Fitness Seller

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooie goal cabral

2-0 fer

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 21:55 ----------

3-0

aardig onverwacht die 3-0, het niveau van beide ploegen is alleen wel bedroevend.

Deze wedstrijd is een stuk aangenamer om naar te kijken dan Twente-AZ. Ik vind Feyenoord bij vlagen heel leuk spelen door de individuele acties. Volledig verdiend op 3-0. Dat Roda bakt er ook echt helemaal niks van hoor. Die linksback :roflol:

Cabral speelt leuk, maar zijn eindpass is nog erg matig. Leuk talentje wel. Fer vind ik erg sterk. Voor de rest eigenlijk nog steeds niks bijzonders op Zuid.

Laatst bewerkt:
leuke wedstrijd tot nu toe - idd onverwacht maar wel terecht - mooi weer drie punten erbij
een extra wapen met al die snelle jongens voorin - ploegen zullen nou niet zo snel één op één gaan spelen - moment voor mij is de rentree van fernandez

Deze wedstrijd is een stuk aangenamer om naar te kijken dan Twente-AZ. Ik vind Feyenoord bij vlagen heel leuk spelen door de individuele acties. Volledig verdiend op 3-0. Dat Roda bakt er ook echt helemaal niks van hoor. Die linksback :roflol:

Cabral speelt leuk, maar zijn eindpass is nog erg matig. Leuk talentje wel. Fer vind ik erg sterk. Voor de rest eigenlijk nog steeds niks bijzonders op Zuid.

welk moment vond jij Fer sterk?? het hele middenveld gister werd gedragen door een uitstekend spelende el ahmadi...fer was nergens

fer is fysiek sterk maar om nou te zeggen dat het nou the man is op het middenveld
hij maakt een middenveld compleet door zijn alroundheid , maar soms mist hij de simpelste oplossing omdat hij vaak met zijn kop naar beneden rent/speelt ( het babelsyndroom ) - waar clasie en de opgebloeide mahdi dit wel hebben - overzicht dan

enige wat fer als voordeel heeft is zijn fysiek, maar die gebruikt hij juist heel weinig...

Van Geel bevestigt interesse in Guidetti
Feyenoord gaat werk maken van de komst van John Guidetti. Technisch directeur Martin van Geel heeft de belangstelling voor de aanvaller van Manchester City maandag bevestigd.

Het Algemeen Dagblad meldde maandagochtend dat Guidetti al door scout Mika Lipponen is bekeken. Ook trainer Ronald Koeman zag de City-spits op een dvd'tje in actie.

Feyenoord hoopt Guidetti op huurbasis over te kunnen nemen. In Rotterdam moet hij de concurrentie aangaan met Guyon Fernandez, momenteel de enige centrumspits van de Rotterdamse formatie.

De negentienjarige Zweed leek eerder deze zomer op weg naar FC Twente. De Tukkers ontvingen uiteindelijk één miljoen euro aan schadevergoeding nadat Guidetti onder zijn contract uit wilde. De voormalig speler van IF Brommapojkarna tekende vervolgens een nieuw contract bij Manchester City.

welk moment vond jij Fer sterk?? het hele middenveld gister werd gedragen door een uitstekend spelende el ahmadi...fer was nergens

Ik vond Fer ook niet geweldig spelen. Erg weinig van gezien. Maar El Ahmadi? Kun je mij uitleggen wat er zo geweldig was aan El Ahmadi? Bewaarde hij "de rust"? Ik vind Feyenoord echt drie keer niks. Ik heb Fer tegen Excelsior zien spelen en dat was gewoon fantastisch. Voor de rest zit er geen speler bij Feyenoord die meer dan een miljoen waard is.

Ik vond Fer ook niet geweldig spelen. Erg weinig van gezien. Maar El Ahmadi? Kun je mij uitleggen wat er zo geweldig was aan El Ahmadi? Bewaarde hij "de rust"? Ik vind Feyenoord echt drie keer niks. Ik heb Fer tegen Excelsior zien spelen en dat was gewoon fantastisch. Voor de rest zit er geen speler bij Feyenoord die meer dan een miljoen waard is.

jij mag dat vinden tractor - wij weten wel beter

el ahmadi is je middenvelder die altijd aanspeelbaar is...zoekt altijd de voetballende oplossing...loopt niet blind in een rush naar voren...verlegt het spel meerdere malen...is na een aanval ook weer terug voor een verdedigende actie...

toch allemaal kwaliteiten die fer nooit laat zien...

el ahmadi is met afstand je beste middenvelder...je hebt wel iemand nodig met het fysiek van Fer maar dan wel iemand die ook inzet toont ipv 80 van de 90 minuten sjokkend over het veld gaat

'Andre Alves in beeld bij Feyenoord'
16 augustus 2011

Volgens het Hongaarse Nemzeti Sport staat de Braziliaan Andre Alves in de belangstelling van Feyenoord. De 27-jarige aanvaller komt momenteel uit voor het Hongaarse Videoton. Dat is zijn derde club in Hongarije sinds zijn overgang vanuit Brazilië naar Hongarije. Bij Videoton scoorde hij in 73 duels sinds 2009 43 keer. Afgelopen seizoen werd hij met afstand topscorer in de Hongaarse competitie met 24 goals.

voor wat het waard is

is me bekend van FM, lijkt daar idd pareltje voor weinig geld.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
als hij 25 intikkers maakt
zeg ik - kopen die gozert

klopt las het ook al.

Elke linie kreeg vandaag apart training
17 augustus 2011

Op een zonnig Varkenoord met veel fans viel op dat er apart per linie getraind werd. Koeman nam de verdedigers voor zijn rekening met passing op lange afstanden. Van Gastel deed met de aanvallers het afwerken op de goal uit meerdere posities en van Bronckhorst leerde de middenvelders het nodige bij. Prachtig was te zien dat de trainingsvelden optimaal benut werden. Aan het eind van de training werden de aanvallers weer ingezet op het afwerken op de goal maar nu met de weerstand van verdedigers, iets dat zelden of nooit te zien was bij de vorige trainer.

Leuk die trainingen. Ben benieuwd hoe ze spelen tegen bijvoorbeeld AZ of FC Groningen, want Roda en Excelsior zijn geen krachtmetingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven