Sponseren is in iedereen zijn ogen anders, ik word niet gesponserd door middel van geld enzo.. Ik ben al vaak supps gesponserd geweest, dat is tussen mij en Leon/Ilco.. Ze hebben mij dus geholpen maar sponseren zoals jullie het zien is het dus niet.. Ik maak mij nietmeer druk om de haters die altijd maar gaan bashen over mijn AAS gebruik.. Wat is de reden die ik er toe begon? Ik denk dat niemand trots is om te zeggen dat hij AAS gebruikt, tenzij er iets scheelt in zijn hersenen.. Ik ben OFF en zal dat ook blijken aangezien ik van persoon totaal ben veranderd, er staan meer mensen achter mij dan er te zien valt.. O.a aan critmonster heb ik ook heel veel te danken de laatste weken.. Mijn reden tot gebruik is prive en plaats ik ook niet openbaar aangezien het niemand zijn zaken zijn, ik spreek het allesinds niet goed maar telkens dat gebash, zelf als je op AAS zit moet je er heel veel voor doen. Als je niet goed eet,traint of alles juist doet.. Gain je niets.. Er zijn veel mensen die nooit toegeven dat ze gekuurd hebben, veel dat binnen hun eerste jaar al een kuur hebben ondergaan maar zogezegd pas na een paar jaar begonnen zijn .. Ik hoop dat dit tot iedereen doordringt, ik kom inderdaad van ver maar wil niet zeggen dat ik het alleen aan AAS te denken heb, ik ben er dag na dag mee bezig, spreek over niets anders dan bodybuilding zelf tegen vrienden.. Zelf na al die gains voel ik mij nog shamed om in tshirt rond te lopen, alls ik een foto op het forum zet dan krijg ik motivatie als ik goede commentaren krijg.. Dat is ook waarom ik dit log bijhoudt, om de motivatie erbij te houden.. Om later terug te kunnen blikken.. Maar altijd dat gebullshit over aas hier aas daar, wat jullie gelezen hebben is niet mijn verhaal.. Degene die mn log echt volgen hebben mijn kant van het verhaal allemaal gehoord! Het is gemakkelijk om mij een beginner te noemen omdat ik nu nog altijd op 74kg zit, als afsluiter om nog eens iets duidelijk te maken
It's not about the size you are, It's about the size you have been.