MuscleMeat

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat artikel van immers is gewoon een sensatie bericht...

heel verhaal over nieuwe cultheld en wat immers gezegd heeft na overwinning op ajax en de (waarschijnlijke) uitschakeling van ADO in europa, maakt het ineens interessant om een gerucht de wereld in te gooien...

Leroy Fer tekent bij !

bij_tekenen.jpg

:trollface:

Lex Immers, de redder van Feyenoord :roflol:

Hoe zit het met Hadouir, Schone, Dost en Drenthe??

wat kom jij hier nou weer doen koekebakker

als je geen verstandige teksten kunt neerzetten zoals bovenstaande pannenkoeken
blijf dan lekker weg man

Immers geen slechte , maar dan blijft fer denk ik ook niet
achter de schermen schijnt groot overleg te zijn ?

Even zonder geintjes: als Lex Immers je grote aankoop is voor het seizoen, dan verwacht je toch niet voor plek 1 t/m 14 te spelen?

geintje moet kunnen Ove :D

immers zou een voorbode kunnen zijn op het vertrek van fer - ik gok op plaats 5 t/m 8

Je bent vorig seizoen 10e geworden. En dat was met Castaignos, Miyaichi en Wijnaldum. En je hebt er niemand voor terug. Hoe is 5 t/m 8 dan realistisch?

gevoelsmatig + zijn we echt niet minder dan gro/hee/utre/roda etc.....
ajax/psv/twente springen er ook dit jaat weer bovenuit met az denk ik weer als een goeie 4e - daarachter moeten wij maar strijden

Ik kan mij nog herinneren hoe Been als verlosser binnen gehaald werd....

Edit:

Dit blijkt een grap te zijn! Blijkbaar heeft Lunatic News het niet zo op Gudde :D

http://www.lunaticnews.nl/nieuws/feyenoord-klaagt-fc-knudde-aan/

Feyenoord eist rectificatie FC Knudde
Gepubliceerd op 02 augustus 2011 - 18:30
Het Algemeen Dagblad meldt vandaag dat Feyenoord een proces heeft aangespannen tegen het tijdschrift Nu Sport. De dagelijkse spotprent van FC Knudde op de website van Nu Sport stond gisteren in het teken van de ophef rondom het inmiddels beruchte Fer-spandoek. Algemeen Directeur Eric Gudde wordt hierbij afgebeeld achter een tafel met microfoons waar hij de volgende woorden spreekt: ‘We hebben ze ferweiderd, want dit gaat ons te Fer’.

Met name dit laatste is de algemeen directeur in het verkeerde keelgat geschoten, daar hij deze woorden naar eigen zeggen nooit voor de microfoon heeft uitgesproken. Feyenoord eist in het kort geding dat morgen dient dat de spotprent met onmiddellijke ingang van de website van Nu Sport wordt verwijderd en het tijdschrift op haar website een rectificatie plaatst, waarin zij bevestigt dat Gudde deze uitspraak inderdaad niet heeft gedaan.

Daarnaast heeft de club inmiddels in een aangetekend schrijven medegedeeld dat verslaggevers van Nu Sport niet langer welkom zijn in De Kuip en heeft Raymond Salomon er bij de directie van Nu Sport op aangedrongen Toon van Driel, de tekenaar van de sportprent, per direct op non-actief te stellen.

Nu Sport was niet bereikbaar voor commentaar.

FC-Knudde.jpg

FC-Knudde-II.jpg

Laatst bewerkt:
gevoelsmatig + zijn we echt niet minder dan gro/hee/utre/roda etc.....
ajax/psv/twente springen er ook dit jaat weer bovenuit met az denk ik weer als een goeie 4e - daarachter moeten wij maar strijden

Niet minder dan Heerenveen of een NEC kan ik me voorstellen, maar ik denk dat Roda, Groningen en sowieso Utrecht qua spelersmateriaal wel boven Feyenoord horen te eindigen. Zeg nou zelf, die opstelling van Feyenoord tegen Malaga, dat is toch geen top 6 niveau?

Heerenveen is op elke positie, op de centrale verdediging na, beter bezet dan Feyenoord. NEC trouwens ook.

Zeven Feyenoorders in selectie Jong Oranje
5 augustus 2011

Feyenoord is opnieuw hofleverancier van de selectie van Jong Oranje. Op woensdag 10 augustus spelen zij tegen Zweden. Stefan de Vrij, Jerson Cabral, Jordy Clasie, Leroy Fer, Ricky van Haaren, Kelvin Leerdam en Kaj Ramsteijn zijn allen geselecteerd. De Vrij maakt daarmee zijn debuut in de selectie van Jong Oranje.

De selectie van Cor Pot: Nacer Barazite (Austria Wien), Steven Berghuis (FC Twente), Marco Bizot (Cambuur Leeuwarden), Daley Blind (Ajax), Jerson Cabral (Feyenoord), Luc Castaignos (Internazionale), Jordy Clasie (Feyenoord), Ties Evers (De Graafschap), Leroy Fer (Feyenoord), Ricky van Haaren (Feyenoord), Johan Kappelhof (FC Groningen), Kelvin Leerdam (Feyenoord), Luciano Narsingh (sc Heerenveen), Bram Nuytinck (N.E.C.), Davy Pröpper (Vitesse), Kaj Ramsteijn (Feyenoord), Stefan de Vrij (Feyenoord), Jeroen Zoet (RKC Waalwijk).

Excelsior - Feyenoord was echt schandalig slecht. Het leek net een Jupiler League wedstrijd. De bal is niet eens meer dan tien seconden in bezit gebleven van een ploeg. Alleen Fer liet zijn dat hij de klasse van Feyenoord ontstegen is. Wat zou ik hem graag bij Twente zien zeg. Geweldig gespeeld. Ben benieuwd hoe hij het de volgende wedstrijd doet.

Hahaha, wij hebben ons hier dood zitten lachen om de wissels van Feyenoord. Die selectie is echt drie keer niks. Zo'n El Ahmadi, die zogenaamd belangrijk zou moeten zijn voor Feyenoord. Niet een keer gezien de gehele wedstrijd. Dramatisch. Gelukkig waren de Feyenoorders in de kamer het met me eens.

Feyenoord strijdt met VVV, RKC, Graafschap en Excelsior om de onderste plekken.

Laatst bewerkt:
Drie punten zijn binnen , niveau was nog niet geweldig , maar toch ook goeie dingen gezien - wil je meedoen om plaats 5 dan zal je voetballend meer moeten laten zien. Al amadi vind ik al drie jaar niks - gauw verkopen , maar ja wie wilt hem hebben

Feyenoord moet niet mee willen doen om plaats 5. Linkerrijtje is een goede doelstelling.

Excelsior is ook gewoon heel erg verzwakt. De beste spelers(Fernandez, Classie, Ramsteijn en Nelom zijn naar Feyenoord, Roorda terug naar Heerenveen en Koolwijk naar NEC) zijn vertrokken. Dat is al meer dan de helft van het basisteam. Als dit Excelsior niet snel versterking krijgt dan gaat het samen met RKC strijden om plek 18, want die 2 ploegen zijn op dit moment kwalitatief gewoon een heel stuk zwakker dan VVV en De Graafschap. Veel punten zullen ze niet pakken. Als je kijkt naar de selecties van ploegen als Zwolle, Sparta en WillemII dan hebben ze kwalitatief betere spelers dan Excelsior en RKC.

Denk dat komende zaterdag tegen Roda JC thuis en de week erop tegen Heracles uit en daarna Heerenveen thuis een beter beeld gaat geven waar Feyenoord op dit moment staat. Gisteren was het natuurlijk gewoon niet goed. Maar denk dat de feyenoordfans gewoon even blij zijn met die 3 punten. Als Feyenoord echt mee wil gaan doen om Europees voetbal dan moeten er toch echt een paar versterkingen komen. Het schijnt dat Twente binnenkort serieus werk gaat maken van Fer, maar dan heeft Feyenoord dus echt een serieus probleem.

Excelsior is ook gewoon heel erg verzwakt. De beste spelers(Fernandez, Classie, Ramsteijn en Nelom zijn naar Feyenoord, Roorda terug naar Heerenveen en Koolwijk naar NEC) zijn vertrokken. Dat is al meer dan de helft van het basisteam. Als dit Excelsior niet snel versterking krijgt dan gaat het samen met RKC strijden om plek 18, want die 2 ploegen zijn op dit moment kwalitatief gewoon een heel stuk zwakker dan VVV en De Graafschap. Veel punten zullen ze niet pakken. Als je kijkt naar de selecties van ploegen als Zwolle, Sparta en WillemII dan hebben ze kwalitatief betere spelers dan Excelsior en RKC.

Denk dat komende zaterdag tegen Roda JC thuis en de week erop tegen Heracles uit en daarna Heerenveen thuis een beter beeld gaat geven waar Feyenoord op dit moment staat. Gisteren was het natuurlijk gewoon niet goed. Maar denk dat de feyenoordfans gewoon even blij zijn met die 3 punten. Als Feyenoord echt mee wil gaan doen om Europees voetbal dan moeten er toch echt een paar versterkingen komen.

mee eens

Ik twijfelde deze week nog of ik naar Woudestein wilde gaan, aangezien het een kwartiertje reizen is. Maar wat ben ik blij dat ik thuis heb gekeken. Excelsior is echt ongekend slecht. Hahaha, ik heb zo gelachen om die kerel van Excelsior die de vrije trappen mocht nemen. Die linkspoot. Die schoot alle vrije trappen het stadion uit en een uithaal van de tweede lijn met rechts ging wel richting doel. En dat is dan de aangewezen persoon voor de vrije trappen.

Maar Feyenoord was gisteren niet veel beter. Als Fer vertrekt dan blijft er voor Feyenoord echt helemaal niets over. Het zegt veel dat zo'n Cabral met zijn ogen dicht (letterlijk) de meest opvallende speler is, op Fer na. Cisse kan er trouwens ook echt he-le-maal niks van. Wat een weggooier was dat.

Ik weet nog dat van Hanegem zei dat Mokotjo binnen drie seizoenen uit ging groeien tot de beste middenvelder van Europa. Nee oke Willem :roflol:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven