MuscleMeat

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
7x12x85kg incline, wat is je bp 1rm?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben dus bezig met FST 7! 7 x 12 op de compounds en 4 x 12 op de andere!

Dat begrijp ik. Maar 7x12x85kg is retesterk, dan ligt je 1rm bp waarschijnlijk ook wel aardig hoog?

Ik heb de laatste tijd lang 5 x 5 gebruikt op compounds maar ik heb problemen met mijn linkerschouder dus denk vandaar dat ik schuin ga bij mijn bench, zoals in mn video te zien was.. Ik bench nu in de smithmachine om mijn techniek te beteren, chest touchen en go.. Alleen blijf ik die pyn hebben in mn linkerschouder.. Ik heb nooit mijn 1rm getest, maakt mij eigenlyk niet veel uit.. Ik heb terug mijn vaste trainingspartner dus dan kan ik nu soms voluit gaan, veel zekerder als het eens niet gaat.. Motivatie is ook veel beter en vandaag terug aan het werk, gedaan met de vakantie dus kan ik weer volop vreten.. Wel vroeg op maar komt wel goed! Ik zit op phone dus daarom soms late reacties op comments

5x102 ging al scheef zonder de chest te raken, plat.

Nice internet stats die 7x12x85, incline.:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Als je niet eens 5x102 normaal kan pakken dan is 7x12x85kg in de smith volgens jou wel mogelijk?

Ja jonge, in de smith is veel anders als los.. vooral als het op maxen aan komt. mss had die een spotter erbij dan lukt het helemaal.

Oke, blijf jij maar naief. Je IQ is volgens mij met 50 gedaald sinds je die knoppen in je oren hebt. *zucht*

In de smith lukt me 5x100 zonder hulp.... los lukt me 5x87,5kg zonder hulp. had op die 5x100kg wel superdag

Hij is wel buff, ik kan 2ling broer van hem zijn.... vindt z'n kracthstats vrij hoog maar grote kans dat die gewoon eerlijk is.

Cool story, maar 7x12x85 is wat anders dan 5x100 drukken op een superdag. 84 reps met 85 kg, terwijl je 5x102 niet normaal kan drukken, right.

Ik geef het 0,01% kans, maarja /care, lekker liegen over je stats zodat de DBB sletjes geilen.

De smith in mijn sportschool is misschien nog wel zwaarder als normaal incline.

Die smith bij ons is goed geolied, als je eenmaal loopt gaat die vanzelf.. maar dan kan ook mentaal zijn he. Vandaag CGBP in smith gedaan omdat stang al bezet was, kon er met gemak 80kg x 10 uitpersen terwijl ik los 5x 87,5kg op me max zit. Denk trouwens dat 90kg x 5 ook moet lukken omdat ik altijd pas me max probeer aan het einde van 5x5.

e0ms75.jpg

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 10:56 ----------

b802s7.jpg

Houd wel veel vocht vast man, maar progessie is zwaar snel gegaan

Zoveel vocht houdt ik tbh niet vast aangezien mijn vingers direct verdwijnen als ik mijn arm of chest vastneem..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven