XXL Nutrition

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonder versterkingen was het gisteren gewoon een 6 punten duel om lijfsbehoud.

drie punten + we gaan alleen maar groeien
ronald heeft gelijk - wij gaan positief verrassen - met of zonder fer

wim jansen gaat in de opleiding alle jeugd-coaches sturing geven , daarnaast schijnt fysioloog verheijen na een goed gesprek met R-koeman ook bij de club betrokken te blijven
techische staf is rond - nu nog het voetbal en heel veel punten

1-3 't bootje in vanavond?

Skysports: belangstelling Rangers voor Biseswar
13 augustus 2011

Volgens het Engelse Skysports heeft Glasgow Rangers belangstelling voor Diego Biseswar. Rangers richtte eerder tevergeefs de pijlen op Wesley Verhoek. Het contract van Biseswar loopt volgende zomer af. Eerder deze zomer werd ook de grote rivaal Celtic al in verband gebracht met Biseswar. De buitenspeler van Feyenoord kampt op dit moment met een blessure en moet het duel van vanavond nog aan zich voorbij laten gaan.

Skysports: belangstelling Rangers voor Biseswar
13 augustus 2011

Volgens het Engelse Skysports heeft Glasgow Rangers belangstelling voor Diego Biseswar. Rangers richtte eerder tevergeefs de pijlen op Wesley Verhoek. Het contract van Biseswar loopt volgende zomer af. Eerder deze zomer werd ook de grote rivaal Celtic al in verband gebracht met Biseswar. De buitenspeler van Feyenoord kampt op dit moment met een blessure en moet het duel van vanavond nog aan zich voorbij laten gaan.

Dat was opzich wel te verwachten. Een van de weinige spelers van Feyenoord die buiten de 16 echt een gevaarlijk schot heeft.

Ben benieuwd wanneer er een versterking aangetrokken word..

ik snap ook niet dat diego nog geen contract verlenging aangeboden heeft gekregen
is altijd dreigend

ik denk dat als ruiz word verkocht aan tottenham dat twente een zak met geld heeft en fer gaat halen.

dat geld word in de schulden gestopt
en hoorde gister dat de vrienden van feyenoord dan 1 of 2 aankopen gaan doen omdat feyenoord zelf niks mag kopen

korreltje zout:
van geel was bij PSV gesignaleerd
misschien voor bakkal of engelaar?

Laatst bewerkt:
Biseswar is een grootverdiener en kan er niet veel van.

Laatst bewerkt:
had al geedit.

Niets vond ik toch te ver gaan ;)

Laatst bewerkt:
ik weet niet of engelaar veel speelt

misschien wil hij salaris inleveren

engelaar heeft ook jeugd opleiding bij feyenoord gedaan
misschien dat dat nog mee telt voor hem en ze salaris
gaat die nooit doen en waarom zou hij enorm naar beneden gaan in salaris? omdat hij ooit in de jeugd gevoetbald zou hebben :roflol:

gaat die nooit doen en waarom zou hij enorm naar beneden gaan in salaris? omdat hij ooit in de jeugd gevoetbald zou hebben :roflol:

nee omdat hij weinig speeltijd krijgt bij PSV en die bij Feyenoord wel krijgt bij vertrek van fer en dat hij dan salaris misschien wil inleveren

maar waarschijnlijk komt hij niet eens dus........

Stel je het zelf eens voor: 1) je zit op de bank en je harkt 1,7M binnen die je nodig hebt omdat je voetbalcarriere niet zo gek veel voorstelt 2) je gaat voor max 500k spelen bij Feyenoord.

Ik zou het wel weten.

Stel je het zelf eens voor: 1) je zit op de bank en je harkt 1,7M binnen die je nodig hebt omdat je voetbalcarriere niet zo gek veel voorstelt 2) je gaat voor max 500k spelen bij Feyenoord.

Ik zou het wel weten.

nou dan zou ik naar de VAE gaan cashen inplaats van bij psv op de bank te zitten

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 20:20 ----------

Opstelling Feyenoord: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Ramsteijn; El Ahmadi, Clasie, Fer; Cabral, Fernandez en Cissé.

Ik zou het wel weten.

je hebt gelijk - verhoek verdiend bij nottinhamg 2x zoveel als hij bijv ajax zou gaan voetballen - zegt genoeg he over ons betalingsniveau in nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven