Fitness Seller

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwd.. Niet echt hoge verwachtingen van die man.

Hopelijk vanavond winnen met 0-1 of 0-2!

pelle is wel een aanwinst hoor...die kerel die legt echt werkelijk elke bal dood op zijn borst, maakt niet uit met hoeveel man in zijn rug...

nu moet t team gewoon beter gaan voetballen en met aansluiting komen, geef t wat tijd maar met pelle in de punt gaat t wel lopen denk ik

Ik stond gisteren in de Kuip met wat vrienden, maar het was echt niet om aan te zien. Negentig minuten lang afzien. Schandalig slecht voetbal. En 'tis hopen dat Tony wat meer minuten krijgt in plaats van Vormer. En die Immers, hahaha. Die heeft serieus waar, drie goede balcontacten gehad in de hele wedstrijd, waarvan een penalty.

Feyenoord gaat echt niet boven Ajax, PSV, Vitesse, Twente en/of AZ eindigen. Dat kan gewoon niet. Een vijfde plek is overigens alsnog niet slecht.

Immers wat is die slecht bezig , jammer !

Het zal weer afzien worden voor Feyenoorders dit seizoen.
Vormer valt inderdaad tegen, zie ook liever Vilhena of zelfs Leerdam nog dan.

Pelle is balvast maar 8 van de 10x beland de 2de bal niet bij een medespeler, dus ja zoveel winst pak je niet.
Zie persoonlijk liever een voetballende speler als Achachbar in de spits, die tenminste weet wat je met een bal moet.

Ben benieuwd maar tegen de grote tegenstanders zullen we onderuitgaan denk ik helaas.

Ik stond gisteren in de Kuip met wat vrienden, maar het was echt niet om aan te zien. Negentig minuten lang afzien. Schandalig slecht voetbal. En 'tis hopen dat Tony wat meer minuten krijgt in plaats van Vormer. En die Immers, hahaha. Die heeft serieus waar, drie goede balcontacten gehad in de hele wedstrijd, waarvan een penalty.

Feyenoord gaat echt niet boven Ajax, PSV, Vitesse, Twente en/of AZ eindigen. Dat kan gewoon niet. Een vijfde plek is overigens alsnog niet slecht.
T was inderdaad echt een dramawedstrijd maar waar in andere seizoenen die wedstrijden verloren gingennl pak je nu wel de punten...
Het zal weer afzien worden voor Feyenoorders dit seizoen.
Vormer valt inderdaad tegen, zie ook liever Vilhena of zelfs Leerdam nog dan.

Pelle is balvast maar 8 van de 10x beland de 2de bal niet bij een medespeler, dus ja zoveel winst pak je niet.
Zie persoonlijk liever een voetballende speler als Achachbar in de spits, die tenminste weet wat je met een bal moet.

Ben benieuwd maar tegen de grote tegenstanders zullen we onderuitgaan denk ik helaas.

Achahbar gaat t verschil niet maken...die zie ik dan liever achter pelle spelen ipv immers..
Over die 2e bal is wat ik ook zeg de aansluiting en gewenning...je gaat echt wel profijt van pelle hebben maar zie dan graag en voetballende speler erachter ipv immers

Klopt, Achachbar zal het verschil niet maken.
Alleen hij is wel een groot talent die gewoon te weinig minuten krijgt om zich te ontwikkelen.
Tja afstemmen moeten ze zeker nog maar met Pelle zal er geen druk naar voren worden gezet.
Telkens als er tegen Zwolle druk werd gezet kwam dat vanaf het middenveld.
Nou lopen daar ook niet de beste spelers, op Clasie na maar die hangt meer terug.

Het vroege druk zetten was juist vorig seizoen zo goed dat het veel punten opleverde.
Nu hebben we geen goalgetters en een spits die geen druk zet, tel uit je winst.

voetbal is nog niet best , maar we zullen een slag moeten gaan leveren met az en vitesse , die andere drie zijn normaal gezien sterker - afwachten hoe twente ajax psv het europees voetbal verteren , vorig jaar hebben we daar van kunnen profiteren -

De verdediging is super. Ik merkte dat in de Kuip erg veel afgegeven wordt op Nelom, maar zo slecht is die nou ook weer niet. BMI, Mathijssen, de Vrij en Janmaat zijn uitstekende verdedigers voor de Nederlandse competitie.

Middenveld is Clasie erg goed, maar Vormer en vooral Immers komen echt tekort voor dit niveau. Cisse en Fernandez zijn natuurlijk sowieso niet goed genoeg. Verhoek heeft afgelopen zaterdag niets laten zien en komt in mijn ogen ook tekort. Pelle vervulde zijn rol als aanspeelpunt goed, maar het is afwachten hoe hij zich gaat manifesteren.

Vanaf Clasie naar voren is het echt pure middelmaat. En ook in de breedte is Feyenoord op alle posities zeer zwak.

En als ik dan AZ en Vitesse zie voetballen afgelopen weekend, zie ik het somber in.

Klopt, Achachbar zal het verschil niet maken.
Alleen hij is wel een groot talent die gewoon te weinig minuten krijgt om zich te ontwikkelen.
Tja afstemmen moeten ze zeker nog maar met Pelle zal er geen druk naar voren worden gezet.
Telkens als er tegen Zwolle druk werd gezet kwam dat vanaf het middenveld.
Nou lopen daar ook niet de beste spelers, op Clasie na maar die hangt meer terug.

Het vroege druk zetten was juist vorig seizoen zo goed dat het veel punten opleverde.
Nu hebben we geen goalgetters en een spits die geen druk zet, tel uit je winst.

het is ook een kwestie van mentaliteit...Achahbar schijnt er al vaker met de pet naar te gooien, niet echt de mentaliteit die je moet hebben als talent die nog niets heeft laten zien...

en heel leuk dat je vorig jaar succes had met drukzetten, maar daar heb je nu de spelers niet voor...je hebt nu wel gewoon een degelijke verdediging staan, waarbij indi zich dit jaar echt heel erg ontwikkeld heeft...

wat je nu dus gewoon kan gaan spelen, is op zekerheid...niets weggeven eruit komen door pelle aan te spelen en van daaruit aan te sluiten, andere manier van spelen maar wel de juiste voor deze selectie

Wat een slechte wedstrijd zondag in De Kuip zeg. Hopen dat het spel tegen PSV een stuk beter is. Pellé lijkt prima aankoop, type spits dat we nodig hebben, enorm balvast en combinerend.

Aah als zijn mentaliteit echt minder is dan gewenst, snap ik dat hij niet veel minuten krijgt.

Het is wel te zien dat er te weinig is terug gekomen voor wat er weggegaan is, maar dit was te verwachten met de huidige situatie van Feyenoord.
Nadeel is wel, tegen ploegen als Zwolle enzo kun je op zekerheid spelen maar tegen de grote ploegen is dat niet genoeg.
Ajax, Az, Twente en PSV scoren gewoon veel makkelijker dan Feyenoord, vooral als ze de kans krijgen hun eigen spel te spelen.

Martins Indi ontwikkelt zich heel goed en zullen we veel aan hebben dit seizoen, hopelijk is De Vrij snel terug en dan staat er waarschijnlijk de beste verdediging uit de Eredivisie.

'Ik hoop nog steeds ooit weer voor Feyenoord te spelen'

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=174617

Ik heb het altijd al een ontzettende sukkel gevonden. Wat vinden jullie Feyenoorders ervan dat die nog steeds van die debiele uitspraken doet?

Wel een slimme sukkel dan , maar ik heb ook niks met dit soort uitspraken
Payerij

Er zijn nog maar heel weinig Feyenoorders die deze Dirk Kuyt serieus nemen.

Van Bommel was 35 toen hij terug ging naar PSV

kuyt ziet feyenoord gewoon als zekerheidje als geen buitenlandse club heb meer wilt, zodat hij hier nog wat seizoenen kan cashen...voor mij hoeft het niet...

laat hem lekker op zijn club concentreren en geen feyenoord uitspraken doen...

Kuyt heeft al zoveel ''favoriete'' clubs. Eerst wilde die afsluiten bij Utrecht, toen bij Feyenoord en toen weer Liverpool. Ben nog nooit fan van hem geweest. Hele beperkte speler. Heeft wel het maximale uit zijn carriere gehaald. Dat dan weer wel. Alleen die uitspraken telkens van hem :o

Laatst bewerkt:
mooi doelpunt van pelle

Clasie en immers moesten rood hebben, ongelofelijk weer Nijhuis. Had ook af moeten fluiten toen suljemani in de 16 lag.... Pelle scoorde daarentegen wel een magistrale goal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven