Fitness Seller

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zou je niet eens iemand anders vragen foto's van je te maken? Want dit valt niet goed te beoordelen..

Alsof er geen progressie te zien is goozahs..
Ik had een vriendin die vroeger bij mij woonde, geen tijd om het aan mijn ouders te vragen ;).. Ik neem binnenkort wel fotos met mijn fotocamera !
BW : 71,8KG

edit poop

Laatst bewerkt:
Sorry broeders dat ik jullie nu pas op de hoogte breng maar ik ben vorige week verhuisd dus zit namelijk zonder internet.. Ik ga nu naar een nieuwe gym dus is ook even aanpassen.. Ik heb al goed aangekomen, heb daarnet gebenched thuis en eens mijn 102kg x 5 flat bench gerecord.. Zodra ik internet heb zal ik de video posten! Cheers

hallo, hallo:D

Ik heb net ondernomen dat ik pas internet zal hebben eind augustus dus ga lange tijd nietmeer loggen..
Ik heb een manier gevonden op gsm om een foto erop te plaatsen zodat jullie mijn progressie zien ;)

Doet t niet ..

mooie foto van je parfums.
Wel eens een cursus fotografie overwogen?

Wijd en goede schouderkoppen Feyoso.

Bedankt voor de comment brah..

http://www.youtube.com/watch?v=FUqAU4kQqVY
Verkeerde grip genomen met als gevolg schuin..
Het lijkt alsof ik niet diep genoeg ga maar als je goed kijkt zit ik niet ver van mijn borst..

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 16:21 ----------

5 x 102KG

goeie rom :roflol:

Ik ben zelf ook niet tevreden aangezien ik de bar schuin vast had maar zo ver zit ik niet van mijn rom.. Ik heb al altijd groei gehad in mijn borst op deze manier, dieper voelt niet goed voor de schouders.. Als ik touch and go ga , zal ik toch niet meer vorderingen hebben ?

sorry hoor, maar je ligt als een ziekenhuispatient op die bench en de uitvoering is die van een circusclown want de bar is constant scheef.
Zou me verbazen als je 5x80 met textbook form gedaan krijgt.

Nu als ik zo moest bankdrukken, (maar tot helft naar beneden), zou men 1 RM meteen met minstens 25 kg stijgen. Bankdruk eens correct en je zal zien dat je direct een stuk zal mogen zakken in gewicht. Ofwel probeer je niet te bankdrukken maar probeer je Chest Lockouts ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven