MuscleMeat

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Link niet meer beschikbaar]

Respect daarvoor. Barslechte wedstrijd. Was weer ouderwets in de broek poepen in de arena.
6 goeie minuten gezien daarna lag hij al in het maandje. Zondag twente thuis, heb er zin in!

[Link niet meer beschikbaar]

Respect daarvoor. Barslechte wedstrijd. Was weer ouderwets in de broek poepen in de arena.
6 goeie minuten gezien daarna lag hij al in het maandje. Zondag twente thuis, heb er zin in!

:roflol: Jullie zijn zo zielig he. 3-0 verliezen en dan Ajacieden losers noemen omdat jullie een spandoek hebben opgehangen en gaan huilen dat er geen sfeer was. Ajax nr 2? Jullie hebben je leven ervan gemaakt nr2 te zijn. Calimeros. Maar maakt niet uit, zelfs als jullie tegen een poolse club spelen staat jullie haat tegen Ajax voor de liefde voor jullie eigen club. Wij steunen gewoon Ajax en houden van jullie haat. :)

:roflol: Jullie zijn zo zielig he. 3-0 verliezen en dan Ajacieden losers noemen omdat jullie een spandoek hebben opgehangen en gaan huilen dat er geen sfeer was. Ajax nr 2? Jullie hebben je leven ervan gemaakt nr2 te zijn. Calimeros. Maar maakt niet uit, zelfs als jullie tegen een poolse club spelen staat jullie haat tegen Ajax voor de liefde voor jullie eigen club. Wij steunen gewoon Ajax en houden van jullie haat. :)

Heb gewoon respect voor de mannen die toch naar de arena gaan, en dan ook nog een ludiek spandoek ophangen. Jullie hadden ook Coen een shirt aangetrokken en daar een foto van gemaakt. Niet iedereen over één kant scheren, mijn liefde voor feyenoord is vele malen groter dan mijn haat voor ajax. Voor sommigen is dit helaas anders lijkt het wel.

Ik vind haat voor iemand vanwege voetbal sowieso infantiel.

Ik vind haat voor iemand vanwege voetbal sowieso infantiel.

Ik wens ajax zeer weinig sportieve succesen toe, vanwege de uitstraling en imago van de club. Ik kan mijzelf niet in de idealen van de club vinden. Zo beter? Met alle respect, jij hebt het over hoe feyenoord fans meer gericht zijn op ajax haten dan hun eigen club. Wel ironisch dat jij in het Feyenoord topic aan het rondneuzen bent(no pun intended).

Zoals iedereen weet is feijenoord het ajax van rotterdam. De echte club van rotterdam is Sparta.

clasie/de vrij/indie/mulder/vilhena/boetius - het kan niet op tegenwoordig + er komen er weer een paar aan
feyenoord - talentfabriek nummer 1

Kongolo en achabar ;)

Snap niet wat iedereen in Boetius ziet. Amper rendement en die vieze engnek gaat sneller dan liggen dan Kim Holland in een mannenwc.

Ik vind Vilhena echt fantastisch. Samen met Fischer het grootste talent op de Nederlandse velden.

Snap niet wat iedereen in Boetius ziet. Amper rendement en die vieze engnek gaat sneller dan liggen dan Kim Holland in een mannenwc.

Ik vind Vilhena echt fantastisch. Samen met Fischer het grootste talent op de Nederlandse velden.

Vind dat er enorm veel dreiging uitgaat van Boetius, hij heeft Van Rhijn 2x zoek gespeeld. Rendement moet idd omhoog maar hij is nog jong. Hij speelt zich wel vaak in goede posities. Heeft een versnelling en actie in huis en zijn eerste aanname is ook altijd heel goed. Natuurlijk is hij nog jong en een vleugelspeler dus heel grillig, maar die jongen komt er wel hoor.

Ook is hij vaak heel slim, zoals die bal met zn hoofd meenemen in de arena waardoor van rhijn 2e geel pakte. En in de beker tegen psv marcelo van de bal zetten en daarna de assist op pelle.

komt nog wel tractor - hij is nu al beter dan al die die snell vleugels bij ajax - fixertje daargelaten

komt nog wel tractor - hij is nu al beter dan al die die snell vleugels bij ajax - fixertje daargelaten

Momenteel is hij beter dan helemaal niemand. Iedereen was ook zo lyrisch over Cabral. Ik hoop dat Boetius zich ontwikkelt, maar ik betwijfel het. Zijn gebrek aan rendement is echt schrijnend.

Momenteel is hij beter dan helemaal niemand. Iedereen was ook zo lyrisch over Cabral. Ik hoop dat Boetius zich ontwikkelt, maar ik betwijfel het. Zijn gebrek aan rendement is echt schrijnend.

Valt toch mee? Afgelopen 2 wedstrijden 2 assists. ???

Boetius is een hele andere speler - mentaal al helemaal

Ik wens ajax zeer weinig sportieve succesen toe, vanwege de uitstraling en imago van de club. Ik kan mijzelf niet in de idealen van de club vinden. Zo beter? Met alle respect, jij hebt het over hoe feyenoord fans meer gericht zijn op ajax haten dan hun eigen club. Wel ironisch dat jij in het Feyenoord topic aan het rondneuzen bent(no pun intended).
LOL feyenoord fans zijn de ergste die er zijn,
net kleine kinderen, dingen weer oprakelen van jaren geleden (vuurwerk geluidjes bijvoorbeeld) ..

diep triest als je als volwassen vent je daar mee bezig houd........
maar ik zou er kakkerlak (no pun intended) aan moeten hebben , toch...

Maar bedankt !

Ik vind het maken van de vuurwerkgeluiden echt schandalig. Die mensen weten klaarblijkelijk niet meer wat voor een verschrikkelijke ramp dat was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven