- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja word er gek van joh, steeds die idioot erin ... net als el ahmadi dat vind hij ook zo'n goede voetballer, zien wij iets anders ? of ken jij het me uitleggen?
Die is waarschijnlijk heel goed op de trainingen ofzo.
Ja maar je moet als trainer niet alleen op trainingen beoordelen, zo hoor ik verhalen dat romario bij PSV vaker niet dan wel traindeDie is waarschijnlijk heel goed op de trainingen ofzo.
GohJa maar je moet als trainer niet alleen op trainingen beoordelen.

die kent alle contracten van de Roda spelers, weet wanneer ze aflopen met welke clausules. Dus die kan die hele selectie voor zo ongeveer niets ophalenSnap echt niet wat we met die Van Geel moeten. Oppleuren. Nu al.

okey bel de KNVB maar, duel hoef niet gespeeld te wordenNet of dát uitmaakt. Dan zijn er op zn minst nog maar 10 beter dan die van feyenoord. Het is de normaalste zaak van de wereld dat Feyenoord dit seizoen van Groningen verliest.

Zou nog geen eens een hele slechte optie zijn....reglementair verliezen doet minder pijn dan een assrape van 0-7.

De waarheid doet pijn, ik kom hier om het erin te wrijven maar redelijk objectief.
En natuurlijk wordt psv lastig maar ik acht de kans groter dat ajax wint van psv dan feyenoord van groningen, that's all.
grapjasDe waarheid doet pijn, ik kom hier om het erin te wrijven maar redelijk objectief.
En natuurlijk wordt psv lastig maar ik acht de kans groter dat ajax wint van psv dan feyenoord van groningen, that's all.