XXL Nutrition

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 22:20 ----------

looking good brah!
Wat meten je armen nu?

• #1.723
Serieus was gedaald in BF%.. Meten 38,9cm

Serieus?Ze zien er veel groter uit.
Staat je goed brah wat zijn je stats nu?

• #1.725
Ik heb in totaal 10KG gezakt in fat / vocht.. 2 weken aan een stuk 1 uur cardio gedaan op low carbs.. Nu ben ik terug twee weken aan het bulken, meer en meer op mijn voeding aan het letten.. 4KG aangekomen in 2weken tijd op dit moment.. Zit nu terug op 76KG

Ziet er goed uit!!!!

Nice brah.:)

• #1.728
Mijn voeding ziet er simpel uit..
6 a 7 maaltijden per dag..
5 maaltijden die 100GR rijst, 100GR groenten en 100GR bevatten..
smorgens shake met 100GR haver , 45GR whey 400ML melk..
om 15u na mijn maaltijd een shake met 100GR haver , 45GR whey , 2 bananen, 6 ei witten en 1 volledig ei met 400ML melk.. Savonds voor het slapengaan 200GR platte kaas of casseine shake .

• #1.730
Voor de kerels die mijn fysiek maar niets vinden, bring it on

They jelly brah!;)

Eet je serieus een halve kilo rijst per dag btw?:eek:

• #1.732
Ja maar dat is gekookte rijst en niet ongekookte.. Dus ik maak 2 zakjes van 125GR klaar en daar kom ik omtrendt mee toe op een dag.. De carbs heb ik serieus de hoogte in geslaan en mijn gewicht stijgt enorm.. Ik heb de laatste tijd enorm veel op een rij gezet, veel is veranderd te laatste weken waardoor ik mij volledig op bodybuilding richt..

dus je hebt even een veels te strak blousje aangedaan en een foto gemaakt om te laten zien dat je wel buff bent :roflol:

Haterrrrrs

• #1.736
Een vraag naar alle haters toe, als mijn fysiek dus toch helemaal op niks trekt volgens jullie.
Waarom geven jullie mij dan telkens de eer om een lach op mijn gezicht te geven? Waarom geven jullie mij telkens die aandacht? Als ik iemand zijn fysiek slecht vindt dan ga ik daar helemaal geen commentaar op geven omdat hij het helemaal niet boeit, maar zo te zien boeit het jullie toch aangezien al meerdere keren commentaren zijn gegeven die telkens weer op niets slaan. Mij maakt het niet uit dat jullie mij gaan haten en gaan verwijten, dank jullie om mij te motiveren.

maak gewoon eens een foto met de zelfontspanner (of laat em maken) van een afstand waar je geen een fullbody picture hebt.
Op zon spiegelfototje zien gare ectos er vaak ook nog goed uit. Je kan gewoon weinig zien op die fotos die je maakt

wtf, hoe kan iemand zeggen dat dit fysiek slecht is.. :S je staat er goed bij kerel, niks aantrekken van die haters!

• #1.739
maak gewoon eens een foto met de zelfontspanner (of laat em maken) van een afstand waar je geen een fullbody picture hebt.
Op zon spiegelfototje zien gare ectos er vaak ook nog goed uit. Je kan gewoon weinig zien op die fotos die je maakt
Ik heb daar geen behoefde aan om anderen fotos te laten nemen, ik maak de fotos voor mezelf en niet om indruk te gaan maken bij anderen.. Ik laat wel eens een foto maken in de gym wanneer ik daar zin in heb, een spiegel gaat je niet breeder laten lijken dan je bent tenzij je frontaal op de spiegel plakt wat hier zeker niet he geval is. Toch bedankt om deze keer geen gehaat te uiten baksteen, maar mijn log is nog altijd voor mezelf..

Hatercommentaren zijn merendeels gebaseerd op het juicen.
Kleinzielig naar mijn mening maar haters gonna hate helaas.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven