MuscleMeat

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het maken van de vuurwerkgeluiden echt schandalig. Die mensen weten klaarblijkelijk niet meer wat voor een verschrikkelijke ramp dat was.

Ben ik het ook mee eens, ook vind ik het niet kunnen dat sommigen hamas roepen. Maar zo heeft elke club wel wat eencelligen rondlopen. Vorig jaar werd in het uitvak van de wedstrijd PSV - Ajax ook gezongen "laat maar liggen hij is dood" en de laatste thuiswedstrijd voor Feyenoord - Ajax zongen een deel van de ajax supporters ook "bommen op rotterdam"

Zo kunnen we allebei nog wel even doorgaan, maar is zinloos. Ik steun gewoon mn clubje, in goede en slechte tijden.

Edit: @ExtremeBB Waarom quote je mij en post je vervolgens dat onnozele stukje tekst? ??? Zie het verband niet.

Dat is het belangrijkste als supporter voor een club , door dik en dun achter je club staan,
maar dan in een goede en positieve zin <---laat dat dan ook maar zitten JEZUS !!!!!!!!!! :rolleyes:

Edit: @ExtremeBB Waarom quote je mij en post je vervolgens dat onnozele stukje tekst? ??? Zie het verband niet.
Jij valt hem aan en ik neem het voor hem op..
onnozel?! ook laat maar lekker hangen dan........

Laatst bewerkt:
Ik leg het een keer uit, dat van je rondneuzen,
De oorlog en dan vervolgens ben je het eens met dat van die geluidjes :o

Maar zoals ik al zei laten we het hier maar bij laten ,
ik kan het namelijk niet uitstaan die dubbelen standaards ..

, Groet Ray........

~Leuke club...kga naar de wedstrijd tegen PSV.

LOL feyenoord fans zijn de ergste die er zijn,
net kleine kinderen, dingen weer oprakelen van jaren geleden (vuurwerk geluidjes bijvoorbeeld) ..

diep triest als je als volwassen vent je daar mee bezig houd........
maar ik zou er kakkerlak (no pun intended) aan moeten hebben , toch...

Maar bedankt !

Wat helemaal dieptriest is dat jij de supporters van Feyenoord allemaal over één kam scheert. Dat een deel van de supporters het doet betekent niet dat iedereen daar achter staat

feyenoord hofleverancier - mooi - ik mis bij de vrij nog af en toe die killersmentaliteit die een topverdediger gewoon moet hebben - ze deden het wel aardig -

Hee tractor heb je boetius nog gezien , beter dan die spanjool toch - zit nog zoveel progressie in man

Jaja, Boetius speelde goed. Net als Vilhena, Pelle en Clasie. Eigenlijk was heel Feyenoord geweldig, behalve Immers en Verhoek dan. Maarja, die zijn ook gewoon niet goed genoeg. Vind ik dan. Maar inderdaad, fantastische goal en lekker vrij gespeeld. Daar houd ik wel van. Moet alleen niet te snel gaan vallen.

Overigens denk ik dat Cuenca wel wat verder is dan Boetius, hoor. Cuenca trainde twee weken geleden nog met Xavi, Iniesta en Messi. Ik denk dat als hij gewend raakt bij Ajax, hij van grote waarde kan worden.

Jaja, Boetius speelde goed. Net als Vilhena, Pelle en Clasie. Eigenlijk was heel Feyenoord geweldig, behalve Immers en Verhoek dan. Maarja, die zijn ook gewoon niet goed genoeg. Vind ik dan. Maar inderdaad, fantastische goal en lekker vrij gespeeld. Daar houd ik wel van. Moet alleen niet te snel gaan vallen.

Overigens denk ik dat Cuenca wel wat verder is dan Boetius, hoor. Cuenca trainde twee weken geleden nog met Xavi, Iniesta en Messi. Ik denk dat als hij gewend raakt bij Ajax, hij van grote waarde kan worden.

oke we gaan cuenca in de gaten houden - waar is trouwens die zweed gebleven ? geblesseerd ???

oke we gaan cuenca in de gaten houden - waar is trouwens die zweed gebleven ? geblesseerd ???

Die begon fantastisch, maar blijkt er uiteindelijk toch geen k*t van te kunnen. Maarja, als je in de jeugd ook helemaal niemand hebt op de vleugels, dan is een backup van 300k niet zo'n heel groot probleem, vind ik.

Het mooie van dit Feyenoord is overigens ook dat er momenteel niemand is die echt weg wil. Allemaal jonge gasten, die er vol voor gaan en niet tegen een transfer aan zitten te hikken. Zoals bij Ajax bijvoorbeeld Eriksen, de Jong en Alderweireld en bij PSV Mertens, Lens en Toivonen. Feyenoord kan dus zomaar tweede worden en met ditzelfde team komend jaar de CL ingaan.

Nu maar hopen dat ze van dat geld geen gekke Brazilianen kopen of oud-spelers voor onverantwoorde salarissen terughalen :o

Pelle hattrick lol

Potverdomme

Mulder hattrick :banghead:

Die begon fantastisch, maar blijkt er uiteindelijk toch geen k*t van te kunnen. Maarja, als je in de jeugd ook helemaal niemand hebt op de vleugels, dan is een backup van 300k niet zo'n heel groot probleem, vind ik.

Het mooie van dit Feyenoord is overigens ook dat er momenteel niemand is die echt weg wil. Allemaal jonge gasten, die er vol voor gaan en niet tegen een transfer aan zitten te hikken. Zoals bij Ajax bijvoorbeeld Eriksen, de Jong en Alderweireld en bij PSV Mertens, Lens en Toivonen. Feyenoord kan dus zomaar tweede worden en met ditzelfde team komend jaar de CL ingaan.

Nu maar hopen dat ze van dat geld geen gekke Brazilianen kopen of oud-spelers voor onverantwoorde salarissen terughalen :o
Ik lees constant veel geruchten over transfers bij feyenoord, de vrij, clasie, vilhena staan allemaal in de belangstelling blijkbaar

Man van de wedstrijd - Pelle , teleurstellend resultaat - men heeft steeds over de verdedigers van Feyenoord , maar het zou ook wel eens fijn als Mulder eens een keer gaat heersen in zijn strafschopgebied met zijn 1m90

Te gekke overwinning vandaag - Pelle heeft meer in zich dat ik ooit heb gedacht - ook ik dacht aan het begin - shit nee toch , maar hij ontwikkeld zich als goalgetter , circa aanspreekpunt
Goeie aankoop dus weer van m van geel - de ferretjes/cabralletjes/castionnetjes zullen nog wel eens terugdenken - van de kuip naar het diekmanstadion , je moet het maar willen

Opnieuw een schot in de roos na Guidetti, erg knap

En het Diekmanstadion! :D Dat is lang geleden man, we zijn al verhuisd inmiddels

Te gekke overwinning vandaag - Pelle heeft meer in zich dat ik ooit heb gedacht - ook ik dacht aan het begin - shit nee toch , maar hij ontwikkeld zich als goalgetter , circa aanspreekpunt
Goeie aankoop dus weer van m van geel - de ferretjes/cabralletjes/castionnetjes zullen nog wel eens terugdenken - van de kuip naar het diekmanstadion , je moet het maar willen

Weer een goede aankoop? Vergeet niet dat van Geel ook Goossens, Vormer, Te Vrede en Immers heeft gehaald. Vind dat er geen fatsoenlijke versterking bij die spelers zit. Pelle is natuurlijk een fantastische versterking gebleken. Ongelofelijk wat die man presteert bij Feyenoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven