MuscleMeat

FIBO Strongman 2010

maps.google.nl ???

Welkom in 2010 Wietse!

Ik rij zelf.Omdat ik het s'avonds nog weg moet.Kan ik wat harder door knallen:D

Ik kan drie man op de achterbank kwijt.Dus jullie kunnen meer rijden.
ik hoor het wel.

komt trouwens goed uit dat je savonds wegmoet want me moeder heeft 50e verjaardag

Ik blijf lekker slapen in een hotel op 500m van de fibo :cool:

Jongens niet stressen, gewoon kopen aan de deur (is net zo duur) en er is geen limiet aan de mensen die erin mogen.

Ik heb het geprobeerd om ze online te bestellen ppppppppffffff probeer het maar mij lukt het niet. Dus ik koop ze gewoon zoals Gijs al heeft voorstelt aan de kassa.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ze online besteld, twee tickets voor € 13,00 p.p. Is toch net effe iets goedkoper dan € 17,00 aan de kassa.

Bij mij ging het gewoon goed. Je krijgt uiteindelijk een PDF bestandje dat je moet downloaden en dan kun je vervolgens je eigen tickets uitprinten voorzien van een eigen barcode.

heb je het hoge kwaliteit geprint? aangezien ik dat ook een keer heb gedaan en dat toen de barcode het niet deed.

Dan is het zeker indrukwekkend. Wel balen dat ik dit jaar niet kan.

Ik heb ze online besteld, twee tickets voor € 13,00 p.p. Is toch net effe iets goedkoper dan € 17,00 aan de kassa.

Bij mij ging het gewoon goed. Je krijgt uiteindelijk een PDF bestandje dat je moet downloaden en dan kun je vervolgens je eigen tickets uitprinten voorzien van een eigen barcode.

Och Ruben, over geld praten wij niet bij Haefland-sport Jules;) trakteert zijn leden allemaal op een kaartje:knipoog:

glenn ross :bow:

voor professionele bezoekers kan je daar ook gwn aan kassa kopen en wat heb je nodig?

Terug
Naar boven