud vuil. Stel je voor dat de Boer tegen Cruijff had gezegd dat hij eens goed naar de wedstrijd tegen de Graafschap had moeten kijken en dan maandag even had moeten vertellen wat hij er van vond :roflol:

gisteren een goed tot aardig feyenoord gezien
vooraf teken je voor een punt vooral bij ado
achteral zeer ontevreden
swerts vind ik nog steeds een bron van onrust
meeuwis doet het niet onaardig en ryo is gewoon buitencategorie
de cler vind ik echt een drama - wijnaldum zit in een dip
maar leerdam en de vrij zijn grote lichtpunten - ik hoop dat fer hierin kan meegaan
dan gaan we het gewoon redden - volgende groningen - gewoon pakken die gasten

de cler stond weer flink te slapen 1e doelpunt, niets anders van hem gewend :rolleyes:

bruins erin ??? ??? :mad:

donkerrode kaart voor overtreding op ryo :mad:

ben je dat nog niet gewend dan van been ?

ja word er gek van joh, steeds die idioot erin ... net als el ahmadi dat vind hij ook zo'n goede voetballer, zien wij iets anders ? of ken jij het me uitleggen?

Hoop dat de cler ook stopt na dit seizoen word ik ook helemaal gestoord van met zn achterlijke fouten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven