Feyoso
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whatever..
Net getraind, ging goed..
Strict form.. Chest staat bruuter dan tijdens kuur atm..
nog 9dagen nakuren..
Raar dat je chest bruter staat dan toen, maar des te beter natuurlijk! Hou er wel rekening mee dat je zoiezo wel wat massa gaat verliezen, dat is normaal.
Lijkt bij mij omdat mijn buik vooral niet zo opgeblazen is, mijn gewicht daald voor het moment niet meer, vanaf vandaag terug carbs omhoog aan het gooien.. Slow & strict form aan het gebruiken bij alles, aangezien mijn kracht toch wel voor een groot deel gedaald is, ga ik gewoon alles slow negative doen, fast positiveIs niet raar, na een test kuur begin je sowieso vocht te verliezen dus lijk je scherper.
Is niet raar, na een test kuur begin je sowieso vocht te verliezen dus lijk je scherper.

Bedankt voor de motivatie, ookal word er meer gebashed dan wat andersHij gaat lekker, gewoon doorknallen en dan komt het helemaal goed.

Mijn omgeving vind dat ik enorm ben gegroeid, zeker mijn armen zijn veel buffer geworden.. Ik vond de kuur het zeker waard, toen ik ON was dan was ik enorm opgeblazen maar nu tijdens de nakuur kom ik wel veel droger en ben toch een goed aantal kg's de lucht in de gegaan, het is spijtig dat ik gedaald ben in gewicht maar ik ben meer tevreden met de stand van mijn fysiek nu..