AndroidHealthClinic

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
6-1

feyenoord op ramkoers
zou psv al nerveus zijn ?

het spel is nou nog niet goed te noemen...grote uitslagen zeggen meer over de tegenstander dan het eigen spel in deze fase...

zie dan ook niet dat psv nerveus zou zijn...
hoop zelf op wat onderschatting van psv en dan een wedstrijd vol met strijd van feyenoord...in dat geval valt er misschien wat te halen

het blijft lastig
ik wil zo graag winnen , maar die arenaboy's he
pfff

hahaha

wat waren wij goed .

PSV was weer een makkie

bedankt :)

geen dank - wij doen er gewoon alles aan om in een volle arena toegezongen te worden

het spel is nou nog niet goed te noemen...grote uitslagen zeggen meer over de tegenstander dan het eigen spel in deze fase...

zie dan ook niet dat psv nerveus zou zijn...
hoop zelf op wat onderschatting van psv en dan een wedstrijd vol met strijd van feyenoord...in dat geval valt er misschien wat te halen

toch een beetje gelijk gekregen...psv groef zich in en feyenoord had lekkere strijd...

trouwens ook een lekker sfeertje weer in de kuip...zelfs 2e ring ging aan het eind meedoen

toch een beetje gelijk gekregen...psv groef zich in en feyenoord had lekkere strijd...

trouwens ook een lekker sfeertje weer in de kuip...zelfs 2e ring ging aan het eind meedoen

ze speelden nou niet echt als een kampioenskandidaat - weinig strijd en ik vond ze eigenlijk zeer matig spelen alsof er niks op het spel stond

de kuip was weer ouderwets intimiderend zoals ze maar één stadion eigenlijk kan zijn

alhoewel in enschede/utrecht/denhaag kan het ook goed tekeer gaan

ze speelden nou niet echt als een kampioenskandidaat - weinig strijd en ik vond ze eigenlijk zeer matig spelen alsof er niks op het spel stond

de kuip was weer ouderwets intimiderend zoals ze maar één stadion eigenlijk kan zijn

alhoewel in enschede/utrecht/denhaag kan het ook goed tekeer gaan

dat is toch wat ik zeg...psv groef zich gewoon in en loerde op een counter via lens of doedelzak

het was weer helemaal niks gisteren

is wel een weerspiegeling van het hele seizoen...
wel op kunnen laden tegen een psv (mede door de eerdere 10-0)
en je seizoen compleet vergooien tegen 1 vd zwakste uit de competitie...

ach ja dan verdien je dit seizoen ook niets

stelletje klootzakken weer

we shall not be moved :bow:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven