AndroidHealthClinic

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
schijnen weer lekker bezig geweest in het kasteel...iets met vliegende stoeltjes vuurwerk brandjes en ME...

gelukkig dat dit drama seizoenvoorbij is...volgend jaar hopelijk nieuwe trainer en aantal spelers verkopen

Viel reuze mee. ME kwam al het vak op toen er wat vuurwerk werd afgestoken.

Viel reuze mee. ME kwam al het vak op toen er wat vuurwerk werd afgestoken.
+1
Zelf ook geweest?
Ik zat gewoon op de Bok de Korver ertussen en de ME zat ons gewoon op te fokken, sowieso ook niet erg slim om die Vitesse supporters daar neer te zetten... maarja het was erg gezellig en sfeervol en helaas heeft Feyenoord verloren maar dat is maar bijzaak.

weer een vb van slecht politiebeleid
ga toch ergens anders boeven pakken of zoiets

idd actie reactie dit...

maar wat ging er aan vooraf?? het klopt toch dat er met fakkels richting de vitesse aanhang is gegooid?? op deze manier aanpakken valt niet goed te praten maar het is jammer dat er altijd enkele herzenloze tussenzitten die vuurwerk moeten gooien...

denk aan nec thuis van afgelopen zondag...

idd actie reactie dit...

maar wat ging er aan vooraf?? het klopt toch dat er met fakkels richting de vitesse aanhang is gegooid?? op deze manier aanpakken valt niet goed te praten maar het is jammer dat er altijd enkele herzenloze tussenzitten die vuurwerk moeten gooien...

denk aan nec thuis van afgelopen zondag...

Nee wij waren ook niet braaf nee met stoeltjes in de brand en slopen maar fakkels richting Vitesse heb ik zelf niet gezien.
Ik denk eerder dat het met het 'toezingen' van Aboutaleb te maken heeft, toen dat aanhield kwam de ME juist.. Het is ook jammer dat de ME er dan niet gewoon tussen kan gaan staan en het verder daar bij te laten. Ze moeten weer zo nodig losgaan om mensen, volgens mij zijn ze zelf helemaal doorgesnoven als je hun gedrag ziet.

hahaa meen je dat nou echt man? je vind dat de ME er maar tussen moet gaan staan en niks doen?

dat de ME of politie uberhaupt bij een sportevenement als voetbal aanwezig moet zijn is al diep, diep, dieptriest

hahaa meen je dat nou echt man? je vind dat de ME er maar tussen moet gaan staan en niks doen?

dat de ME of politie uberhaupt bij een sportevenement als voetbal aanwezig moet zijn is al diep, diep, dieptriest

Gast wat is het nut als er nog geen echte dreiging is dat mensen het uitvak zouden bestormen om dan al zoveel charges uit te voeren? Je maakt de mensen alleen maar gekker door op mensen in te gaan beuken.

idd goed dat vlaar blijft ... wijnaldum en fer ook ff bijtekenen .... ;)

wijnaldum hoop ik sowieso dat hij bijtekent...
hoop dat voor fer een ploegje komt die gek genoeg is om geld te dokken voor hem...

die kerel is heel makkelijk op te vangen in je selectie en speelt 80-90% van de wedstrijden ver onder de maat

cisse

2rf8r4p.gif

strootman/mertens/wijnaldum naar psv -
lekker makkelijk na zo'n gemeente-lening

Nope nog niet..
Hopen dat t ook niet gebeurd ook gvd..

Sent from my Desire HD using Tapatalk

laat wijnaldum maar vertrekken hoor dan nemen wij schone over die is stukken beter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven