XXL Nutrition

FIBO Strongman 2010

Wie komt er nou om naar knappe mannen te kijken BEN JE HOMO ofzo?

Op de fibo lopen mooie miss fitness chicks

BEN JE DOM ofzo? Ik wil de mooie vrouwen naar het truckpullen lokken zodat ik mijn abs kan flashen en ik nog een beetje kan playeren daar...... pff leek me toch wel duidelijk.

heb je dat ook gedaan dan bij de sterkste man van limburg ;)

Voor dat ik daar antwoord op geef, was jij daar dan ook........ Er waren wel een paar mooie vrouwen dat wel.

Maar ik kon niet playeren natuurlijk. Dadelijk was het bv de vriendin van een van de deelnemers en krijg ik nog ruzie met vrienden:eek:

• Topic Starter Topic Starter
hahaha Gijs, ouwe player!

Volgens mij gaat er een hele buts "UberMenchen" ;)vanaf Haefland-sport ikke ben er zeker bij.Maaaaar ik blijf niet de hele tijd bij de wedstrijd volgens mij zijn er genoeg andere interessante stands te verkennen.:D

ja haefland sport gaat wel veel overal samen heen he

one team, one brotherhood !

BEN JE DOM ofzo? Ik wil de mooie vrouwen naar het truckpullen lokken zodat ik mijn abs kan flashen en ik nog een beetje kan playeren daar...... pff leek me toch wel duidelijk.

Ik weet zeker dat er meer op de fibo lopen dan bij het vrachtwagen trekken.

Maar dat snap jij nog niet helemaal succes met lokken haha

ik ben ook vd partij als t goed is ! het is in de buurt he

Ik zal het balletje maar opgooien 8.00 uur bij heafland-sport vertrekken dan??????? Jongens laat het effe weten of dit een reële tijd is.

Wie gaat met wie en met hoeveel auto's en voor diegenen die geen vervoer hebben laat het effe weten van mijn part geef je het effe door aan Jules.;)

Route

De beurs van Essen – beursterrein in het centrum van Europa

Beursterrein Essen (ingang west, zuid & oost)
Norbertstra*e
45131 Essen, Duitsland
hal.12

reistijd vanaf brunssum 01:25 uur

ik denk dat dat zeker een reële tijd is... ik rij met jeffrey mee hij neemt jen mee maar dan kan ik er nog wel iemand mee neem ik aan

Boys, ik vertrek gewoon vanaf thuis (Herten) want dat scheelt toch weer een half uur. Vanaf hier is het namelijk maar 55 min. rijden.

Ik zorg ervoor dat ik rond 9.30u in Essen ben.

Gr

Zo vroeg... Hoe laat begint die wedstrijd?

om 10uur begint die wedstrijd al Gijs

wedstrijd begint om 10.00u met de voorstelling van de deelnemers en om 10.30u het eerste onderdeel Loglift!

Terug
Naar boven