XXL Nutrition

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker bezig hoor! Je maakt elke keer sprongen vooruit.

COunt me in, je draaid geen wedstrijden, je doet geen shoots, wat is het commerciele plus punt voor hun?

Zijn gasten met een beter fysiek die wedstrijden draaien en geen sponsor hebben.

Niet dat ik wil zeggen dat je slecht bezig bent, gaat harstikke goed. Snap alleen niet het voordeel voor BF?

Kan toch dat ze potentie in hem zien als toekomstige B&F atleet? Killy, ze sponsoren niet zomaar mensen hoor, geeft toch aan dat Fey goed bezig is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.304
Bedankt iedereen voor de comments.. Ik voel mij stukken beter wanneer ik weet dat er mensen achter mij staan, zo een commentaar komt bij mij goed aan zeker op deze moment.. Zoals ik al heb gezegd hoef ik mij niet uit te spreken over hoe/waarom B&F mij sponsert.. Als jullie denken dat het omdat ik reclame zou maken dan zijn jullie verkeerd want ik maak amper tot nooit reclame.. Ik heb inderdaad podiumambities in de toekomst, maar dat is zeker nog ver weg..

Gefeliciteerd met je sponsor bro!:D Doe mij er ook eens 1!

Ziet er goed uit op de foto.

Waarom sponsoren ze je dan? Voor zover ik hier kan zien ben je gewoon een beginner die veel te vroeg naar anabolen grijpt, maar dat moet je zelf weten.

Y u jelly, haters?

ipv van tegenwerken kun je ook blij voor hem zijn?

Wat is hier tegenwerken aan? Jat ik ze sponsorgeld ofzo? Ik ben gewoon benieuwd wat de beweegredenen zijn van een zaak als bodyenfitshop om precies deze member te sponsoren.

Y u jelly, haters?

ipv van tegenwerken kun je ook blij voor hem zijn?

Ben ook wel benieuwd eigenlijk. Laten we eerlijk wezen, hij heeft geen sponsorfysiek.

Niks haat, er zijn maar weinig mensen die gesponsord worden dus niet zo gek dat je je vraagtekens hierbij plaatst. Feyoso maakt goeie vooruitgang etc. en dat hij nu al kuurt laten we dan buiten beschouwing, moet hij zelf weten.

Het hele sponsorverhaal lijkt wel mee te vallen...

Ik moest het even navragen. We sponsoren in principe niemand. Leon heeft even iemand geholpen (prive) en als blijk van waardering... That's all.

(...)

Het is dus niet iets waar julliie op doelen. Leon heeft iets positiefs gedaan wat verder in de prive sfeer ligt. Het is/was van beide kanten goed bedoeld en absoluut zonder daarbij iemand tekort te doen op welke manier dan ook.:)

Geen idee wat er dus precies gedaan is, maar van echt sponsoren is geen sprake.

Grootspraak dus.

niemand is ooit groot geworden zonder haters. de meer haters de groter je zal worden.

;)

respect voor je gains maat . er zijn velen voor jou geweest die dit nooit gekunt hadden of maar de mentale kracht hadden om dit vol te houden! ga zo door en hopelijk zien we je ooit op het podium.

precies zonder haat word je niet hard. zonder haat word je zo balle likker.

Haha zie al die jelly f**gots.

• #1.317
Sponseren is in iedereen zijn ogen anders, ik word niet gesponserd door middel van geld enzo.. Ik ben al vaak supps gesponserd geweest, dat is tussen mij en Leon/Ilco.. Ze hebben mij dus geholpen maar sponseren zoals jullie het zien is het dus niet.. Ik maak mij nietmeer druk om de haters die altijd maar gaan bashen over mijn AAS gebruik.. Wat is de reden die ik er toe begon? Ik denk dat niemand trots is om te zeggen dat hij AAS gebruikt, tenzij er iets scheelt in zijn hersenen.. Ik ben OFF en zal dat ook blijken aangezien ik van persoon totaal ben veranderd, er staan meer mensen achter mij dan er te zien valt.. O.a aan critmonster heb ik ook heel veel te danken de laatste weken.. Mijn reden tot gebruik is prive en plaats ik ook niet openbaar aangezien het niemand zijn zaken zijn, ik spreek het allesinds niet goed maar telkens dat gebash, zelf als je op AAS zit moet je er heel veel voor doen. Als je niet goed eet,traint of alles juist doet.. Gain je niets.. Er zijn veel mensen die nooit toegeven dat ze gekuurd hebben, veel dat binnen hun eerste jaar al een kuur hebben ondergaan maar zogezegd pas na een paar jaar begonnen zijn .. Ik hoop dat dit tot iedereen doordringt, ik kom inderdaad van ver maar wil niet zeggen dat ik het alleen aan AAS te denken heb, ik ben er dag na dag mee bezig, spreek over niets anders dan bodybuilding zelf tegen vrienden.. Zelf na al die gains voel ik mij nog shamed om in tshirt rond te lopen, alls ik een foto op het forum zet dan krijg ik motivatie als ik goede commentaren krijg.. Dat is ook waarom ik dit log bijhoudt, om de motivatie erbij te houden.. Om later terug te kunnen blikken.. Maar altijd dat gebullshit over aas hier aas daar, wat jullie gelezen hebben is niet mijn verhaal.. Degene die mn log echt volgen hebben mijn kant van het verhaal allemaal gehoord! Het is gemakkelijk om mij een beginner te noemen omdat ik nu nog altijd op 74kg zit, als afsluiter om nog eens iets duidelijk te maken

It's not about the size you are, It's about the size you have been.

Haters gonna hate brah, laat ze lekker gaan!Dikke /care.;)

Inderdaad man, niets van aantrekken. Zoals je zelf aan aangeeft zijn er ontzettend veel mensen die vroeg beginnen kuren, maar dan claimen dat ze natural zijn. Jij komt er tenminste eerlijk voor uit. Als je niets had gezegd was je de held van het forum geweest met je gains...

• #1.320
En vanaf maandag knal ik nog harder.. Heb terug iets om naar te streven, sinds ik OFF ben groei ik sneller dan ervoor, hoe het komt weet ik totaal niet maar het is enorm in de spiegel.. Zelf heb ik nu ondervinden waar ik het best op gain.. Gon make them haters mirin' ! Ik ben gestopt met mijn nakuur aangezien de eerste week te hoog gedoseerd was, dus 1 week op 30mg en 2weken op 20mg is genoeg volgens mij.. Maandag ben ik terug, nu genieten van het weekend!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven