Fitness Seller

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik was eigenlijk ook niet zo kapot van de wissels
ik had leerdam gelijk naar het midden gezet en fer meer naar de rechterkant

van bruins snap ik ook niks - en van de cler en zijn gebaartjes word ik helemaal misselijk
hopelijk laatste jaar

ja word er gek van joh, steeds die idioot erin ... net als el ahmadi dat vind hij ook zo'n goede voetballer, zien wij iets anders ? of ken jij het me uitleggen?
:D Die is waarschijnlijk heel goed op de trainingen ofzo.

Bruins heeft echter wel eindelijk inzet laten zien dit jaar en is echt een goede speler.

Daarnaast hebben we niet de keus uit zoveel betere spelers natuurlijk ;)

:D Die is waarschijnlijk heel goed op de trainingen ofzo.
Ja maar je moet als trainer niet alleen op trainingen beoordelen, zo hoor ik verhalen dat romario bij PSV vaker niet dan wel trainde

On topic: Van Geel is rond met Feyenoord. Die gaat de club er vast wel bovenop helpen en tegelijkertijd Roda kapot maken.

Dat is toch altijd zo als je een TD overneemt van een andere club?

Ja maar Marcel Brand heeft AZ niet helemaal leeg gekocht toen ie naar PSV ging

Van Geel deed dat wel met WillemII toen hij naar AZ ging

van geel heeft bewezen een goeie td te zijn
alleen bij 020 lukte het niet zo - waarom ?
voordeel van de twijfel krijgt hij van mij

Morgen thuis groningen vraag me af wat er gebeurd hoop dat die jappaner nog wat kan laten zien :)

ryo gaat weer vlammen, matavz is er niet bij dus zit morgen een stuk relaxter in de kuip ;)

Net of dát uitmaakt. Dan zijn er op zn minst nog maar 10 beter dan die van feyenoord. Het is de normaalste zaak van de wereld dat Feyenoord dit seizoen van Groningen verliest.

Zou nog geen eens een hele slechte optie zijn....reglementair verliezen doet minder pijn dan een assrape van 0-7.

Zou nog geen eens een hele slechte optie zijn....reglementair verliezen doet minder pijn dan een assrape van 0-7.

neus weet al dat feyenoord gaat verliezen :rolleyes:
concentreer jij je nou maar op de wedstrijd tegen psv hé, gaat nog lastig genoeg worden.

jah, zijn concentratie zal veel invloed hebben op de wedstrijd :P

De waarheid doet pijn, ik kom hier om het erin te wrijven maar redelijk objectief. ;)
En natuurlijk wordt psv lastig maar ik acht de kans groter dat ajax wint van psv dan feyenoord van groningen, that's all.

ik heb je in ieder geval gewaarschuwd. Niet huilen morgen hè, ok?

De waarheid doet pijn, ik kom hier om het erin te wrijven maar redelijk objectief. ;)
En natuurlijk wordt psv lastig maar ik acht de kans groter dat ajax wint van psv dan feyenoord van groningen, that's all.

Verloor ajax thuis niet van ado?
Ja Feyenoord speelt die seizoen slecht maar het blijft voetbal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven