XXL Nutrition

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is toch zo? El Ahmadi heeft er tot afgelopen seizoen helemaal niets van gebakken bij Feyenoord.

ik neem aan dat je zelf ook kan zien wat de reden daarvoor was?
je moet een voetballend middenveld hebben als je el ahmadi hebt lopen, dat had je niet wanneer je fer naast hem had lopen...dat zal ik in dit topic al meer dan eens gezegd hebben

dat el ahmadi kan voetballen liet hij afgelopen seizoenen wel degelijk zien, hij had alleen een gebrek aan afspeel mogelijkheden en liep daarom meer...als je een speler bent voor de korte combinatie dan heb je niets aan een fer die nooit aanspeelbaar is en kan je dus ook niet je kwaliteiten tonen

als je een verrassing op het middenveld moet noemen is het clasie en zeker geen el ahmadi!!

wat maakt het nou weer uit wat er in 020 gebeurd...
lekker op jezelf letten en 020 links laten liggen

sorry maar el ahmadi een verrassing noemen dan stop ik met het lezen van jouw comments...

Blijven lezen hè , dat hij kan voetballen oké dat weet iedereen , de afgelopen 4 Seizoenen heeft 1 jaar goed gespeeld en dat was vorig jaar , en ga nou à.u.b niet zeggen dat dat aan iedereen ligt behalve aan Ahmadi zelf , zijn rendement over 4 jaar gezien is gewoon slecht , dus voor mij was het idd een verrassing dat hoe hij dit seizoen heeft gespeeld

Jeuj, niet verw8

Echt zo spannend! Dacht dat we nooit zouden scoren.

mooi en shit

Laatst bewerkt:
Typisch weer

****...

knullig van mulder , voor de rest goed gekeept - behoorlijk resultaat

echt jammer dat bij mulder nog steeds de goede reddingen worden afgewisseld met zo'n blunder...hoe langer die 1-1 uitbleef hoe beter mja heeft ons ook paar keer gered...
nu afmaken in de kuip

echt jammer dat bij mulder nog steeds de goede reddingen worden afgewisseld met zo'n blunder...hoe langer die 1-1 uitbleef hoe beter mja heeft ons ook paar keer gered...
nu afmaken in de kuip

Heb alleen de eerste helft gezien, maar vond het raar om te zien dat Feyenoord 4-4-2 speelde en de twee spitsen constant naar hun natuurlijke posities uitweken (vleugels), waardoor er niemand in het centrum stond.

Immers vind ik echt waardeloos trouwens. Wat is die slecht. Ook niet zo gek natuurlijk, maar onbegrijpelijk dat hij gehaald is.

Snap ook niet wat we er mee moeten.

Janmaat wel goede aankoop. Is ie nu geblesseerd?

Heb alleen de eerste helft gezien, maar vond het raar om te zien dat Feyenoord 4-4-2 speelde en de twee spitsen constant naar hun natuurlijke posities uitweken (vleugels), waardoor er niemand in het centrum stond.

Immers vind ik echt waardeloos trouwens. Wat is die slecht. Ook niet zo gek natuurlijk, maar onbegrijpelijk dat hij gehaald is.

het was juist de bedoeling in dat systeem dat immers dan door zou komen in dat gat wat onstond zonder een vaste centrumspits - immers komt er wel - niet gelijk afschrijven -

het was juist de bedoeling in dat systeem dat immers dan door zou komen in dat gat wat onstond zonder een vaste centrumspits - immers komt er wel - niet gelijk afschrijven -

Immers heeft heel z'n leven degradatievoetbal gespeeld en komt gewoon ernstig tekort voor de nummer 2 van Nederland. Die had ik al afgeschreven, voordat 'ie kwam. Immers is een leuke speler voor de Jupiler League en de nummers 18 t/m 15 van de Eredivisie. Meer niet.

Noem mij nou eens iets wat Lex Immers kan?

ik denk ook dat 'Appie' uiteindelijk als 10 gaat spelen (die gehuurde speler van City)...
hij zou nu in ramadan zitten en tegen een Kiev heb je toch wel fysieke spelers nodig, dus verwacht hem op 10 in de competitie en nu nog immers

Net als Hofland zeker?

Hofland heeft wel een interland gespeeld , maar is niet te vergelijken met Mathijssen , sobere verdediger die geen gekke dingen en gewoon leiding moet geven aan de jonge achterhoede - kan geen kwaad

Dat de komst v hofland niet echt was wat gehoopt was, maar echt geen verkeerd woord over hem. Hij heeft een ontiechelijk moeilijke tijd gehad met zijn kindje

Daarnaast heeft hij zich ook ingezet voor de wederopbouw door gesprekken te organiseren tussen directie investeerders en supporters

Laatst bewerkt:
Lekker belangrijk allemaal. Hij kon er helemaal niks van. Ik hoop dat Mathijssen het beter doet. Ik vind drie jaar lang toch heel behoorlijk voor een verdediger, die duidelijk over zijn hoogtepunt is en ook nog eens erg veel salaris opslokt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven