XXL Nutrition

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wilde zeggen.. Ik stond zaterdag weer op m'n vak X. Na het fluitsignaal liep de helft van het elftal meteen weg zonder het publiek te bedanken. Als je vervolgens een Wijnaldum hoort zeggen dat hij het schandalig vond dat wij zongen dat ze het shirt niet waard waren na 80 minuten 0-0 tegen de Graafschap :roflol: Walgelijk ventje zeg, mogen zeker alleen klappen en onze kop houden
En ja het inhouden is niet makkelijk nee als spelers zich te groot voelen voor deze club.

Idd, zie mijn sig ;)

Trouwens, ik had echt het gevoel alsof wijnaldum zijn tranen aan het opzoeken was ipv dat ze vanzelf kwamen zoals bij de vrij.

i.p.v allerlei stoere teksten rondbazuinen op diverse mediaplatforms
heb ik eigenlijk gewoon liever dat ze eens keer gaan voetballen
en punten gaan halen

mannen zoals de cler/vlaar al hamdhi - geen van deze drie neemt enige verantwoordelijkheid , terwijl juist zij dit moeten doen - pannenkoeken zijn het
je kan dit nog niet verwachten van de andere spelers zoals wijnaldum/vrij etc......

p.s de traantjes van wijnaldum waren echt wel echt en was zeker niet gespeeld

Wijnaldum zit al 4 jaar bij het eerste dus weet ondertussen wel een beetje hoe het eraan toegaat in het eeste.
El Ahmadi is weg, De Cler doet opzich wel z'n best en Vlaar loopt alleen maar op anderen te mieteren. Meneer zat vroeger nog evne in het NL elftal maar kan tegenwoordig nieteens meer uitverdedigen.

Komt zo niet meer goed, als ze tegen Heracles verliezen gaat echt alles los

i.p.v allerlei stoere teksten rondbazuinen op diverse mediaplatforms
heb ik eigenlijk gewoon liever dat ze eens keer gaan voetballen
en punten gaan halen

mannen zoals de cler/vlaar al hamdhi - geen van deze drie neemt enige verantwoordelijkheid , terwijl juist zij dit moeten doen - pannenkoeken zijn het
je kan dit nog niet verwachten van de andere spelers zoals wijnaldum/vrij etc......

p.s de traantjes van wijnaldum waren :gay:
fixed

excuses dat ik het wat lomp breng maar lopen janken om je eigen wanprestatie is gewoon een no go.

fixed

excuses dat ik het wat lomp breng maar lopen janken om je eigen wanprestatie is gewoon een no go.

Ik had je altijd wel hoog zitten maar wat een domme opmerking vent. Hoe zou jij je voelen, als je door 45000 man de t*ring in wordt gescholden en alles waar je mee bezig bent op niets uitdraait? Dan lijkt het me dat je op een gegeven moment er helemaal klaar mee bent. En tja, sommigen gaan dan huilen van frustratie en ellende.

Ik had je altijd wel hoog zitten maar wat een domme opmerking vent. Hoe zou jij je voelen, als je door 45000 man de t*ring in wordt gescholden en alles waar je mee bezig bent op niets uitdraait? Dan lijkt het me dat je op een gegeven moment er helemaal klaar mee bent. En tja, sommigen gaan dan huilen van frustratie en ellende.
niet al te best, maar voor dat salaris doe ik het wel.

maar ik vond het wel gespeeld. Verschrikkelijk vinden dat ze nu verliezen maar verder hebben die types geen enkele binding met de club, een beetje verveeld met je koptelefoon wat goedkope bloemen bij het standbeeld van coen leggen. Weet zeker dat hij meteen weg is als er een willekeurige bundesligaclub langskomt

Laatst bewerkt:
Hoe zou jij je voelen, als je door 45000 man de t*ring in wordt gescholden en alles waar je mee bezig bent op niets uitdraait? Dan lijkt het me dat je op een gegeven moment er helemaal klaar mee bent. En tja, sommigen gaan dan huilen van frustratie en ellende.[/QUOTE]

dit is wat ik bedoel - ga er maar aanstaan , dus vandaar dat ik geloof in de oprechtheid van wijnaldum

ook ben ik van mening dat echt clubliefde niet meer bestaat bij spelers
zie de guzman/al wappi / caistegnos /

anderhalve maand geleden nog wilde hij nog absoluut bij feyenoord blijven
en ook dat blijken nu weer loze woorden

er is niks zo onbetrouwbaar als de woorden van een voetballer - behalve van Dirk K

Hoe zou jij je voelen, als je door 45000 man de t*ring in wordt gescholden en alles waar je mee bezig bent op niets uitdraait? Dan lijkt het me dat je op een gegeven moment er helemaal klaar mee bent. En tja, sommigen gaan dan huilen van frustratie en ellende.

er is niks zo onbetrouwbaar als de woorden van een voetballer - behalve van Dirk K[/QUOTE]

Hahaha wat een grap, de beste man wil zogenaamd overal wij hij speelt zijn carrière afsluiten. Geloof jij echt dat hij bij feyenoord wil afbouwen? Heel misschien in dezelfde conditie als tomasson maar daar heb je ook niets aan.

Hahaha, ik hoorde dat Castaignos heeft gezegd "toe te zijn aan een nieuwe uitdaging"

:roflol:

Feyenoord kan beter een keeper halen. Hahaha, die Mulder :roflol:

Achja.. hij heeft zeker ook momenten dat hij Feyenoord in de wedstrijd houdt maar soms ook onverklaarbare fouten. Weet het niet hoor

Beide doelpunten vind ik echt slecht gekeept. Ik heb de wedstrijd niet gezien hoor. Maar ik zie net die doelpunten en een beetje keeper kan die tweede er met een reflex uithalen. Die eerste moet je natuurlijk gewoon houden. Dat is een rollertje die hij tussen z'n benen laten gaan.

Achja.. maarja Feyenoord had vandaag zeker kansen om te winnen, zeker na de 0-1 was Twente het helemaal kwijt.. maarja wie het niet afmaakt krijgt het deksel op de neus he.

ze hebben zich na het de graafschapdebacle zich toch redelijk hersteld , had ik eerlijk gezegd niet verwacht - jammer van de drie punten . Maar toch lijkt het me niet zo moeilijk om 1 x per week soms 2x poeh poeh met zo'n instelling de mat op te gaan
mentaal nog een hoop te halen hier uit deze groep

intussen kan ik het beleid niet meer volgen - al happi was overbodig ( niet erg ) reden was : genoeg spelers op deze positie - nu krijgen we ineens meeuwis - tja

twente blijft wel nog 7 punten voorstaan op 020 - dat is dan wel weer mooi

5 punten.

En 26 punten op feyenoord.

twee toppers erbij , en nu naar boven kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven