LennyMclean
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 106
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wilde zeggen.. Ik stond zaterdag weer op m'n vak X. Na het fluitsignaal liep de helft van het elftal meteen weg zonder het publiek te bedanken. Als je vervolgens een Wijnaldum hoort zeggen dat hij het schandalig vond dat wij zongen dat ze het shirt niet waard waren na 80 minuten 0-0 tegen de GraafschapWalgelijk ventje zeg, mogen zeker alleen klappen en onze kop houden
En ja het inhouden is niet makkelijk nee als spelers zich te groot voelen voor deze club.

fixedi.p.v allerlei stoere teksten rondbazuinen op diverse mediaplatforms
heb ik eigenlijk gewoon liever dat ze eens keer gaan voetballen
en punten gaan halen
mannen zoals de cler/vlaar al hamdhi - geen van deze drie neemt enige verantwoordelijkheid , terwijl juist zij dit moeten doen - pannenkoeken zijn het
je kan dit nog niet verwachten van de andere spelers zoals wijnaldum/vrij etc......
p.s de traantjes van wijnaldum waren![]()
fixed
excuses dat ik het wat lomp breng maar lopen janken om je eigen wanprestatie is gewoon een no go.
niet al te best, maar voor dat salaris doe ik het wel.Ik had je altijd wel hoog zitten maar wat een domme opmerking vent. Hoe zou jij je voelen, als je door 45000 man de t*ring in wordt gescholden en alles waar je mee bezig bent op niets uitdraait? Dan lijkt het me dat je op een gegeven moment er helemaal klaar mee bent. En tja, sommigen gaan dan huilen van frustratie en ellende.
Hoe zou jij je voelen, als je door 45000 man de t*ring in wordt gescholden en alles waar je mee bezig bent op niets uitdraait? Dan lijkt het me dat je op een gegeven moment er helemaal klaar mee bent. En tja, sommigen gaan dan huilen van frustratie en ellende.
fixeder is niks zo onbetrouwbaar als de woorden van een voetballer - behalve van Cocu![]()

dus gewoon geen goede keeper, en met die van dijk kan je ook niet meer aankomenAchja.. hij heeft zeker ook momenten dat hij Feyenoord in de wedstrijd houdt maar soms ook onverklaarbare fouten. Weet het niet hoor
helaas wel ja