Fitness Seller

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
laat wijnaldum maar vertrekken hoor dan nemen wij schone over die is stukken beter

5 miljoen + een percentage t.a.v verkoop - word feyenoord hier beter van ?
psv wel - aan de ene kant blijf je hem zien in nederland en niet ergens in engeland , maar dan had hij wel meer opgeleverd - blijft typisch dat psv zomaar 18 miljoen kan uitgeven voor drie spelers

laat wijnaldum maar vertrekken hoor dan nemen wij schone over die is stukken beter

Waar ga je Schone van betalen dan? Volgens mij gaat er een gedeelte van het geld naar de investeerders van die zogenaamde Talent Pools en de rest moet naar de schulden.

Waar ga je Schone van betalen dan? Volgens mij gaat er een gedeelte van het geld naar de investeerders van die zogenaamde Talent Pools en de rest moet naar de schulden.

idd , maar dan zijn wel weer bijna schulden- vrij zodat er wel weer ruimte is voor een aankoop ( waarschijnlijk dost ) daar is meer behoete aan - fernandez , moet je maar afwachten en cisse , daar zeg ik maar niks over anders is hij er weer een jaar uit die pannenkoek

25% van het bedrag dat gini op levert gaat naar de talent pools
En van geel zou met KNVB over leggen of er aankopen mogelijk zijn
Aangezien we al een grote hoeveelheid van de schuld afgelost hebben denk ik dat de KNVB ons wel te gemoet komt

---------- Post added wo 29 jun 2011 at 13:05 ----------

5 miljoen + een percentage t.a.v verkoop - word feyenoord hier beter van ?
psv wel - aan de ene kant blijf je hem zien in nederland en niet ergens in engeland , maar dan had hij wel meer opgeleverd - blijft typisch dat psv zomaar 18 miljoen kan uitgeven voor drie spelers

Je kan beter wijnaldum nu verkopen met 1 jaar contract dan dat je hem gratis laat gaan ala de guzman

Cabral wil Feyenoord verlaten bij eventuele terugkeer Miyaichi
Woensdag, 29 juni 2011 om 13:22

Het is nog onduidelijk of Ryo Miyaichi volgend jaar weer in het shirt van Feyenoord te bewonderen zal zijn. De supporters zien de Arsenal-aanvaller graag op huurbasis terugkeren, maar technisch directeur Martin van Geel zei al daarover te twijfelen. Wanneer Miyaichi komt, wil Jerson Cabral in ieder geval vertrekken uit De Kuip.

De twintigjarige aanvaller wil een volgende stap zetten in zijn ontwikkeling en vreest dat de terugkeer van Miyaichi hem zal belemmeren. “Bovendien”, zegt zaakwaarnemer Wessel Weezenberg tegen Voetbal International, “spreekt er ook weinig vertrouwen uit. Je leidt een eigen speler op, maar kiest vervolgens voor een ander. Wat is dan het perspectief?”

Voor Cabral bestaat de nodige interesse: verschillende clubs uit Spanje en Engeland volgen de jeugdinternational. “Maar zo ver is het nog niet”, zegt Weezenberg. “Het is voor Jerson echter wel belangrijk dat hij zo snel mogelijk duidelijkheid krijgt.” Cabral speelde in het afgelopen seizoen 23 competitiewedstrijden, waarvan zeven als basisspeler.

Cabral wil Feyenoord verlaten bij eventuele terugkeer Miyaichi
Woensdag, 29 juni 2011 om 13:22

Het is nog onduidelijk of Ryo Miyaichi volgend jaar weer in het shirt van Feyenoord te bewonderen zal zijn. De supporters zien de Arsenal-aanvaller graag op huurbasis terugkeren, maar technisch directeur Martin van Geel zei al daarover te twijfelen. Wanneer Miyaichi komt, wil Jerson Cabral in ieder geval vertrekken uit De Kuip.

De twintigjarige aanvaller wil een volgende stap zetten in zijn ontwikkeling en vreest dat de terugkeer van Miyaichi hem zal belemmeren. “Bovendien”, zegt zaakwaarnemer Wessel Weezenberg tegen Voetbal International, “spreekt er ook weinig vertrouwen uit. Je leidt een eigen speler op, maar kiest vervolgens voor een ander. Wat is dan het perspectief?”

Voor Cabral bestaat de nodige interesse: verschillende clubs uit Spanje en Engeland volgen de jeugdinternational. “Maar zo ver is het nog niet”, zegt Weezenberg. “Het is voor Jerson echter wel belangrijk dat hij zo snel mogelijk duidelijkheid krijgt.” Cabral speelde in het afgelopen seizoen 23 competitiewedstrijden, waarvan zeven als basisspeler.
apart dat je dit nieuws neerzet...

vind het volgende toch wat belangrijker...zal hij uiteindelijk in gaan zien dat hij gewoon tekort komt als trainer?? hij heeft zijn hele tijd bij feyenoord gewoon ondermaats gepresteerd (4e plek was natuurlijk behaald met het nodige geluk en er zat op dat moment ook gewoon geen voetbal in de ploeg)...laten we hopen dat hij zo'n feyenoord hart heeft dat hij zelf opstapt en dus geen vergoeding meekrijgt...
http://www.fr12.nl/nieuws/15008-been---als-ze-me-eruit-willen-gooien--moeten-ze-dat-doen-.html

wie zou er eventueel als vervanger van been kunnen komen

wat heeft in godsname die garbral nou gepresenteerd - nog helemaal niks/nada/nothing
en dan komt weer zo'n zakkenvullende adviseur met teksten dat ik denk dat hij heeft over het grootste talent van feyenoord - jezus kerel ga liefdadigheidswerk doen in een ver land , maar aub zeg nooit meer iets

haha ja idd hij heeft 1 goede wedstrijd gespeelt tegen utrecht voor de rest was het niks bijzonders

dat bedoel ik + altijd dat stomme gelul van die geld beluste mannetjes

er zouden er meer als de vrij moeten zijn

zijn tranen waren echt toen ze verloren van de graafschap
die van wijnaldum waren nep tegen psv

Alsof die Wijnaldum zo goed was, 90% van z'n goals waren intikkertjes..
Als hij wil gaat hij toch lekker.. nu krijgt Feyenoord er tenminste nog wat geld voor.

Waarom psv dit nu kan?

Dat geld dat ze van de gemeente gekregen hebben mogen ze niet uitgeven aan TRANSFERS !
Ze hebben doordat het reddingsplan doorgaat meer geld los gekregen. (rente loze lening van Philips 20miljoen)
van 2 andere sponsoren nog eens 10 miljoen
Geld potje wat ze voor bonusen hadden voor eventueel kampioenschap (paar miljoen)
Geld van Doedelzak 15 miljoen

Psv is nog bezig met een spits en verdediger.

Het kost ze nu 18 miljoen voor 3 potentiële spelers.. ze kunnen er zeker wel 2 voor meer verkopen over een jaar of 2/3 en dan is dit geld al dubbel en dwars terug verdient.

Gewoon slimme zet ;)

Feyenoord heeft gewoon geen andere keuze, ik snap Wnaldum wel dat hij niet nog een jaar in de kuip wil spelen. Hij moet ook aan z'n eigen toekomst denken.

Waarom psv dit nu kan?

Dat geld dat ze van de gemeente gekregen hebben mogen ze niet uitgeven aan TRANSFERS !
Ze hebben doordat het reddingsplan doorgaat meer geld los gekregen. (rente loze lening van Philips 20miljoen)
van 2 andere sponsoren nog eens 10 miljoen
Geld potje wat ze voor bonusen hadden voor eventueel kampioenschap (paar miljoen)
Geld van Doedelzak 15 miljoen

Psv is nog bezig met een spits en verdediger.

Het kost ze nu 18 miljoen voor 3 potentiële spelers.. ze kunnen er zeker wel 2 voor meer verkopen over een jaar of 2/3 en dan is dit geld al dubbel en dwars terug verdient.

Gewoon slimme zet ;)

Feyenoord heeft gewoon geen andere keuze, ik snap Wnaldum wel dat hij niet nog een jaar in de kuip wil spelen. Hij moet ook aan z'n eigen toekomst denken.

toekomst - psv is geen toekomst hoor maar een tussenstationetje
jullie hebben gewoon geluk dat wij in een mindere financiele situatie zitten
anders was hij echt niet naar guus meeuwis en zijn brabantse boys gegaan hoor

Alsof die Wijnaldum zo goed was, 90% van z'n goals waren intikkertjes..
Als hij wil gaat hij toch lekker.. nu krijgt Feyenoord er tenminste nog wat geld voor.

:roflol: noem mij een speler, die even goed of beter is, die feyenoord kan betalen?

en wie moet nu die intikkers gaan maken? cisse? fernandes? wijnaldum is gewoon de beste speler van feyenoord. en deze veelbelovende middenvelder, heeft ervoor gekozen om niet een contract te tekenen om nog vier jaar in de middenmoot van de eredivisie te spelen. hij wil namelijk hogerop en dat doet hij nu. strijden om champions league plekken, de landstitel en de beker.

de 2e helft was hij goed gezien zijn kwaliteiten vrij normaal
laten we het maar niet over de 1e helft van het seizoen hebben
want toen was hij behoorlijk de weg kwijt

:roflol: noem mij een speler, die even goed of beter is, die feyenoord kan betalen?

en wie moet nu die intikkers gaan maken? cisse? fernandes? wijnaldum is gewoon de beste speler van feyenoord. en deze veelbelovende middenvelder, heeft ervoor gekozen om niet een contract te tekenen om nog vier jaar in de middenmoot van de eredivisie te spelen. hij wil namelijk hogerop en dat doet hij nu. strijden om champions league plekken, de landstitel en de beker.

Schone

Trouwens in de jeugd hebben we Tonny Trindade de Vilhena. De verregaand verbeterde uitvoering van die PSV-er. Betere trap, betere techniek, fantastisch linkerbeen, meer overzicht.

Kaka is ook beter. Die is even betaalbaar als Schone voor Feyenoord.

Kaka is ook beter. Die is even betaalbaar als Schone voor Feyenoord.

Wat is dit nou weer voor onzin.

Schone 1 miljoen met 1 jaar contract nog te gaan
Kaka 30 miljoen

Feyenoord heeft heus wel ruimte voor 1 a 2 aankopen

Schuld was 12 miljoen - 5 miljoen (voor wijnaldum) is 7 miljoen nog te gaan was eerst ruim 40 miljoen schuld. De Knvb ziet ook in dat de schuld al voor een groot deel is afgenomen. en stemmen heus wel toe

+
Investeerders hebben ook nog wat geld beschikbaar gestelt voor eventueele aankopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven