Feyoso
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 84kg
Die comment is hilarisch, hoop dat je not srs bent

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die comment is hilarisch, hoop dat je not srs bent

wil je eerlijk antwoord? vindt dat het resultaat tegenvalt naar je kuur......probeerde het nog voorzichtig te verwoorden maarja, i kzal eerlijk zijn... blijf maar gewoon ff naturel brah heb je veel meer aan en minder kosten/gezeur. Die 2-5kg spiermassa die je hebt gegaind kan je nu ff als een basis gebruiken
Die foto's die ik net post is van als ik begon.. Niet van na de kuurwil je eerlijk antwoord? vindt dat het resultaat tegenvalt naar je kuur......probeerde het nog voorzichtig te verwoorden maarja, i kzal eerlijk zijn... blijf maar gewoon ff naturel brah heb je veel meer aan en minder kosten/gezeur. Die 2-5kg spiermassa die je hebt gegaind kan je nu ff als een basis gebruiken
Begon je zo aan je kuur feyoso?
Fuaaarrrkkk waarom ben ik nog niet on dan?![]()
Mensen verwachten veel te veel hier van een kuur..gewoon doorgaan verstand op 0 en ff die dingen doen in de gym die je plezier geven
wil je eerlijk antwoord? vindt dat het resultaat tegenvalt naar je kuur......probeerde het nog voorzichtig te verwoorden maarja, i kzal eerlijk zijn... blijf maar gewoon ff naturel brah heb je veel meer aan en minder kosten/gezeur. Die 2-5kg spiermassa die je hebt gegaind kan je nu ff als een basis gebruiken
Die foto's die ik net post is van als ik begon.. Niet van na de kuur
Komt de alwetende Critmonster weer. Kuren is inderdaad overrated, en vergeet niet dat gasten zoals Zyzz waarschijnlijk zo goed als nooit off zijn gegaan. Dan helpt het natuurlijk, maar door een enkel kuurtje wordt je echt niet in eens beest.
De foto's zijn van VOOR ik begon met trainen.. Dus iets meer dan 21maand terug..
Als die gelul doorgaat, sluit ik de log gewoon , wordt door als dit gebullshit er zeker niet beter van, probeer motivatie te vinden en dan dit gbs