Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik rij zelf.Omdat ik het s'avonds nog weg moet.Kan ik wat harder door knallen
Ik kan drie man op de achterbank kwijt.Dus jullie kunnen meer rijden.
ik hoor het wel.
Ik blijf lekker slapen in een hotel op 500m van de fibo![]()

Chill
Misschien een domme vraag maar kun je ook aan de kassa betalen of moet je al een ticket hebben?
Chill
Misschien een domme vraag maar kun je ook aan de kassa betalen of moet je al een ticket hebben?

Je kan van te voren kaarten bestellen, maar aan de deur is ook geen probleem.
Alleen zijn ze dan wel 25euro dus 8 euro duurder geloof ik
ik denk dat jij zo door mag lopen als je ff je biceps flext![]()

Zal wel niet onbeperkt zijn zeker? Ik bedoel als het vol zit, zit het vol, toch?
Die Messe in Essen vol?
Dat gaat toch niet helemaal lukken, dat complex is inmens groot.Die Messe in Essen vol?
Dat gaat toch niet helemaal lukken, dat complex is inmens groot.

Ik heb ze online besteld, twee tickets voor € 13,00 p.p. Is toch net effe iets goedkoper dan € 17,00 aan de kassa.
Bij mij ging het gewoon goed. Je krijgt uiteindelijk een PDF bestandje dat je moet downloaden en dan kun je vervolgens je eigen tickets uitprinten voorzien van een eigen barcode.
trakteert zijn leden allemaal op een kaartje
Jongens niet stressen, gewoon kopen aan de deur (is net zo duur) en er is geen limiet aan de mensen die erin mogen.
Och Ruben, over geld praten wij niet bij Haefland-sport Julestrakteert zijn leden allemaal op een kaartje
![]()
Zorg wel dat je voldoende Duitse Marken bij je hebt dan komt het zeker goed.voor professionele bezoekers kan je daar ook gwn aan kassa kopen en wat heb je nodig?