Fitness Seller

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
Ik kan gewoon zelf mn topic sluiten zonder enige mod te contacteren, kan je als je elite bent..

• #1.244
Whatever..
Net getraind, ging goed..
Strict form.. Chest staat bruuter dan tijdens kuur atm..
nog 9dagen nakuren..

Whatever..
Net getraind, ging goed..
Strict form.. Chest staat bruuter dan tijdens kuur atm..
nog 9dagen nakuren..

Raar dat je chest bruter staat dan toen, maar des te beter natuurlijk! Hou er wel rekening mee dat je zoiezo wel wat massa gaat verliezen, dat is normaal.

• #1.247
Is niet raar, na een test kuur begin je sowieso vocht te verliezen dus lijk je scherper.
Lijkt bij mij omdat mijn buik vooral niet zo opgeblazen is, mijn gewicht daald voor het moment niet meer, vanaf vandaag terug carbs omhoog aan het gooien.. Slow & strict form aan het gebruiken bij alles, aangezien mijn kracht toch wel voor een groot deel gedaald is, ga ik gewoon alles slow negative doen, fast positive

Succes bro, ben echt benieuwd naar die pics, maar om niks te verklappen maak maar over een maand ongeveer. Nog 10 daagjes rondlopen met een bad feeling maar je komt er wel uit ;)

Hij gaat lekker, gewoon doorknallen en dan komt het helemaal goed.

• #1.252
Netjes, hoeveel heb je so far nou overgehouden?

• #1.254
In totaal 13KG gegained en heb in totaal 4,7KG verloren.. dus heb nog 8,3KG over aan de kuur

Prima resultaat, wat zegt je omgeving ervan?

• #1.256
Prima resultaat, wat zegt je omgeving ervan?
Mijn omgeving vind dat ik enorm ben gegroeid, zeker mijn armen zijn veel buffer geworden.. Ik vond de kuur het zeker waard, toen ik ON was dan was ik enorm opgeblazen maar nu tijdens de nakuur kom ik wel veel droger en ben toch een goed aantal kg's de lucht in de gegaan, het is spijtig dat ik gedaald ben in gewicht maar ik ben meer tevreden met de stand van mijn fysiek nu..
Alleen merk ik wel dat de kracht enorm is gedaald, kom sneller moe dan voor de kuur.. Dus ga ik zeg maar licht deloaden, strict en slow form.. En wanneer ik voel dat ik er terug tegenaan kan knallen dan ga ik terug knallen.. Ik ben van plan om gewoon terug 5 x 5 te gaan op de compounds waarbij ik iedere week 2,5KG zal proberen verhogen, bij de andere oefeningen ga ik gewoon 4 x 8 gaan toepassen met éénzelfde gewicht.. Bij de 2e keer dat ik de training doe ga ik als 4e set ipv 8 reps 10 reps maken.. De 3e keer dat ik de training doe ga ik de 3e set ipv 8 reps ook 10 reps maken.. Zodat ik uiteindelijk op alle sets bij 4 x 10 uitkom, dan ga ik hoger in gewicht en ga zo door..

Keep it up brah, eind dit jaar +10kg zitten is een mooi resultaat

• #1.259
Ik heb net eens een foto genomen , fysiek begint goed te komen..
Moet mij telkens iedere keer naar de gym trekken, maar toch sta ik er , en doe ik wat ik moet doen :)

Ga je m ook poste? bent wel benieuwd eigenlijk

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven