Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ze doenHaters gonna hate brah, laat ze lekker gaan!Dikke /care.![]()

en niet te veel meisies kieken he jungMijn inclines zijn al veel harder geweest, maar nu let ik veel meer op mijn uitvoering en train ik niet iedere keer meer tot fail.. Voel me mezelf dat ik de laatste weken veel meer groei op deze manier, voel me al stukken beter in mijn vel.. De nakuur is gestopt..Nice incline db press
Aan je foto te zien heb je zat motivatie om lekker door te knallen.
Ik had ferme moeite bij de rope pulldowns aangezien mn triceps aardig volgepompt waren

Tijdens ik ON was maakte het helemaal niet uit, dan moest ik gewoon knallen..klasse training kerel! zoals gewoonlijk weer tiptop verzorgt! Ik vind het wel slim dat je meer concentratie op de uitvoering legt en minder druk maakt om de gewichten! Ga je veel meer profijt uit halen.
cheers
Thanks.. Kan er nog veel meer uit halen maar volg atm rippetoe principe, kijken hoe ver ik kan gaan , dan terug lekker een week deload en terug knallenje borst krachtstats liggen aardig bij mij in de buurt, doe momenteel ook 5x5 bench en heb vandaag 4x5 87,5 en 1x4 87,5 gebenchtga je volgen!