Snepke1990
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 630
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Link niet meer beschikbaar]
Respect daarvoor. Barslechte wedstrijd. Was weer ouderwets in de broek poepen in de arena.
6 goeie minuten gezien daarna lag hij al in het maandje. Zondag twente thuis, heb er zin in!
Jullie zijn zo zielig he. 3-0 verliezen en dan Ajacieden losers noemen omdat jullie een spandoek hebben opgehangen en gaan huilen dat er geen sfeer was. Ajax nr 2? Jullie hebben je leven ervan gemaakt nr2 te zijn. Calimeros. Maar maakt niet uit, zelfs als jullie tegen een poolse club spelen staat jullie haat tegen Ajax voor de liefde voor jullie eigen club. Wij steunen gewoon Ajax en houden van jullie haat. 
Jullie zijn zo zielig he. 3-0 verliezen en dan Ajacieden losers noemen omdat jullie een spandoek hebben opgehangen en gaan huilen dat er geen sfeer was. Ajax nr 2? Jullie hebben je leven ervan gemaakt nr2 te zijn. Calimeros. Maar maakt niet uit, zelfs als jullie tegen een poolse club spelen staat jullie haat tegen Ajax voor de liefde voor jullie eigen club. Wij steunen gewoon Ajax en houden van jullie haat.
![]()
Ik vind haat voor iemand vanwege voetbal sowieso infantiel.
clasie/de vrij/indie/mulder/vilhena/boetius - het kan niet op tegenwoordig + er komen er weer een paar aan
feyenoord - talentfabriek nummer 1

Snap niet wat iedereen in Boetius ziet. Amper rendement en die vieze engnek gaat sneller dan liggen dan Kim Holland in een mannenwc.
Ik vind Vilhena echt fantastisch. Samen met Fischer het grootste talent op de Nederlandse velden.
Snap niet wat iedereen in Boetius ziet. Amper rendement en die vieze engnek gaat sneller dan liggen dan Kim Holland in een mannenwc.
Ik vind Vilhena echt fantastisch. Samen met Fischer het grootste talent op de Nederlandse velden.
komt nog wel tractor - hij is nu al beter dan al die die snell vleugels bij ajax - fixertje daargelaten
Momenteel is hij beter dan helemaal niemand. Iedereen was ook zo lyrisch over Cabral. Ik hoop dat Boetius zich ontwikkelt, maar ik betwijfel het. Zijn gebrek aan rendement is echt schrijnend.

LOL feyenoord fans zijn de ergste die er zijn,Ik wens ajax zeer weinig sportieve succesen toe, vanwege de uitstraling en imago van de club. Ik kan mijzelf niet in de idealen van de club vinden. Zo beter? Met alle respect, jij hebt het over hoe feyenoord fans meer gericht zijn op ajax haten dan hun eigen club. Wel ironisch dat jij in het Feyenoord topic aan het rondneuzen bent(no pun intended).