MuscleMeat

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk die trainingen. Ben benieuwd hoe ze spelen tegen bijvoorbeeld AZ of FC Groningen, want Roda en Excelsior zijn geen krachtmetingen.

vorig jaar was feyenoord niet opgewassen tegen de kolenboys :rolleyes: laten we eerst maar eens goed spelen tegen heracles - groningen speelde roda uit in de eerste helft helemaal van de mat

Positief gesprek Feyenoord en Guidetti
18 augustus 2011

Feyenoord maakt een goede kans op de komst van John Guidetti, zo meldt het Algemeen Dagblad. Zowel de speler als Manchester City zijn positief tegenover een verhuur aan de Rotterdammers. Feyenoord en Guidetti hebben een goed gesprek achter de rug en de jonge Zweed ziet een overstap naar de Eredivisie nu zitten. Daarnaast is Man City bereid de talentvolle spits elders ervaring op te laten doen.

Feyenoord-directeur Martin van Geel is positief gestemd over de transfer: "De contacten lopen goed. Er is nog geen deal, maar we zijn er druk mee bezig."

Fer: ik heb transfer uit mijn hoofd gezet
18 augustus 2011

Via een verklaring op de website van het makelaarskantoor Sport-Promotion laat Leroy Fer weten een transfer uit zijn hoofd gezet te hebben. De verklaring volgt na een onderhoud vandaag met zijn zaakwaarnemer Rob Jansen.

"Ik wil er een mooi seizoen van maken. Een transfer heb ik uit mijn hoofd gezet. Ik focus me op Feyenoord." Feyenoord wil Fer niet meer verkopen. "Dus ga ik er nu vanuit dat ik het seizoen gewoon afmaak bij Feyenoord. ,Dat is de uitkomst van mijn gesprek van vandaag. Als Feyenoord niet wil meewerken, dan is dat zo. Ik begrijp van Twente dat ze er naar hun mening alles aan hebben gedaan om een akkoord te bereiken. Het bod is telkens verhoogd. Maar Feyenoord houdt voet bij stuk. Dat is de realiteit en daar moet ik dan ook vrede mee hebben. En dat heb ik nu ook."

"Ik hou van Feyenoord. Ik speel hier vanaf mijn jeugd, heb er mijn debuut mogen maken in het betaalde voetbal. Daar zal ik ze altijd dankbaar voor blijven. Maar iedere speler wil op een gegeven moment een stap zetten, naar iets anders, een nieuwe omgeving. Zo werkt het nu eenmaal in het voetbal. Toen Twente zich voor me meldde sprak die club me meteen aan. Dat mag toch? Je kunt niet zeggen dat ze het niet goed hebben gedaan de afgelopen jaren."

Hij ging er bovendien vanuit dat Feyenoord het geld goed zou kunnen gebruiken. "Ik heb een aflopend contract, ben bezig aan mijn laatste jaar in de Kuip. Feyenoord komt uit een diep dal en met deze transfersom hadden de geldschieters een deel van hun investeringen terug kunnen krijgen. Het is nooit bij me opgekomen om bewust mijn laatste jaar uit te dienen en dan transfervrij de deur uit te lopen. Zo zit ik niet in elkaar. Daarom dacht ik dat de clubs er wel uit zouden komen."

De uitleg van technisch directeur Martin van Geel wekte aan de andere kant ook begrip bij Fer. "Ik begrijp van hem dat de club zelf weinig voordeel heeft aan de transfer, omdat het merendeel van het geld niet herinvesteerbaar is. Van Geel en de Raad van Commissarissen zeggen dus nee tegen mijn transfer, puur op sportieve gronden. Als ik vertrek kan er blijkbaar geen andere speler voor in de plaats worden gehaald. Tja, daar kan ik dan ook wel begrip voor opbrengen."

typische uitspraken om de fans terug voor zich te winnen.

vorig jaar was feyenoord niet opgewassen tegen de kolenboys :rolleyes: laten we eerst maar eens goed spelen tegen heracles - groningen speelde roda uit in de eerste helft helemaal van de mat

Dan nog, een thuiswedstrijd tegen Roda JC levert behoorlijk veel voordeel op. Vorig seizoen was drama, de hele flow was er ook uit. Daarom dat ik zeg dat een echte serieuze krachtmeting nog moet komen.

is ook weer op dat kunstgras dus zal ook wel meespelen

Dat kunstgras brengt ze echt voordeel ja, moet eigenlijk niet kunnen. Uit is heracles zo instabiel als wat terwijl ze thuis heel goed spelen met die Armenteros en Everton. Ken nait

1-1 - jammer van die verdedigingsfout - maar de spelopvatting was wederom positief
als we zo door blijven gaan dan gaan we een beter seizoen tegemoet - de top 3 is niet haalbaar maar je kunnen meten met az/groningen moet een must zijn - de drie van exelsior
vallen niet tegen - het is jaren geleden dat we het heracles uit zo moeilijk hebben gemaakt

Enige waar een beetje dreiging vanuit ging waren Fernandez, Fer en El hamadi, de rest is wel erg pover en onervaren. Ik denk nog steeds dat het linkerrijtje het maximaal haalbare is.

Ik denk kampioen en dan in cl winnen van barca in de finale

Enige waar een beetje dreiging vanuit ging waren Fernandez, Fer en El hamadi, de rest is wel erg pover en onervaren. Ik denk nog steeds dat het linkerrijtje het maximaal haalbare is.

ik zie het anders - voetballend is er een proces aan de gang wat positief is - vorig jaar werd vaak met lange ballen gewerkt en nu zie je eindelijk eens opbouw via het middenveld - vorig jaar was het niet om aan te zien tegen heracles en nu was er kans op winst - linkerrijtje zeker - ik ga voor een plaats bij de 1e 6

Ik denk kampioen en dan in cl winnen van barca in de finale

jij bent een grapjas he

Geldproblemen maken 'nieuwe Kuip' onmogelijk
23/08/2011 21:02

De grootste plannen om een nieuwe Kuip te bouwen kunnen de ijskast in. Het stadion, dat zou moeten verrijzen aan de boorden van de Maas en de mogelijkheid aan 80.000 toeschouwers moest bieden om Feyenoord te bekijken, gaat te veel geld kosten voor de armlastige club en de eveneens in financiële problemen kampende gemeente.

Zoals verwacht natuurlijk ;) Zeker nu het het wk niet naar Nederland/België is gegaan zal het nog wel even duren voor er een fatsoenlijke renovatie/uitbereiding gaat komen.

Jammer , kuip zit elke thuiswedstrijd propvol ... Die extra 40.000 had mooi geweest :) komt nog wel hoop ik :d

Een renovatie of uitbreiding lijkt mij niet bepaald nodig, het stadion functioneert nog prima toch?

Leefbaar Rotterdam stelde nog voor de huidige Kuip grondig te renoveren, maar vond geen medestanders omdat een verbouwing de huidige problemen rond het stadion niet oplost.

ik wil ook wel weten wat die problemen dan zijn :p

Feyenoord: Vennegoor of Hesselink in plaats van Guidetti

Manchester City speler John Guidetti staat nog steeds bovenaan op het lijstje van Martin van Geel, maar mocht Guidetti niet haalbaar (=te duur) zijn voor Feyenoord, dan komt Jan Vennegoor of Hesselink in beeld. Lange Jan traint momenteel mee met zijn jeugdliefde FC Twente en is een goedkoper alternatief.
“Hij is een optie, omdat hij een type is dat we momenteel voorin missen”, aldus Martin van Geel, die eerst een uiterste poging zal doen om Guidetti op huurbasis naar De Kuip te halen. De Zweed zelf staat welwillend tegenover een tijdelijke overgang naar Feyenoord, maar het salaris van acht ton van de linksbenige aanvaller is te veel voor Feyenoord. Bovendien vragen The Citizens ook nog eens een huursom van 125.000 euro. Van Geel schat de kans op de komst van de jeugdinternational op vijftig procent. “Voor ons is Guidetti nog steeds eerste keus”, zo besluit de technisch directeur.

Ik ga zo lachen als Fer zijn kruisbanden afscheurt en het hele seizoen niet kan spelen :roflol:

Cissé heeft weer last van teen
27 augustus 2011

Nadat Sekou Cissé eindelijk helemaal fit leek, kwam het euvel vrijdag weer terug. 'Cissé heeft last van zijn teen', zo vertelde Ronald Koeman tegenover het Algemeen Dagblad. De aanvaller moest de training vrijdag daardoor vroegtijdig afbreken. 'De vraag is nu: hoe verwerk je in je hoofd, dat je weer last hebt van pijn? We moeten zorgvuldig bekijken of hij zondag tegen Heerenveen kan spelen.'

pfffffffffff hak die teen eraf gvd altijd wat met die vent

Cissé heeft weer last van teen
27 augustus 2011

Nadat Sekou Cissé eindelijk helemaal fit leek, kwam het euvel vrijdag weer terug. 'Cissé heeft last van zijn teen', zo vertelde Ronald Koeman tegenover het Algemeen Dagblad. De aanvaller moest de training vrijdag daardoor vroegtijdig afbreken. 'De vraag is nu: hoe verwerk je in je hoofd, dat je weer last hebt van pijn? We moeten zorgvuldig bekijken of hij zondag tegen Heerenveen kan spelen.'

pfffffffffff hak die teen eraf gvd altijd wat met die vent

:roflol: - niet dat het uitmaakt, want hij was met afstand de slechtste speler van Feyenoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven