MuscleMeat

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer een goede aankoop? Vergeet niet dat van Geel ook Goossens, Vormer, Te Vrede en Immers heeft gehaald. Vind dat er geen fatsoenlijke versterking bij die spelers zit. Pelle is natuurlijk een fantastische versterking gebleken. Ongelofelijk wat die man presteert bij Feyenoord.

Vind Immers een onbetwiste basisspeler. Vormer transfervrij vind ik ook prima. Vergeet niet dat hij ook Guidetti, Bakkal, Verhoek, en Janmaat heeft gehaald.

Weer een goede aankoop? Vergeet niet dat van Geel ook Goossens, Vormer, Te Vrede en Immers heeft gehaald. Vind dat er geen fatsoenlijke versterking bij die spelers zit. Pelle is natuurlijk een fantastische versterking gebleken. Ongelofelijk wat die man presteert bij Feyenoord.

totaal gezien doet immers wat van hem verwacht word - goossens vind ik wel een goeie voetballer , gezien zijn blessureverleden vond ik dit een grote gok - vormer heeft de pech dat het middenveld goed speelt op dit ogenblik - ligt nog voor 4 jaar vast - blijft clasie volgend seizoen - dan heeft vormer een jaar kunnen wennen en dan kan hij volgend hopelijk gelijk er staan - zo niet , dan snel verkopen idd

Komop nou toch. Het maakt he-le-maal niets uit of je Immers opstelt, of een jeugdspeler daar neerzet. Die jongen is totaal geen meerwaarde. Hij heeft er acht penalty's ingeschoten en een legio aan kansen gemist. Zo sterk is hij niet in de duels en pakt ook geen ballen af. Het is gewoon een zwakke voetballer, die meelift op het succes van Vilhena en Clasie.

Natuurlijk draait Feyenoord fantastisch, maar laten we nou niet doen alsof Immers daar ook maar iets mee te maken heeft.

Komop nou toch. Het maakt he-le-maal niets uit of je Immers opstelt, of een jeugdspeler daar neerzet. Die jongen is totaal geen meerwaarde. Hij heeft er acht penalty's ingeschoten en een legio aan kansen gemist. Zo sterk is hij niet in de duels en pakt ook geen ballen af. Het is gewoon een zwakke voetballer, die meelift op het succes van Vilhena en Clasie.

Natuurlijk draait Feyenoord fantastisch, maar laten we nou niet doen alsof Immers daar ook maar iets mee te maken heeft.

Klopt. Hij is meer voor degradatievoetbal. Je zou maar 1e of 2e worden.. Met Immers de CL in :o

Ik vind dat hij al deze kritiek niet verdiend. We hebben momenteel geen speler die de kwaliteiten van Immers kan vervangen. Hij maakt zo ongelooflijk veel meters als nummer 10. Hij is kopsterk, staat vaak op de goede positie. Sluit altijd aan op pelle. Onderschept een hoop ballen, is vaak de aanjager. Verdedigend ook belangrijk.

Hij staat nu op 12 goals waarvan 7 pingels. Is toch niet verkeerd voor een werkende nummer 10.

Tuurlijk heeft hij echte overzicht van een 10 niet, en ook de techniek niet. hij mist aardig wat kansen en balaannames laten vaak te wensen over. Maar immers is echt een type speler die past in dit elftal.

Zou hem niet voor veel andere nummer10's willen ruilen in de eredivisie op dit moment. Wellicht voor toivonen maar dan houdt het volgens mij al snel op.

Laatst bewerkt:

Ik dacht dat jij bedoelde van de spelerskern van feyenoord. Aangezien ze zich niet eens kunnen kwalificeren voor de groepsfase denk ik idd dat feyenoord niks te zoeken heeft in de cl. Geen haat btw tegenover feyenoord want ik vind ze leuk spelen dit seizoen.

Ik dacht dat jij bedoelde van de spelerskern van feyenoord. Aangezien ze zich niet eens kunnen kwalificeren voor de groepsfase denk ik idd dat feyenoord niks te zoeken heeft in de cl. Geen haat btw tegenover feyenoord want ik vind ze leuk spelen dit seizoen.

Maar tegen een club uit de subtop (valencia of zenit bv) wint pelle niet 90% van zijn duels. Dan krijgt boëtius een cake in de eerste 5 minuten en zie je hem wss niet meer. Word elke slechte aanname van immers keihard afgestraft.

Maar ik vond het vorig jaar helemaal niet zo erg dat we de EL niet in gingen. Donderdag avond Djnepr uit voor een paar ton en zondag de competitie vergooien, no thanks jeff.

Doe mij maar 6 wedstrijdjes voetballes met mooie affiches en 8 mil in de pocket.

Laatst bewerkt:
een mooie belangrijke 3-0 overwinning

Als ze deze vorm vast kunnen houden kunnen we zomaar op de coolsingel staan in Mei. Wat waren ze gisteren in de eerste helft dominant zeg.

Als ze deze vorm vast kunnen houden kunnen we zomaar op de coolsingel staan in Mei. Wat waren ze gisteren in de eerste helft dominant zeg.

zou mooi zijn maar ik ben wel voorzichtig hierover - we missen toch wat ervaring die ajax en psv wel hebben

zou mooi zijn maar ik ben wel voorzichtig hierover - we missen toch wat ervaring die ajax en psv wel hebben

Klopt, wel het makkelijkste programma, en het zou zomaar kunnen. Maar ben bang dat ze gaan bezwijken onder de druk. Nu is het allemaal nog leuk 3e, in de schaduw van. Maar als je dalijk (gedeeld) 1e staat ben ik benieuwd.

Fc twente en AZ grepen er ook naast toen die kampioensdruk om de hoek kwam kijken het eerste jaar.

nu zijn we natuurlijk geen twente en az -
uit naar rkc/roda/ado en heereveen
thuis utreg/vitas/heracles/nac/vvv

tja - zeg het maar

Ik koop nooit meer een opel.

5 mil per jaar. Vind het eerlijk gezegd een laag bedrag.
Betaalde ARS niet meer?

Idd mee eens , crisis ook in het sponsor gebeuren ,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven