XXL Nutrition

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ben benieuwd naar de pic van over 1-2 weken :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.223
Ik ga ook minder foto's gaan maken, ik ontwijk zoveel mogelijk te spiegel want maak mij daar alleen maar ziek in , letterlijk.. Zal binnen paar maand terug foto's neerzetten,

Die comment is hilarisch, hoop dat je not srs bent :D
wil je eerlijk antwoord? vindt dat het resultaat tegenvalt naar je kuur......probeerde het nog voorzichtig te verwoorden maarja, i kzal eerlijk zijn... blijf maar gewoon ff naturel brah heb je veel meer aan en minder kosten/gezeur. Die 2-5kg spiermassa die je hebt gegaind kan je nu ff als een basis gebruiken

Mensen verwachten veel te veel hier van een kuur..gewoon doorgaan verstand op 0 en ff die dingen doen in de gym die je plezier geven

• #1.226
wil je eerlijk antwoord? vindt dat het resultaat tegenvalt naar je kuur......probeerde het nog voorzichtig te verwoorden maarja, i kzal eerlijk zijn... blijf maar gewoon ff naturel brah heb je veel meer aan en minder kosten/gezeur. Die 2-5kg spiermassa die je hebt gegaind kan je nu ff als een basis gebruiken
Die foto's die ik net post is van als ik begon.. Niet van na de kuur

Lezen is ook zo moeilijk soms :o

Begon je zo aan je kuur feyoso?

Fuaaarrrkkk waarom ben ik nog niet on dan? :p

Mensen verwachten veel te veel hier van een kuur..gewoon doorgaan verstand op 0 en ff die dingen doen in de gym die je plezier geven

Ach komop, wat een gezeik weer. Als kuren werkelijk zo weinig deed zou je niet zo'n kerels hebben als Scott Herman en Zyzz, die 0 verstand hebben van trainen, maar wel een goede fysiek hebben.

En ik zeg altijd tegen die kerels (die zelf natuurlijk helemaal volgespoten zijn) die beweren dat een kuur slechts 'het laatste duuwtje in de rug is' om de gemiddelde bodybuilders van VOOR de steroid age te vergelijken met die van nu. Een gemiddelde bodybuilder die 8 jaar traint en een kuurtje of 7 doet heeft gemakkelijk een betere fysiek dan iemand die 25jaar natural traint.

Hij is natuurlijk wel van ver gekomen, maar ik ga hiermee akkoord ja.

Komt de alwetende Critmonster weer. Kuren is inderdaad overrated, en vergeet niet dat gasten zoals Zyzz waarschijnlijk zo goed als nooit off zijn gegaan. Dan helpt het natuurlijk, maar door een enkel kuurtje wordt je echt niet in eens beest.

Komt de alwetende Critmonster weer. Kuren is inderdaad overrated, en vergeet niet dat gasten zoals Zyzz waarschijnlijk zo goed als nooit off zijn gegaan. Dan helpt het natuurlijk, maar door een enkel kuurtje wordt je echt niet in eens beest.

Kun jij eigenlijk wel lezen? Waar heb ik het over "één kuurtje"?

Nouja, het blijft een eindeloze discussie natuurlijk.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: CGBP
  • #1.234
De foto's zijn van VOOR ik begon met trainen.. Dus iets meer dan 21maand terug..
Als die gelul doorgaat, sluit ik de log gewoon , wordt door als dit gebullshit er zeker niet beter van, probeer motivatie te vinden en dan dit gbs

• #1.236
Elite

Een mod pmen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven