MuscleMeat

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
er zijn verschillende verhalen, de ene zegt 2 jaar de andere 3...
ik hoop dat het bij een 2 jarig contract blijft...

verder qua salaris mag ik hopen dat vGeel geen gekke dingen doet...

je kan het seizoen ook niet volhouden met alleen maar talenten zonder ook maar enige ervaring. Daarnaast heb je wel gewoon meer mogelijkheden met je opstellingen en hoef je niet gelijk terug te vallen op 18jarige als er iemand geblesseerd/geschorst is...

ik geef t allemaal het voordeel van de twijfel, we zitten in een situatie waarin je niet zomaar elke speler aan kan trekken en je team is echt ongelofelijk jong...

je hebt een verdediging waarin janmaat het ouds is met zijn 23, daar misstaat een meer ervaren kracht echt niet

channel nr?

Clasie en Schaken spelen echt geweldig. de Vrij en BMI spelen ook erg sterk en Vormer vind ik er erg goed tussen passen. Maar Feyenoord mist echt een spits. Ik hoop echt dat Guidetti nog komt.

En Lex Immers, dat kan echt niet. Die is zo slecht, niet te geloven.

Clasie en Schaken spelen echt geweldig. de Vrij en BMI spelen ook erg sterk en Vormer vind ik er erg goed tussen passen. Maar Feyenoord mist echt een spits. Ik hoop echt dat Guidetti nog komt.

En Lex Immers, dat kan echt niet. Die is zo slecht, niet te geloven.

ik heb niks gezien of gehoord - alleen wat flarden gelezen op internet - ze schijnen aardig te hebben gevoetbald ondanks de nederlaag - maar ze hadden er toch min 2 moeten maken - dat waren toch echt 100% kansen - tja een goal maken is toch niet voor iedereen weggelegd :(

er heeft echt zoveel meer ingezeten...
die aanval met cisse en fernandez alleen op de keeper af was ook wel typerend...
'redding' van de keeper op schot van immers, hij weet nog steeds niet waarom die bal er niet inging volgens mij...

verder was immers echt zwaar dramatisch, echt een handelingssnelheid van een slak...
clasie en de vrij waren weer geweldig!!!

benieuwd trouwens wat voor boete er gaat volgen, zal niet mis zijn...werd behoorlijk wat gegooid...bij die oostblokkers zat de spanning er ook behoorlijk op want na dat doelpunt waren er veel provocaties...spelers die flessen het publiek ingooien enzo, maar daar zal je niets over horen verwacht ik...

feyenoord praag it is...
iemand die praag de laatste jaren nog enigszins gevolgd heeft?

hoe heet die hele jonge middenvelder ook alweer die het tegen fc twente zo goed deed? hopelijk breekt hij door dit seizoen

hoe heet die hele jonge middenvelder ook alweer die het tegen fc twente zo goed deed? hopelijk breekt hij door dit seizoen

tonny trindade de vilhena...hij zit nu bij de A-selectie en had een paar minuten gemaakt tegen Kiev uit...

verwacht dat hij wel zijn minuten zal pakken dit jaar...leuk talent

was niet zo best - maar goed utrecht uit is not easy - wel een terechte overwinning

mathijsen had echt een goede debuut zeg.....
en immers is ook echt een koekenbakker.

Ja, dat zei ik weken geleden al. Natuurlijk gaat het niet werken met die twee. Verder lijken Singh en Abdalouaiiaiaiaiajownrgwngjwkng ook nog niet te aarden? Komen nog niet in het stuk voor.

Wissels van Koeman pakte ook niet goed uit. Vooral Cabral viel weer dramatisch in. Weinig positiefs te melden over de wedstrijd, vond ik. Ik vind BMI alleen echt een toptalent. Die gaat nog beter dan de Vrij worden.

cabral moet je ook echt niet meer op die rechterkant zetten...
dan is het maar 1 ding bij hem en dat is in elke situatie naar binnengaan...als je hem inbrengt dan maar op links, dan zie ik hem alsnog veel de binnenkant opzoeken maar zal hij toch ook buitenom gaan vanwege zijn linkerbeen...

verder zie ik indi echt niet beter worden dan de vrij...de vrij is voetballend zoveel klassen beter, de natuurlijke rust die de vrij altijd houdt om overal voetballend uit te komen dat gaat er bij indi niet zo inkomen...

geen nieuwe spits deze transferperiode, we gaan erg veel frustrerende wedstrijden zien denk ik :(
en dat schaken bij oranje selectie zit is ook echt een giller :p maarja misschien doet hij het goed

Ze zitten te slapen

Pelle naar De Kuip?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven