Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aardig onverwacht die 3-0, het niveau van beide ploegen is alleen wel bedroevend.

Deze wedstrijd is een stuk aangenamer om naar te kijken dan Twente-AZ. Ik vind Feyenoord bij vlagen heel leuk spelen door de individuele acties. Volledig verdiend op 3-0. Dat Roda bakt er ook echt helemaal niks van hoor. Die linksback
Cabral speelt leuk, maar zijn eindpass is nog erg matig. Leuk talentje wel. Fer vind ik erg sterk. Voor de rest eigenlijk nog steeds niks bijzonders op Zuid.
welk moment vond jij Fer sterk?? het hele middenveld gister werd gedragen door een uitstekend spelende el ahmadi...fer was nergens
Ik vond Fer ook niet geweldig spelen. Erg weinig van gezien. Maar El Ahmadi? Kun je mij uitleggen wat er zo geweldig was aan El Ahmadi? Bewaarde hij "de rust"? Ik vind Feyenoord echt drie keer niks. Ik heb Fer tegen Excelsior zien spelen en dat was gewoon fantastisch. Voor de rest zit er geen speler bij Feyenoord die meer dan een miljoen waard is.
Ik vond Fer ook niet geweldig spelen. Erg weinig van gezien. Maar El Ahmadi? Kun je mij uitleggen wat er zo geweldig was aan El Ahmadi? Bewaarde hij "de rust"? Ik vind Feyenoord echt drie keer niks. Ik heb Fer tegen Excelsior zien spelen en dat was gewoon fantastisch. Voor de rest zit er geen speler bij Feyenoord die meer dan een miljoen waard is.
is me bekend van FM, lijkt daar idd pareltje voor weinig geld.